Μανώλης Χαιρετάκης

9 προϊόντα
  1. Τηλεθέαση, Γιατί εκτιμάται: Πως παράγεται: Μερικά κρίσιμα θέματα: Η εικόνα της στην Ευρώπη και στην Ελλάδα: Οι αμφισβητήσεις των μετρήσεων τηλεθέασης στην Ελλάδα
  2. Η πολιτική διαφήμιση, Μια εφαρμογή στις βουλευτικές εκλογές του έτους 2000
  3. ΜΜΕ: Κείμενα στο WWW, Η καθημερινότητα, η πράξη, τα πλαίσια, το περιεχόμενο και η διανομή
  4. Το δύσκολο 1965 και οι εφημερίδες της εποχής
    Επιστημονικά Βιβλία

    Το δύσκολο 1965 και οι εφημερίδες της εποχής

    από11,89 € σε 6 καταστήματα
  5. Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση, Διαφημιστική δαπάνη των ελληνικών πολιτικών κομμάτων 1985-2005: Κυπριακές προεδρικές εκλογές 2003: Δημοτικές εκλογές Αθηνών 2002
  6. Η κρίση και τα ΜΜΕ
    Επιστημονικά Βιβλία

    Η κρίση και τα ΜΜΕ

    από17,04 € σε 4 καταστήματα
  7. Η ραδιοφωνία στην Ελλάδα, 1930-1950
  8. Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης, Πολιτική επικοινωνία: Κριτικός και κατεξουσιαστικός λόγος
  9. ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση
    Επιστημονικά Βιβλία

    ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση

    από38,50 € σε 2 καταστήματα