mirrorless vs dslr

Γεια σας,είμαι αρχάριος στην φωτογραφία και αναζητώ μια φωτογραφική μηχανή για αρκετα καλό απότελεσμα κυρίως στην φωτογραφία και όχι τόσο στο βίντεο.Κατά καιρούς είχα καποιες compact φωτογραφικές μηχανές και αυτή την στιγμη έχω ένα πολύ καλό κινητό με κορυφαία κάμερα.
Θέλω να κάνω το βήμα παραπάνω και να πάω σε μία κα΄λη φωτογραφική μηχανή αλλά είμαι σε διλλημα καθώς ή mirrorless είναι πιο καινούργια τεχνολογία αλλά δεν ξέρω αν στο τέλος επικρατήσουν των dslr οσο αφορά την φωτογραφία.
Το μπατζετ που διαθέτω ειναι 700-800 ευρώ Ποιά φωτογραφική μου προτείνεται για αυτά τα χρήματα?

2 Απαντήσεις

  • Για χαρά, όπως σου ανέφερε και ο housmerk, πλέον όλα είναι γύρω από τις mirrorless. Επειδή όπως λες είσαι αρχάριος, οι mirrorless έχουν ένα δυνατό πλεονέκτημα έναντι των DSLR, αυτό του να σου δίνουν τη δυνατότητα να δεις από το view finder το ακριβές αποτέλεσμα που τραβάς. Έχουν περάσει τέσσερις μήνες απ' όταν έκανες την ερώτηση όποτε δεν ξέρω αν έχεις ήδη βρει μηχανή, αλλά τώρα αρχές Μαΐου στα χρήματα που αναφέρεις υπάρχουν οι εξής επιλογές. 1)Canon EOS R100
    2)Canon EOS M200
    3)Panasonic Lumix DMC-G81 4)Sony ZV-E10
    5)Olympus OM-D E-M10 6)Canon EOS R50
    Από αυτές προσωπικά θα απέκλεια την panasonic και την olympus, καθώς είναι παλιά μοντέλα και γιατί ο αισθητήρας τους είναι micro 4 thirds, πολύ πιο μικρός δηλαδή από τις υπόλοιπες που έχουν apsc και επίσης θα απέκλεια την canon m200 που επίσης είναι παλιότερο μοντέλο και κάπως σαν compact μηχανή, εκτός και αν το μικρό μέγεθος είναι αυτό που θες.
    Η sony επίσης είναι παλιότερο μοντέλο και είναι κυρίως μηχανή για βίντεο οπότε αν θες κύριως για φωτογραφία εγώ δεν θα πήγαινα σε αυτήν. Προσωπικά θα διάλεγα ή την R100 ή την R 50. Είναι καινούργια μοντέλα, έχουν APSC αισθητήρα, λίγο μικρότερο από full frame δηλαδή και το μενού της Canon είναι το πιο εύχρηστο που υπάρχει. Ελπίζω να βοήθησα.