Python: Εισαγωγή στους υπολογιστές
Επιστημονικά Βιβλία

Python: Εισαγωγή στους υπολογιστέςΚωδικός: 10246773

Στόχος της 3ης αναθεωρημένης έκδοσης του βιβλίου είναι να εισαγάγει τον αναγνώστη στην επιστήμη των υπολογιστών, ακολουθώντας μια πειραματική προσέγγιση που συνίσταται στην επίλυση διαδοχικών...

Δες όλη την περιγραφή

Στόχος της 3ης αναθεωρημένης έκδοσης του βιβλίου είναι να εισαγάγει τον αναγνώστη στην επιστήμη των υπολογιστών, ακολουθώντας μια πειραματική προσέγγιση που συνίσταται στην επίλυση διαδοχικών προβλημάτων με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python. H Python είναι μια ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού που αναπτύσσεται ραγδαία.

Xαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη...

Δες όλη την περιγραφή
26,00
ΠαράδοσηΠαρ, 20 Σεπ - Τρί, 24 Σεπ
+5,00 €μεταφορικά

Επιλεγμένο κατάστημα

Απόθεμα 1 τεμάχιο

Αναφορά προϊόντος

από 26,00 €

Όλα τα καταστήματα

Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής

  1. 26,00 €

Περιγραφή

Στόχος της 3ης αναθεωρημένης έκδοσης του βιβλίου είναι να εισαγάγει τον αναγνώστη στην επιστήμη των υπολογιστών, ακολουθώντας μια πειραματική προσέγγιση που συνίσταται στην επίλυση διαδοχικών προβλημάτων με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python. H Python είναι μια ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού που αναπτύσσεται ραγδαία.

Xαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη ευκολία εκμάθησης, άρα προσφέρεται για εισαγωγή στον προγραμματισμό, ενώ ο ανοικτός χαρακτήρας της έχει συντελέσει στην ανάπτυξη μεγάλου πλήθους βιβλιοθηκών που μπορούν να συμβάλουν στην επίλυση προβλημάτων όπως ανάλυση δεδομένων, επεξεργασία κειμένων, κατανεμημένο προγραμματισμό, κ.λπ.

Το βιβλίο δομείται σε 3 μέρη και 17 κεφάλαια. Το πρώτο μέρος αφορά στην εισαγωγή βασικών εννοιών των υπολογιστών και προγραμματισμού με την Python· το δεύτερο μέρος αφορά σε προηγμένα θέματα προγραμματισμού:
αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και προγραμματισμό γραφικών διεπαφών χρήστη· το τρίτο μέρος επιχειρεί επισκόπηση περιοχών της επιστήμης υπολογιστών με οδηγό την Python: ψηφιακή αριθμητική, οργάνωση υπολογιστή, βάσεις δεδομένων, λειτουργικά συστήματα, δικτύωση και πρωτόκολλα, κοινωνικές διαστάσεις της πληροφορικής.

Ο αναγνώστης καλείται βήμα-βήμα να λύσει ενδιαφέροντα προβλήματα, όπως να φτιάξει ένα παιχνίδι με τραπουλόχαρτα, ενώ μαθαίνει για τη δομή και λειτουργία των υπολογιστών καθώς και τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων με υπολογιστή.

Στην ιστοσελίδα του βιβλίου στο www.cup.gr διατίθεται συμπληρωματικό υλικό με τον κώδικα παραδειγμάτων και προβλημάτων.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Υπολογιστές - Πληροφορική
Γλώσσα
Ελληνικά
Μορφή
Μαλακό Εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
400
Έτος έκδοσης
2016
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Leonard_Cohen
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλο λιτο και κατανοητο με πληθος παραδειγματων. Τα αρχικα-βασικα πραγματα δεν ελνε πολλα αλλα αγγιζει αναλυτικα πολλα ζητηματα. Μονο και μονο για το κεφαλαιο με τις βασεις δεδομενων και τα δικτυα αξιζει καποιος να το αγορασει. Φτηνο και ευχαριστο βιβλιο.
    Νομιζω στην ελληνικη γλωσσα δεν υπαρχει κατι καλυτερο...

    πραγματικα εξαιρετικος o καθηγητης-συγγραφεας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)