Ασφάλεια αγορών Skroutz
Nothing Impossible Κωδικός: 120887
- Συγγραφέας: Μάκης Σεριάτος
- Εκδότης: Ευρασία
- Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
- Έτος έκδοσης: 2007
- Αριθμός σελίδων: 264
- Κωδικός ISBN-13: 9789608187207
- Διαστάσεις: 18×12
Παρόμοια προϊόντα
- Top αξιολογήσεις
Βιβλία Οικονομικών
Πλούσιος Μπαμπάς, Φτωχός Μπαμπάς, Τι διδάσκουν οι πλούσιοι τα παιδιά τους για το χρήμα, και τι δεν τους διδάσκουν οι φτωχοί και οι μικρομεσαίοι
Ad από AdsolΠροστέθηκε Βιβλία Οικονομικών
Σκέψου σαν Πλούσιος, Κατάκτησε το Παιχνίδι του Χρήματος
Ad από BooklibertyΠροστέθηκεΒιβλία Οικονομικών
150 συμβουλές για σωστό μάνατζμεντ από το Harvard Business Review
Ad από BooklibertyΠροστέθηκεΒιβλία Οικονομικών
The Psychology of Money, Timeless Lessons on Wealth, Greed, and Happiness
Ad από Xryso FteroΠροστέθηκε
Όλα τα καταστήματα
Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής
- 13,49 €
- 13,36 €
Περιγραφή
Το "Nothing Impossible", γραμμένο από έναν από τους κορυφαίους διαφημιστές και επιχειρηματίες στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, μας ξεναγεί με το πλέον λιτό και ταυτόχρονα δημιουργικό ύφος στα άδυτα της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Αλλά δεν κάνει μόνο αυτό. Μας δείχνει πώς μπορεί κανείς να πετύχει σε ένα χώρο τόσο απαιτητικό και ανταγωνιστικό, όπως είναι αυτός της διαφήμισης και της επικοινωνίας, ακόμα κι όταν κάτι τέτοιο φαίνεται αδύνατο.
Κι αυτό δεν γίνεται μόνο με την αφήγηση της προσωπικής πορείας του Μάκη Σεριάτου, αλλά και με την παρουσίαση των σκέψεων, των πιστεύω του και των εμπειριών του από το χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας.
Με τα δείγματα δουλειάς που παρουσιάζονται, το βιβλίο αποτελεί ένα πρώτης τάξεως εγχειρίδιο για τους σημερινούς διαφημιστές αλλά κι ένα σημαντικό βοήθημα για τους μελετητές της διαφήμισης.
Τέλος, το "Nothing Impossible" αφορά όλους όσοι πιστεύουν ότι στη ζωή τίποτα δεν είναι αδύνατο, αν το θέλουν πραγματικά.
Συμμετέχουν με κείμενα τους οι: Πύρρος Δήμας, Νίκος Ευαγγελάτος, Άρης Σπηλιωτόπουλος, Γιάννης Κακουλίδης, Γιώργος Οικονομέας, Χρήστος Δάντης, και Χρήστος Παναγιωτόπουλος
Χαρακτηριστικά
- Είδος
- Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
- Γλώσσα
- Αγγλικά
- Μορφή
- Μαλακό Εξώφυλλο
- Αριθμός σελίδων
- 264
- Έτος έκδοσης
- 2007
- Διαστάσεις
- 18x12 cm
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.