Τον Μάρτιο η Απρίλιο του 19 αγόρασα τον εν λόγω απορροφητήρα. Η τοποθέτηση του έγινε μετά τη μετακόμιση στο νέο σπίτι, κάπου στα μέσα του Νοεμβριου όπου και ανακάλυψα ότι τα κουμπιά αφής δεν λειτουργούσαν όπως θα έπρεπε. Αντί να πατάς πάνω στο εικονίδιο, πρέπει να πατάς 1 εκατοστό περίπου δεξιότερα, πράγμα που θεωρείται κατασκευαστικό λάθος.
Αμέσως λοιπόν τηλεφώνησα στην αντιπροσωπεία οι οποίοι με παρέπεμπαν σε τηλέφωνα που δεν απαντούσαν ποτέ. Όταν επιτέλους μίλησα με κάποιον υπεύθυνο(;) μου είπε ότι για δωρεάν σέρβις θα έπρεπε να παρουσιάσω την απόδειξη αγοράς (η οποία χάθηκε κάπου στο χάος της μετακόμισης).
Αφού λοιπόν τηλεφώνησα όλα τα ανωτέρω καταστήματα του Σκρουτζ λέγοντας τους όλη την ιστορία και δίνοντας τους τα στοιχεία μου κλπ κλπ, κανείς δεν ήξερε τίποτα (συγχαρητήρια, φοβερό ήθος και ειλικρίνεια στο άκουσμα πώλησης προβληματικού προιόντος).
Το διά ταύτα, ξαναμιλαω με την αντιπροσωπεία η όπως αλλιώς λέγεται και έχουν κολλήσει στην απόδειξη.
Κυρία υπεύθυνη(;) της εταιρείας αυτής, δεν έχω απόδειξη και σου ζητάω τεχνικό να έρθει να μου φτιάξει τον απορροφητήρα, να πληρωθεί μετρητά και να πάει στο καλό.
Καλώ λοιπόν την αρμόδια εταιρεία να μου απαντήσει υπεύθυνα χωρίς φανφάρες και αοριστίες και να μου αιτιολογήσει γιατί βγήκε στην αγορά ένα προβληματικό προϊόν και γιατί αυτή η άρνηση στο σέρβις της εταιρείας να το αναλάβει.