-5%στα 5+ τεμάχια
Επιλεγμένο κατάστημα
Απόθεμα 5+ τεμάχια
Ασφάλεια αγορών Skroutz
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Επιλεγμένο κατάστημα
Απόθεμα 5+ τεμάχια
Ασφάλεια αγορών Skroutz
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Είδα και εγώ λιγότερες αναγεννήσεις στο dpf με Ελιν Crystal σε ταξίδι 500 χλμ και έκαψα ελαφρώς λιγότερο σε σχέση όμως με καύσιμο Bp Ultimate χωρίς το πρόσθετο στην ίδια ακριβώς διαδρομή με ίδιες ταχύτητες, θερμοκρασία περιβάλλοντος και φορτίο του αυτοκινήτου.
Το χρησιμοποιώ προληπτικά εδώ και έναν χρόνο σε Opel Corsa E 1.3 cDTI 95HP με πρόγραμμα στα 120HP και βάζω ένα μπουκαλάκι άνα τετράμηνο, σε συνέχεια της "παράδοσης" του προηγούμενου ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, μετά από προτροπή του.
Η αλήθεια είναι ενώ ότι σε multijet μοτέρ έχω ακούσει για προβλήματα στα μπεκ και όντως ένα Panda που έχουμε στην οικογένεια είχε βγάλει θέμα στα ~140.000km, με κοστοβόρα αλλαγή, το Opelάκι μετά από 170.000km δεν έχει χρειαστεί τίποτα στο σύστημα ψεκασμού!
Παράλληλα, όταν λύθηκε εισαγωγή/εξαγωγή για καθαρισμό τουρμπίνας στα 160.000km, ο μάστορας την EGR την είδε πεντακάθαρη και με ρώτησε αν είχε γίνει καθαρισμός προηγουμένως σε αυτήν. Του έκανε εντύπωση όταν του απάντησα αρνητικά, γιατί είχε ελάχιστες επικαθίσεις και κάπνα.
Εκπληκτικά αποτελέσματα, σε τρία διαφορετικά diesel ΙΧ που το χρησιμοποίησα πρόσφατα (799cc με 240.000 χλμ, 1248cc με 175.000χλμ και 1598cc με 251.000χλμ). θέλει να κινηθείς για ώρα με πάνω από 3.000στροφες/λεπτό οπότε σε συνδυασμό με ταξίδι στην Εθνικη κάνει θαύματα μέσα στη μισή ώρα!!!
Γρήγορη βόλτα και σε 10 ημέρες βλέπεις αποτέλεσμα. Ενδεχομένως χρειαστεί και 2ο με ενδιάμεσο ρεζερβουάρ ενισχυμένων οκτανίων άνευ καθαριστικού.
Ότι χημικό βάλεις στον κινητήρα πετρελαίου μετά τις 150χιλιαδες σίγουρα είναι καλό,ειδικά αν είναι euro 5 και κάτω
Το έβαλα σε Renault Megane 11'...δεν είναι προσωπικά διάφορα ούτε στην κατανάλωση ούτε στην απόδοση του κινητήρα. Το σίγουρο είναι ότι μόνο καλό έκανε στο σύστημα ψεκασμού και παρέτεινε την ζωή του κινητήρα για το μέλλον
Μια φορά τον χρόνο σε ένα γέμισμα είναι ότι καλύτερο,ειδικά για τα πετρέλαια που δουλεύουν μόνο εντός πόλης.
Το βάζω σε 2 ντίζελ αυτοκίνητα μου(στο ετήσιο σέρβις), στο ένα(euro 4) εδώ και 10 χρόνια, στο άλλο(euro 6D) εδώ και 3.
Ποτέ δεν είχα θέμα με μπεκ κ τρόμπα πετρελαίου. Βάζω όμως πάντα κ σε εταιρικό πρατήριο μόνο v-power. Τι από όλα με έχει κρατήσει από καμία βαριά επισκευή δεν γνωρίζω..
Καμία διαφορά στο τρόπο λειτουργίας του μοτέρ όπως υποστηρίζουν μερικοί άλλοι χρήστες
Κάνει αρκετά καλή δουλειά δουλεύει Ομαλα το αυτοκίνητο φαίνεται η διαφορά από την πρώτη στιγμη...Μόλις βάλετε το καθαριστικό σε γεμάτο ντεπόζιτο θέλει να το πλακωσετε το αυτοκίνητο να ξεκαπνισει λίγο μετά δεν θα έχετε θέμα αν πηγαίνετε σταθερά η με μεγάλη ταχύτητα βασικά κάνει αυτό που υπόσχεται...2 φορές τον χρόνο πιστεύω είναι καλή επιλογή τοποθέτηση καθαριστικού wyrth
Το έβαλα στο 1/3 της δεξαμενής πετρελαίου και το φούλαρα με ενισχυμένο, πριν από ταξίδι με αρκετά χιλιόμετρα πήγαινε έλα και το άφησα να αδειάσει σχεδόν όλο. Πλέον μετά από τα επόμενα τρία γεμίσματα που ακολούθησαν χωρίς ενισχυτικό, μπορώ να πω πως η κατανάλωση μου στις ίδιες διαδρομές και με ίδιο τρόπο οδήγησης μειώθηκε όντως. Σε θόρυβο, αναταράξεις και λειτουργία κινητήρα δεν είδα διαφορά, δεν είχε όμως θέματα και πριν.
Καταλήγω πως είναι δύσκολο να αξιολογήσεις κάτι που δε βλέπεις άμεσα. Στην τιμή που το το αγόρασα σε γνωστά βενζινάδικα με σήμα το κοχύλι θα έλεγα πως δεν αξίζει, στην τιμή που το βρίσκω εδώ, μάλλον θα το βάζω 2 φορές το χρόνο για πρόληψη. Δεν είναι μεγάλο το κόστος.
Η δοκιμή έγινε σε Peugeot 308 του 2016.
Το χρησιμοποιησα για τo hyundai i20 2013 μοντελο και το πηρα για να καθαρίσω τις σωλήνωσης πετρελαιου και τα μπεκ ,υπαρχει διαφορα οταν το βαλεις αλλα οπως με ειπανε το καλυτερο αποτελεσμα ειναι σε ταξιδι γιατι θα κανεις αρκετα χιλιομετρα συνεχομενα με μεγαλη ταχυτητα 120 χιλιομετρα ( κατι που στο νησι δεν μπορεις) και θα εχεις καλυτερο αποτελεσμα καθαρισμο στα μπεκ του κινητηρα λογο πολλων χιλιομετρων και την ταχυτητα συνεχομενα και το βαζεις 1 φορα το χρονο.
Είδα λιγότερες αναγεννήσεις στο dpf βάζοντας το ίδιο καύσιμο και κάνοντας το ίδιο ταξίδι 600χλμ και έκαψα λιγότερο.
Νομίζω πως μπορώ να πω πως είδα διαφορά όταν το χρησιμοποίησα, είναι δύσκολο να αξιολογήσεις τέτοια προϊόντα αφού παίζει μεγάλο ρόλο το καύσιμο που χρησιμοποιείς και φυσικά το όχημα.
Πραγματικά δύσκολο να αξιολογήσεις ένα προϊόν γιατί τα οφέλη του δεν μπορείς να τα δεις άμεσα. Αυτό που έχω να παρατηρήσω πάντως είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί πιο ομαλά. Το χρησιμοποιώ σε Yaris d4d 2015
με 185000 Χιλιόμετρα κάθε 10000 χιλιόμετρα τα τελευταία 50000
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα καταλαβαίνεις την διαφορά!!!πολυ καλό προϊόν κάνει τον κινητήρα να δουλευει στρωτά σταματάνε τριξίματα σκορτσαρισματα δουλευει σαν καινούριο!!
Το χρησιμοποίησα σε Nissan Quasqai 1.5diesel με 145.000 χλμ και πρόβλημα σε ένα μπεκ. Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα (λαμπάκι), αναμένοντας...
Το δοκίμασα γιατί έχω ένα πρόβλημα στο ξεκίνημα του κινητήρα (ρετάρει) και πιστεύω ότι μπορεί να οφείλεται και στο καθαρισμό. Αν και βελτιώθηκε το πρόβλημα μόνο λίγο, ωστόσο έχω την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο "τραβάει" καλύτερα.
Κάνει δουλίτσα τελικά...
Με ένα καλό γέμισμα πριν ταξίδι σε εθνική με καλό καύσιμο κ φυσικά κ αυτό μέσα, το αμάξι πήγε καλύτερα.
Άνοιξε που λένε........
Το έβαλα σε suzuki grand vitara ddis 1.9 2006. Από το πρώτο χλμ δουλεύει πιο ήσυχα ο κινητήρας. Μάλλον δίνει λίγο επιτάχυνση αν αυξάνει τα κετανια όντως αλλά εμένα δε με ενδιαφέρει και τόσο αυτό. Θέλω ομαλή λειτουργία του κινητήρα χωρίς λαμπάκια. Θα επανέλθω για κάτι νεότερο.
Η βαθμολογία είναι στο περίπου διότι δεν αξιολογούμε κάτι χειροπιαστό, η τοποθέτηση πρόσθετου δεν κάνει το αμάξι μας "αεροπλάνο" ώστε να κάνουμε "ουάου" είναι κάτι που θα φανεί μακροχρόνια περισσότερο.
Πολυ καλο βλεπεις διαφορα απο την αρχη που το βαζεις ειδικα στην εκκινηση δοκιμασμενο σε citroen ds4 diesel το χρησιμοποιω μια φορα το μηνα σε φουλαρισμα.
Άριστο προΐόν , μια εβδομάδα αφού το έβαλα κάνοντας την ίδια διαδρομή κάθε μέρα , η κατανάλωση έπεσε από 6,3 στα 5,5 λίτρα !
+ ότι είναι πολύ ήσυχο στο ρελαντί
Δεν ξερω τι βαθμολογια πρεπει να βαλω να σας πω την αληθεια. Εγω το εβαλα σε mercedes του 2014 και δεν μπορω να πω οτι ειδα καποια διαφορα. Για αυτο και τα 3 αστερακια. Δεν ξερω αν ειναι πολυ δικαιο αλλα οπως ειπα δεν ειδα καποια διαφορα. Δεν ξερω βεβαια και τι διαφορα θα επρεπε να δω. Ο μηχανικος μου βεβαια μου εχει πει αν θελεις να βαζεις καποιο καθαριστικο-ενισχυτικο κτλ βαζε Wurth. Ειναι απο τα καλυτερα.
Το χρησιμοποίησα προληπτικά σε Opel Corsa C 1.3 CDTI 2004 με 217.000χλμ (στο οποίο βάζω από τις 180.000 μόνο Shell V-power Diesel) τοποθετώντας ολόκληρο το περιεχόμενο μαζί με γέμισμα του ρεζερβουάρ και μετά από 200χλμ που εχω κάνει δεν κατάλαβα κάποια διαφορά τόσο στην απόδοση αλλά και στο θόρυβο του κινητήρα. Χωρίς να είμαι 100% γνώστης του θέματος, μπορεί να παίζει ρόλο το ότι χρησιμοποιώ και το σταθεροποιητη diesel της Wurth κάθε 3.000χλμ περίπου προληπτικά.
Προληπτικά το πήρα και το έβαλα ένα στα 20.000 χλμ και ένα στα 40.000 χλμ. Νομίζω βοηθάει στους τριγμούς το βάζω πάντα με γεμάτο ρεζερβουάρ.
Το έβαλα προληπτικά (χωρίς να έχω κάποιο εμφανές πρόβλημα στον κινητήρα) σε 1.5 Dci 90HP, 85000 χλμ. Μειώθηκαν οι τριγμοι στο ρελαντί κυρίως και βελτιώθηκε η απόκριση στις χαμηλές στροφές. Καλό, θα το ξαναπάρω.
Επιβεβαιωμένη αγορά
το βάλαμε σε 5 αυτοκινιτα και είδαμε διαφορά 1 έως 2 λίτρα στα 100χλμ. πολύ καλό
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό κάνει τη δουλειά του , εφαρμόζεται μια στο τόσο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το χρησιμοποιώ τακτικά ανά 2-3 μήνες προληπτικά κυρίως.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Απαραίτητο προϊόν για αυτοκίνητο μου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τέλειο προϊόν είναι άψογο !!!
807 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠροχώρησα σε αγορά Renault Clio 1461 75 ίπποι. 78000 χιλιόμετρα. Γνωρίζει κάποιος αν πρέπει να ξεκινήσω βάζοντας το συγκεκριμένο; Και ανά πόσα χιλιόμετρα το προσθέτω στο ρεζερβουάρ; Ευχαριστώ.
Το χρησιμοποιώ και εγώ σε clio iv με τα 90 άλογα. Βάζεις ένα ολόκληρο σε γεμάτο ρεζερβουάρ και από εκεί και πέρα χρήση μόνο πριν το ΚΤΕΟ και μετά από τα μεγάλα service (χονδρικά μια φορά το χρόνο)