Nova LD178FE LD178F Κινητήρας Πετρελαίου Τετράχρονος 7hp Μέγιστων Στροφών 3000rpm με Κώνο και Μίζα
Κινητήρες Εργαλείων

Nova LD178FE LD178F Κινητήρας Πετρελαίου Τετράχρονος 7hp Μέγιστων Στροφών 3000rpm με Κώνο και ΜίζαΚωδικός: 17318960

Κινητήρας πετρελαίου LD178FE LD178F της εταιρείας Nova με ιπποδύναμη 7hp. Χάρη στο καύσιμο που καταναλώνει, μπορεί να χρησιμοποιηθεί απομακρυσμένα χωρίς να εξαρτάστε από καλώδια και πρίζες μέχρι να τελειώσει η βενζίνη ή το πετρέλαιο. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται λάδι μίξης, παρά μόνο υγρό καύσιμο. Σε σχέση με έναν...
Δες όλη την περιγραφή

614,90
ΠαράδοσηΠέμ, 03 Οκτ - Δευ, 07 Οκτ
+53,00 €μεταφορικά

Επιλεγμένο κατάστημα

Απόθεμα 1 τεμάχιο

Αναφορά προϊόντος

Παρόμοια προϊόντα

από 580,02 €

Περιγραφή

Κινητήρας πετρελαίου LD178FE LD178F της εταιρείας Nova με ιπποδύναμη 7hp. Χάρη στο καύσιμο που καταναλώνει, μπορεί να χρησιμοποιηθεί απομακρυσμένα χωρίς να εξαρτάστε από καλώδια και πρίζες μέχρι να τελειώσει η βενζίνη ή το πετρέλαιο. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται λάδι μίξης, παρά μόνο υγρό καύσιμο. Σε σχέση με έναν δίχρονο είναι πιο οικονομικός στη συντήρησή του, έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και παράγει λιγότερους ρύπους. Ο άξονας του κινητήρα διαθέτει κώνο και είναι συμβατός κατά κύριο λόγο με γεννήτριες όπως και με άλλα εργαλεία αντίστοιχης εξόδου. Τέλος, ο κινητήρας διαθέτει μίζα, η οποία βοηθά στην εύκολη και γρήγορη εκκίνησή του.

• Στροφές: 3000rpm

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
51B28
Είδος
Κινητήρας Πετρελαίου
Ιπποδύναμη
7 hp
Στροφές
3000 rpm
Τύπος Άξονα
Κώνος

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • spiros5kat
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιπποδύναμη: 21 hp

    Το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι λένε και τελικά επιβεβαιώνεται το ρητό σε αυτήν την αγορά. Αντικατέστησα έναν κινητήρα κόσμημα brigs & Stratton 18 ίππους βενζίνη λόγω βλάβης ( μετά από 15 χρόνια ) αγοράζοντας το συγκεκριμένο πετρελαιοκινητήρα 21 ίππων και τα προβλήματα ξεκίνησαν από την πρώτη κιόλας μέρα. Αρχικά στην συσκευασία δεν υπήρχαν καλώδια σύνδεσης μπαταρίας και έπρεπε να το αγοράσω έξτρα. Στο πρώτο άναμμα άρχισαν να τρέχουν πετρέλαια απ’ όλες μεριές γιατί τα σωληνάκια δεν ηταν σφαγμένα . Αφού τα σφίξαμε όλα και βάλαμε μπροστά άρχισε να τρέχει πετρέλαιο από την φλάντζα του φλοτέρ γιατί ήταν στραβό βιδωμένο και είχε καταστραφεί η φλάντζα του. Το επισκευάσαμε και αυτό και βάλαμε επιτέλους μπροστά και μετά από δυο ώρες γέμισε ο τίποτα βίδες που έπεφταν από παντού . Ξανά βάλαμε όλες τις βίδες που είχαν φύγει με loctite κόλλα σπειρωμάτων και στη συνέχεια οποία βίδα έφευγε την ξανά βάζαμε με κόλλα . Ένας εκκωφαντικός μεταλλικός ήχος μας έπαιρνε τα αυτιά από το πρώτο άναμμα αλλά δεν μπορούσαμε να βρούμε από πού προέρχεται. Μετά από αρκετό δούλεμα καταλάβαμε ότι το μεταλλικό κουτί που τοποθετείται το φίλτρο αέρα είχε μακρύτερες βίδες οι οποίες τερμάτιζαν στο σφίξιμο και το κουτί έπαιζε κατά το δούλεμα και χτύπαγε μέταλλο με μέταλλο. Χρειάστηκε να κάνουμε επισκευή στο ένα από τα τέσσερα σπειρώματά γιατί είχε καταστραφεί από το χτύπημα. Εφόσον βγάλαμε το κουτί του φίλτρου πήγαμε να αλλάξουμε φίλτρο αέρα και με έκπληξη μας παρατηρήσαμε ότι αντί για φίλτρο αέρα είχαν βάλει δύο κομμάτια από φίλτρο αέρα κομμένα με το ψαλίδι για να τα φτιάξουν στην απαιτούμενη διάσταση με αποτέλεσμα να περνάει ο αέρας από γύρω-γύρω και όχι από το φίλτρο. Η μπαταρία δεν φορτίζει αλλά τελικά ήταν πιο απλό το πρόβλημα εκεί το καλωδιάκι του ανορθωτή ήταν κομμένο κάτα το πρεσάρισμα από το εργοστάσιο .καποια στιγμή κόπηκε η λαμαρινένια βάση του ρεζερβουάρ πετρελαίου . Και το βασικότερο καίει ένα λίτρο λάδι στις 20 ώρες λειτουργίας περίπου . Απευθύνθηκα στο κατάστημα που την αγόρασα το οποίο με παρέπεμψε στον αντιπρόσωπο όπου από εκεί μου είπαν ότι για όλα φταίει το ότι η υπερφόρτωση της γεννήτριας 13,5KVA με μια αντλία νερού γεώτρησης 5,5 ίππων στα 150 μέτρα . Απλώς αστεία απάντηση )
    Υπενθυμίζω ότι δούλευα την γεννήτρια μου 13,5KVA με κινητήρα βενζίνης brigs&stratton 18hp για αντλία 5,5 ίππων , και έβαλα , τον συγκεκριμένο κινητήρα πετρελαίου 21 ιππων γιατί από το μαγαζί που τον αγόρασα μου είπαν ότι αυτός είναι η πιο σωστή αντικατάσταση .
    Υπόψιν ότι βάζω μόνο συνθετικά λάδια πληρώνοντας στα 35 € / 4λίτρο και αλλαγή φίλτρου λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιού κάθε πέντε ντεπόζιτα πετρελαίου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη