Αν και φοβήθηκα λίγο με μία κριτική που ανέφερε, ότι χάλασε κατευθείαν με το που δούλεψε (εδώ παίζει και ρόλο η συμπεριφορά του πωλητή, γιατί παντού υπάρχουν ελαττωματικά προϊόντα), το πήρα και το δοκίμασα σε εξασθενημένη μπαταρια μηχανής 12V.
Με την σύνδεση στην μπαταρία (χωρίς να είναι στην τροφοδοσία), εμφάνισε την τρέχουσα τάση της μπαταρίας, (εμένα ήταν στα 12.0 - πεσμενη), και με την σύνδεση στην τροφοδοσία, την φορτίζει (μέχρι 13.4, αν είναι 12V)
Έχει και ειδικές λειτουργίες για φόρτιση όταν είναι κάτω των 0 τις οποίες δεν έχω δοκιμάσει.
Προς το παρόν όλα καλά. Ελπίζω να αντέξει στον χρόνο καθώς δεν θα το κάνω κάποια βαριά χρήση. Αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω στην κριτική μου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Για όσους έχουν το ίδιο θέμα με μένα. Στο φυλλάδιο οδηγιών αναφέρει χαρακτηριστικά ότι πρέπει πρώτα να συνδέσεις τα κλιπ στους πόλους της μπαταρίας, και μετά να το βάλεις στο ρεύμα. Παρόλα αυτά όταν έχει ήδη συνδεθεί στην μπαταρία δεν μπορείς να αλλάξεις το mode λειτουργιάς του φορτιστή. Το δοκίμαζα και νόμιζα είχε πρόβλημα. Οπότε θέλει:
1. σύνδεση στο ρεύμα χωρίς συνδεμένη την μπαταρία
2. επιλογή mode και αποσύνδεση
3. Σύνδεση στην μπαταρία
4. Σύνδεση στο ρεύμα