• Καταρχάς ΠΡΙΝ τον παραγγείλετε επικοινωνήστε με το εκάστοτε κατάστημα για να βεβαιωθείτε ότι έχει την ΝΕΑ έκδοση με το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ UI (User Interface). Για τους αμύητους, user interface ενός φακού είναι ο τρόπος με τον οποίο τον ανάβεις, τον σβήνεις, εναλλάσσεις τα επίπεδα φωτισμού, και ενεργοποιείς απευθείας turbo, strobe, moonlight κλπ.
Το κατά πόσο ο E4K που έχει ο καταστηματάρχης είναι η νέα ή η παλιά έκδοση, ΦΑΙΝΕΤΑΙ στο κουτί του στην πάνω αριστερή γωνία (φωτό με επισήμανση). ΜΗΝ πάρετε τον παλιό. Μπορείτε να διαπιστώσετε και στα video-reviews ότι το παλιό user interface είναι προβληματικό. Γι’ αυτό και το αλλάξανε άλλωστε. Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί νέο διακόπτη δύο θέσεων (πλήρως πατημένος κ πατημένος μέχρι τη μέση). Δεν έχει καμία σχέση με τον παλιό.
• Επέλεξα τον E4K διότι είναι ο μόνος φακός που μπόρεσα να βρω που να μπορεί να παράγει το - κατά τη γνώμη μου - ιδανικό επίπεδο φωτισμού των 1000 lumen συνεχόμενα για ώρες ΧΩΡΙΣ αστερίσκους, δηλαδή χωρίς να χρειάζεται να μειώσει την φωτεινότητα του λόγω υπερθέρμανσης. Το ότι μπορεί και βγάζει και 4400 lumen (5000 σε μερικά reviews), και μάλιστα στιγμιαία ανά πάσα στιγμή για να δεις κάτι καλύτερα και με άμεση επιστροφή στην προηγούμενη φωτεινότητα, είναι ένα χρήσιμο και ευχάριστο bonus για ‘μένα. «Bonus» όμως, διότι αν δεν πληρούσε την προϋπόθεση των χιλίων θα κοιτούσα αλλού.
• Είναι μικρότερος σε μέγεθος απ’ ότι φαντάζεσαι, και φαίνεται να έχει πολύ καλή κατασκευή. Θα φανεί ωστόσο σε βάθος ετών.
• Περιλαμβάνει μπαταρία, καλώδιο USB A –> USB C για την φόρτιση της μπαταρίας, κλιπ, λουράκι, θήκη ζώνης και ένα ανταλλακτικό o-ring στεγανοποίησης.
• Η μπαταρία θέλει κάνα εξάωρο να φορτίσει με το καλώδιο της. Για όσους σκέφτονται να φορτίζουν την μπαταρία του σε εξωτερικό φορτιστή, να έχετε υπόψιν ότι απαιτείται φορτιστής που να υποστηρίζει φόρτιση ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΩΝ μπαταριών 21700. Ο XTAR X4 που έχω εγώ για παράδειγμα υπάρχει σε ΔΥΟ εκδόσεις, μία που υποστηρίζει προστατευμένες μπαταρίες, και μία που ΔΕΝ υποστηρίζει. Εγώ δυστυχώς έχω τον δεύτερο.. Οπότε το νου σας..
PS. Οι Ελληνικές οδηγίες που περιλαμβάνονται στο κουτί περιέχουν οδηγίες για το ΠΑΛΙΟ User Interface (μη με ρωτάτε γιατί..), οπότε διαβάστε τις Αγγλικές οδηγίες (φωτό), αλλιώς θα νομίζετε ότι είναι χαλασμένος .. lol
EDIT: 20/09/2023 (ακριβώς 2 χρόνια μετά)
Αφαιρώ όλα τα αστέρια..
Ο διακόπτης άρχισε να έχει πρόβλημα. Η 2η σκάλα του διακόπτη για να πιάσει πλέον απαιτεί να τον πιέσεις με δύναμη. Όταν τον πατάς μέχρι μέσα με κανονική δύναμη συμπεριφέρεται σαν να τον πατάς μέχρι την μέση και προβαίνει σε αλλαγή φωτεινότητας αντί να σβήνει. Αντίστοιχα όταν είναι σβηστός και τον πατάς μέχρι μέσα με κανονική δύναμη, σου δείχτει το ποσοστό φόρτισης αντί να ανάβει.
Αυτό ήταν; 2 χρόνια άντεξε; Αμα είναι να δίνουμε 100 ευρώ κάθε 2 χρόνια, είναι σαν να πληρώνεις συνδρομή για να έχεις φακό..
Planned obsolescence.. φαινόμενα της εποχής.. Ας δοκιμάσουμε και καμιά άλλη εταιρεία λοιπόν..
EDIT: 22/09/2023
Τον έστειλα για επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης: https://nitecore.gr/support/#:~:text=%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%20%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%84%CE%B1%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1,%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9%20%CF%80%CE%AC%CF%88%CE%B5%CE%B9%20%CE%BD%CE%B1%20%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%20%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC.
Μίλησα με το κατάστημα από το οποίο τον αγόρασα (Petroloulos), ο οποίος είναι επίσημος μεταπωλητής της Nitecore, και μου έδωσε αυτά τα τηλέφωνα για να συνεννοηθώ για την αποστολή του: 2310540847 - 2310536191
Η αποστολή προς αυτούς γίνεται με δική τους χρέωση μέσω ΕΛΤΑ Currier με κωδικό της εταιρείας τους. Η επιστροφή του προς εμένα θα γίνει με δική μου χρέωση.
Όταν έχω νεότερα θα επανέλθω.
EDIT 28/09/2023
Επιστρέφω όλα τα αστέρια.
Επέστρεψε απο το Service επισκευασμένος στα πλαίσια της εγγύησης, και πλήρωσα μόνο τα μεταφορικά 10 ευρώ σε ΕΛΤΑ Currier.
Τίμησαν την εγγύηση. Μπράβο τους.