Έκανε τη δουλειά του χωρίς κανένα πρόβλημα.
Προσοχή όμως είναι για μπαταρίες 12V και έως 120Ah.
Έχω μια μπαταρία 'Banner Power Bull P5003 50Ah' (12V) ενός έτους και λόγω καραντίνας το αυτοκίνητο έμεινε ακίνητο για 2 μήνες τουλάχιστον οπότε δεν άναβαν ούτε οι ενδείξεις του καντράν.
Πήρα την μπαταρία στο σπίτι και την φόρτισα (όχι πάνω στο αυτοκίνητο).
Με το που βάζεις το φορτιστή στην πρίζα ξεκινάει αμέσως η τυπική φόρτιση χωρίς να χρειάζεται κάποια ρύθμιση ή πάτημα κάποιου κουμπιού.
Η επιλογή κάποιου προγράμματος γίνεται εύκολα με το ένα πλήκτρο που διαθέτει.
Περιλαμβάνει μικροεπεξεργαστή με προγράμματα:
- 12V STD: Πρόγραμμα φόρτισης για μπαταρίες οξέος μολύβδου (υγρές μπαταρίες, Ca/Ca, EFB).
- 12V AGM: Πρόγραμμα φόρτισης για μπαταρίες AGM.
- Χειμώνας: Συνιστώμενο πρόγραμμα φόρτισης όταν κάνει κρύο (-20°C - +5°C)
- 12V M: Για μπαταρίες με μικρή δυναμικότητα
- RECOND: Πρόγραμμα φόρτισης με τάση λήξης φόρτισης και σταθερού ρεύματος, αποκλειστικά για την επαναφορά της δυνατότητας φόρτισης βαθιά εκφορτισμένων μπαταριών οξέος μολύβδου.
- SUPPLY: Για τροφοδοσία τάσης 12 V π.χ. αλλαγή μπαταρίας ή για λειτουργία με καταναλωτές 12 V d.c.
και έχει ενδείξεις για ανάποδη συνδεσμολογία ή για κατεστραμμένη μπαταρία.
Για να φορτίσει την μπαταρία των 50Ah χρειάστηκε 24 ώρες συνεχόμενης φόρτισης.
Το αυτοκίνητο πλέον δουλεύει σαν να έχει καινούργια μπαταρία. Κανένα σημάδι κόπωσης της μπαταρίας.
Δε βλέπω το λόγο να πάει κάποιος σε ακριβότερη λύση όταν μπορεί να κάνει τη δουλειά του με 35€.