Το έχω περίπου ένα μήνα στην κατοχή μου, κ έχοντας κάνει αρκετά χλμ. με το Xiaomi Mi 365, μπορώ να πω ότι έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, είναι πρακτικότατο και η ποιότητα κύλισης είναι φοβερή για πατίνι χωρίς ανάρτηση.
Στα θετικά συγκαταλέγονται ακόμη, οι 10’’ τροχοί, το άψογο led που δίνει πολύ καλή ορατότητα το βράδυ, η αποσπώμενη μπαταρία, τα φρένα κ η ακαμψία του σκελετού (είμαι 100+kg).
Μειονεκτήματα: η αυτονομία της μπαταρίας είναι για κλάματα...το σχετικά μεγάλο μοτέρ των 350watt γονατίζει την μπαταρία σε κάθε ανηφορίτσα...20χλμ. με αρκετά συντηρητική οδήγηση...
Έχει αρκετό βάρος στο μπροστινό μέρος, που, αν έχει έστω και ένα πετραδάκι όταν περπατάς και το κρατάς, σηκώνεται όλο το πίσω μέρος με αποτέλεσμα να σε χτυπάει το πάτωμα στα πόδια...
Τα τιμόνι είναι λίγο πιο στενό σε σχέση με αλλά πατίνια κ τα χερούλια του σχετικά μικρά σε διάμετρο, δίνοντας μια όχι τόσο σίγουρη κ σταθερή αίσθηση...
Τέλος η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη σε σχέση με αυτά που προσφέρει...
Update 1/5/2021
Έχοντας διανύσει πλέον 1027km (Τα μετράω με εφαρμογή στο κινητό), παραθέτω παρακάτω τα θετικά, τα αρνητικά πράγματα και τις φθορές που έχω διαπιστώσει. (Επισημαίνω πάλι ότι όλη η κριτική μου βασίζεται σε προσωπική εμπειρία και στα 105kg που είμαι)
Στα θετικά λοιπόν : Ο σκελετός είναι αρκετά άκαμπτος σε λακούβες και σαμαράκια, η οδική του συμπεριφορά και η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή όπως την πρώτη μέρα, οι βίδες της μπάρας του τιμονιού δεν λασκάρανε ξανά από τα 300km που τις έσφιξα, δεν έχω πάθει κάποιο λάστιχο αν και η φθορά είναι μεγάλη (που και που συμπληρώνω λίγο αέρα στα 47psi), η μπαταρία εκεί που έβγαζε με το ζόρι 20km με 15km/h, πλέον βγάζει τα 20km πολύ πιο άνετα με ταχύτητες 25-28km/h, επιπλέον βολέυει αφάνταστα που είναι αποσπώμενη γιατί φορτίζει οπουδήποτε, αλλά κουμπώνω και την δεύτερη που έχω πάρει και συνεχίζω!
Η στεγανότητα στο μοτέρ και στα ηλεκτρικά είναι φοβερή (περνάω αρκετά συχνά μέσα από ποταμάκια και 2 φορές οδήγησα 20km σε δυνατή βροχή), και τέλος επιβεβαιώνω όλα τα ποιοτικά υλικά κατασκευής (πλαστικά, αλουμίνιο κτλ.).
Στα αρνητικά : Το φρένο του κινητήρα αρχίζει από τα 13-14km/h και είναι προοδευτικό, οπότε όλο το βάρος πέφτει στο πίσω δισκόφρενο που για εμένα είναι αρκετά αδύναμο...
Η ένδειξη της μπαταρίας στην οθόνη δείχνει τα Volt και όχι την πραγματική χωρητικότητα, με αποτέλεσμα να σε παραπληροφορεί όταν κινείσαι σε ανηφορικούς δρόμους ή μεγάλες κατηφόρες...
Η αυτονομία δεν αγγίζει καν τα km που υπόσχεται, αλλά μπορεί να θεωρηθεί ικανοποιητική σε θερμοκρασίες άνω των 15C"...
Το βάρος στο μπροστινό μέρος συνεχίζει να προβληματίζει όταν το κρατάς κ προχωράς...
Το led είναι ικανοποιητικό για μικρή χρήση αλλά στα 13km που διανύω τα βράδια σε σκοτεινό δρόμο κουράζει...
Οι φθορές : Στα 800km περίπου, το μοτέρ άρχισε να κάνει μικρές διακοπές όταν κινείται σε αρκετά ανηφορικό δρόμο και κάποια στιγμή άναψε στην οθόνη το κόκκινο λαμπάκι με το κλειδί (το service δηλαδή)...
Η φθορά των ελαστικών είναι πολύ μεγάλη θεωρώ για τα 1027km που έχω διανύσει, που στο κέντρο τους δεν υπάρχουν πλέον αυλακώσεις...
Το πάνω πλαστικό περίβλημα που προστατεύει το ελατήριο το ορθοστάτη έσπασε χωρίς ιδιαίτερο ζόρι, οπότε χρειάστηκε μονωτική ταινία για να μείνει στην θέση του...