Ασφάλεια αγορών Skroutz
Η Δύναμη της Τηλεόρασης, Η Λογική του Μέσου και η Αγορά Κωδικός: 229002
- Συγγραφέας: Στέλιος Παπαθανασόπουλος
- Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
- Έτος έκδοσης: 1997
- Αριθμός σελίδων: 480
- Κωδικός ISBN-13: 9789600318012
- Διαστάσεις: 17×24
Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Πολιτικά Βιβλία
Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης, Πολιτική επικοινωνία: Κριτικός και κατεξουσιαστικός λόγος
Ad από BooklibertyΠροστέθηκεΕπιστημονικά Βιβλία
Η Ευρώπη των επικοινωνιών, Οι πολιτικές της ευρωπαϊκής ένωσης για το επικοινωνιακό πεδίο
Προστέθηκε
Παρόμοια προϊόντα
- Top αξιολογήσεις
Επιστημονικά Βιβλία
Προς τ’ άστρα, Ένα μαγευτικό ταξίδι στον κόσμο της Αστροφυσικής
Ad από MykyklosΠροστέθηκε Επιστημονικά Βιβλία
Ο Μύθος Του Φυσιολογικού, Τραύμα, Ασθένεια και Ίαση σε μια Τοξική Κουλτούρα
Ad από SilverProductsΠροστέθηκε- Top αξιολογήσεις
- Top αξιολογήσεις
Επιστημονικά Βιβλία
Πολυκώδικας – 40 Νομοθετήματα (Μάρτιος 2024 - 16η Έκδοση)
Ad από ΒιβλιοδίκτυοΠροστέθηκε
Όλα τα καταστήματα
Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής
- 19,71 €
- 19,87 €
- 18,63 €
Περιγραφή
Η τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Τύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα σπίτια μας· δηλαδή στη δημόσια σφαίρα. Κυρίως όμως η τηλεόραση κατηγορείται ως υπεύθυνη για όλα σχεδόν τα δεινά της κοινωνίας μας. Το βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο παρουσιάζει και εξετάζει τις επιδράσεις της τηλεόρασης στη σύγχρονη κοινωνία. Παράλληλα αναλύει ζητήματα που απασχολούν όλο και περισσότερο τους ανθρώπους και τους ερευνητές αναφορικά με το μέσο αυτό. Βασικά θέματα που συζητούνται είναι η συχνότητα προβολής βίαιων απεικονίσεων, η σχέση της τηλεόρασης με τη σύγχρονη πολιτική και τους πολιτικούς, η ενημέρωση που εισπράττουμε από την τηλεόραση διαμέσου είτε των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων είτε των (ενημερωτικών) "εκπομπών συζητήσεων", η σχέση της τηλεόρασης με τη δικαιοσύνη και τη διαφήμιση. Η μελέτη αυτή αποπειράται να σκιαγραφήσει και να καταγράψει τις επιδράσεις στο κοινό και τις μεταβολές που έχει επιφέρει η τηλεόραση σε μερικές σημαντικές όψεις της σύγχρονης ζωής. Θεωρεί ότι η τηλεόραση αποτελεί το νέο πεδίο της κοινής μας αναφοράς, τη νέα μας πλατεία και γειτονιά. Επισημαίνει ότι είναι λάθος να επικεντρώνουμε τις επικρίσεις μας στο μέσο και να παραβλέπουμε τον τρόπο με τον οποίο του έχουμε επιβάλει να λειτουργεί. Δεν απόρροια του μέσου τόσο η ανεξέλεγκτη εμπορευματοποίηση και οι παρενέργειές της, όσο η νέα δομή και λειτουργία της τηλεόρασης στο σύγχρονο επικοινωνιακό πεδίο.
Χαρακτηριστικά
- Είδος
- Επικοινωνία & MME
- Γλώσσα
- Ελληνικά
- Υπότιτλος
- Η Λογική του Μέσου και η Αγορά
- Μορφή
- Μαλακό Εξώφυλλο
- Αριθμός σελίδων
- 480
- Έτος έκδοσης
- 1997
- Διαστάσεις
- 17x24 cm
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.