Εμφάνισαν πρόβλημα πάνω στο χρόνο δύο Dark. (12άρι και 9άρι). Το επίσημο service αντικατέστησε την πλακέτα αλλά από τότε δεν φτάνει καθόλου ζεστός αέρας πέρα του ενός μέτρου αν και λειτουργεί στην ανώτερη σκάλα. Ο υπεύθυνος service έριξε τις ευθύνες στον τεχνικό που μου πρότεινε το κατάστημα, είπε πως δεν είχε κάνει γείωση. Η Ιnventor δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα εφόσον οι μετρήσεις του service δείχνουν πως όλα λειτουργούν ως όφειλαν και το απέδωσαν και αυτοί στον τεχνικό επειδή δεν έκανε γείωση κατά την τοποθέτηση.
Προσοχή πού θα αποφασίσετε να επενδύσετε τα χρήματά σας.
Επικαιροποίηση 22/01/2022: Ζήτησα στις 19-1-22 από τον ίδιο τεχνικό που τα τοποθέτησε να το ελέγξει. Η Inventor έστειλε νέο αισθητήρα. Σήμερα 22-1-22 έγινε η τοποθέτηση του αισθητήρα όμως και πάλι στην επιλογή HEAT (Θέρμανση) δυσλειτουργεί. Στο κρύο είναι όλα άψογα.
Nεότερα 11/02/2022: 'Εστειλαν από την Ιnventor στον καταστηματάρχη νέα πλακέτα και αισθητήρες. Ήρθε, σήμερα 11/2/2022, πάλι ο ίδιος τεχνικός που έκανε την τοποθέτηση. Παρατηρήσαμε και οι δύο μία ελάχιστη βελτίωση αλλά και πάλι δυσλειτουργεί.
Νεότερα 10-3-2022: Σήμερα ενημερώθηκα πως ΔΕΝ επιδιορθώνουν, ούτε αντικαθιστούν τα δύο ελαττωματικά κλιματιστικά. Oύτε χρόνος δεν είχε κλείσει. Πολύ λανθασμένη επένδυση χρημάτων.
Τελική επικαιροποίηση 6-4-2022: Αναζητούσα νέο κλιματιστικό και στην έρευνα έμαθα πως:
Σε άλλους πελάτες που έχουν καινούριο κλιματιστικό και εμφανίζει πρόβλημα που ΔΕΝ έλυσαν τα ανταλλακτικά (π.χ. η τοποθέτηση νέας πλακέτας) είτε η αντιπροσωπεία είτε το κατάστημα αντικαθιστούν πλήρως την εσωτερική (ή εξωτερική) μονάδα. Στην περίπτωσή μου ούτε η αντιπροσωπεία ούτε το κατάστημα ανέλαβαν την ευθύνη.
3/9/2022: Διαβάζω τόσα αρνητικά σχόλια όλο αυτό το διάστημα και από άλλους! Μακρυά!
Βάσει νομοθεσίας υπέπεσαν και η εταιρεία και το μαγαζί από όπου αγόρασα τα δύο κλιματιστικά σε συνεχείς απάτες. ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΕΝ αξίζει ποτέ κάποιοι να πλουτίζουν κλέβοντας και εξαπατώντας.
H νομοθεσία όταν ένα προϊόν είναι κακό χωρίς δική σας ευθύνη:
Είναι το προϊόν σας διαφορετικό από το αναμενόμενο ή χάλασε γρήγορα; Ενώ το χρησιμοποιούσες κανονικά; Τότε είναι «ελαττωματικό προϊόν» και έχετε « νόμιμη εγγύηση ». Ο πωλητής πρέπει να σας δώσει ένα νέο προϊόν ή να το επισκευάσει.
Ο πωλητής δεν λύνει το πρόβλημα; Τότε μπορείτε μερικές φορές να καταγγείλετε τη συμφωνία αγοράς. Αυτό ονομάζεται «διάλυση σύμβασης αγοράς». Στη συνέχεια, πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και θα λάβετε τα χρήματά σας πίσω.
Πότε μπορώ να καταγγείλω τη συμφωνία αγοράς;
Εάν έχετε δώσει χρόνο στον πωλητή να επισκευάσει το προϊόν ή να σας δώσει ένα νέο προϊόν. Και αν μετά δεν λυθεί το πρόβλημα.
Εάν ο πωλητής δεν μπορεί ή δεν θέλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν εντός ορισμένου χρόνου.
Εάν ο πωλητής σας ζητήσει να πληρώσετε επιπλέον για μια επισκευή ή ένα νέο προϊόν. Και δεν το θέλετε εσείς αυτό.
Εάν έχετε επισκευάσει το προϊόν και εξακολουθεί να μην λειτουργεί σωστά.
Εάν το προϊόν έχει ένα σημαντικό ελάττωμα.
Εάν έχετε συμφωνήσει ότι το προϊόν σας θα παραδοθεί σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ο πωλητής δεν παραδίδει. (ΔΕΝ αφορά στην υπόθεσή μου το τελευταίο)
Τι θα συμβεί αν ακυρώσω τη συμφωνία αγοράς;
Εάν ακυρώσετε τη συμφωνία αγοράς, πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν. Και ο πωλητής πρέπει να επιστρέψει τα χρήματά σας. Μερικές φορές δεν θα πάρετε ολόκληρο το ποσό πίσω. Για παράδειγμα, εάν μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το προϊόν για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς πρόβλημα. Τότε μπορεί να είναι λογικό για τον πωλητή να χρεώσει ένα ποσό για αυτό. Το αποκαλούν τέλος απόσβεσης ή χρήσης.
Μερικές φορές ένας πωλητής θέλει να δώσει ένα κουπόνι, και όχι χρήματα. Εάν δεν το θέλετε, μπορείτε να πείτε ότι θέλετε τα χρήματά σας πίσω. Γιατί τα δικαιούσαι!