Ως κάτοχος του s1 εδώ και 1 χρόνο λέω να αφήσω και γω ένα review.
Για αρχή το κακό που έχει είναι η μπαταρία. Είμαι 73 κιλά και τα 30χλμ που διαφημίζει απλά δεν ισχύουν. Δε ξέρω πως μετράνε στα άλλα σχόλια τα χλμ και τους βγαίνουν τα νούμερα αλλά εχει βαρια μέχρι 15χλμ αυτονομία.
Αυτό και ένα τρίξιμο που μου κάνει ο μηχανισμός αναδίπλωσης.
Κατά ταλλα είναι διαμαντάκι. Τα 25χλμ τελικη που υποσχεται τα πιάνει εύκολα με γεμάτη μπαταρία ακόμα και σε ανηφόρες με ελαφριά κλήση. Καπου στο 70% και κάτω ζορίζεται να επιταχύνει αλλά τα πιάνει και πάλι όμως μόνο σε ευθείες και χωρίς αέρα. Κάπου στο 30% είναι που αρχίζει και κόβει μέχρι να σε αφήσει. Στο 15% πάει με 10 χλμ.
Οι οδηγίες λένε ότι δεν είναι αδιάβροχο αλλά με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο ακόμα και σε βαριά βροχή. Είχα την ατυχία να με πιάσει μπουρίνι στο δρόμο η να χρειαστεί να το κυκλοφορησω μετά από δυνατή βροχόπτωση αρκετές φορές. Ακόμα ζει. Βεβαια αυτό δε σημαίνει ότι μπορείς να το κάνεις υποβρύχιο. Σε λακκούβες που το νερό είναι στον αστράγαλο καλύτερα να μουσκεφτεις εσυ πάρα το πατίνι.
Η βροχή λογικά επισης εξηγεί και το τρίξιμο που προανέφερα.
Πολυ στιβαρή κατασκευή για τα κιλά που ζυγίζει. Έχει μετρήσει άπειρες λακκούβες γυρνώντας την Αθήνα και μάλιστα μια από αυτές ήταν τέτοια που έσκασε το μπροστινό λαστιχο. Καμία ζημιά στο σκελετό η το μοτέρ. Μπράβο στη xiaomi.
Τα φρένα του πολύ δυνατά. Ειδικα με γεμάτη μπαταρία σταματάει πολύ εύκολα καθώς το μπροστινό είναι ηλεκτρικό φρένο. ΌΜΩΣ μεγάλη προσοχή γιατί ξεγελάει. Νομίζεις ότι θα σταματήσεις εύκολα αν πεταχτείς από κάπου αλλά θα την πατήσεις. Ξανά λέω μεγάλη προσοχή. Δε φταίει το εργαλείο αλλά η λάθος εκτίμηση.
Από ανηφόρες πάλι εξαρτάται απτή μπαταρία. Εχει αρκετά δύναμη να ανέβει τις περισσότερες αλλα προφανώς κόβει πολλά χιλιόμετρα μέχρι να ισιώσει ο δρόμος. Και αν σκοπεύεις να ανέβεις Παγκράτι απλά ξέχνα το.
Από βάρος νομίζω σηκώνει αρκετά περισσότερα απτά 110 που αναφέρει. Κάνω τα ψώνια του μήνα και τα φορτώνω στο τιμόνι. Δε έχει δείξει σημάδια κόπωσης αν και από άποψη ισορροπίας με τόσο βαρος είναι στο χέρι σου αν θα πέσεις η όχι. Αν τοχεις θα σε παει. Αν όχι θα το πας
Και ένα τελευταίο.... Με σκασμένη σαμπρελα μπορείς να το καβαλήσεις αλλά θέλει μεγάλη προσοχή. Αν ρίξεις το βάρος σου πίσω θα σε πάει αλλά οι στροφές είναι ότι πιο επικίνδυνο καθώς παίζει το λάστιχο του. Και φαντάζομαι δεν είναι ότι καλύτερο για το μοτέρ. Εγώ βρέθηκα σε αναγκη και το έκανα αλλά προφανώς δε το συνιστώ.
Και μια συμβουλή προς κάθε πιθανό αναβάτη. Βάλτε καθρέφτη. Έναν αριστερό τουλάχιστον καθώς κατά κύριο λόγο το πατίνι το πας στη δεξιά άκρη του δρόμου. Γλιτώνεις άπειρο κόπο και αβολεψιά απτό να γυρνάς να δεις αν έρχεται κανείς πίσω σου όταν θες να στρίψεις η να περάσεις έναν δρόμο απέναντι.
Overall πολύ VFM αγορά. Ένα χρόνο τώρα έχει αντέξει τρελή κακομεταχειρηση. Και δεν έχει δείξει σημάδια εξάντλησης. Ούτε σα κατασκευή ούτε σε αυτονομία/τελική. Ότι έδινε στην αρχή δίνει και τώρα.
Βάζω 4 αστέρια μόνο και μόνο για την αυτονομία