Αριστο. Το πηρε η αδερφη μου αλλα το χρησιμοποιω που και που. Ανεβαινει ανηφορες γεφυρες κτλ χωρις ιδιαιτερη δυσκολια πχ απο τα 25km/h πεφτει στα 17-20km/h αναλογα την κλιση αλλα δεν μασαει (αντρας, 80 κιλα). Τα 45km αυτονομια δεν τα βγαζει με τιποτα, εκτος αν οδηγειτε σε φρεσκια ασφαλτο χωρις σταματα-ξεκινα, με δρομο με εστω 1%+ κατηφορικη κλιση και με τον αερα να σας βαραει με δυναμη απο πισω, ε τοτε παιζει να βγαλει τα 45km. Αλλιως κατα μεσο ορο, 30km νομιζω ειναι το μαξ.
Για οσους εχουν θεματα με τριξιματα σε πεζοδρομια, τρυπες, τρυπες-κρατηρες, μπαλωματα και σαμαρια, ΔΕΝ χρειαζεται λαδωμα. "Σπαστε" το πατινι (δηλαδη για μεταφορα) και θα δειτε μια βιδα που δεχεται alen κλειδακια αν θυμαμαι καλα. Απο κει προερχεται το προβλημα! Για να το φτιαξετε, χαλαρωστε τοσο την βιδα, σε σημειο που δεν θα τριζει πλεον ΚΑΘΟΛΟΥ, ΑΛΛΑ προσοχη, ο σφιγκτηρας που το κραταει να μην σπαει, να μην ειναι τελειως χαλαρος, γιατι αυτο κανει αυτη η βιδα, ειναι ποσο σφιγγει τον σφυγκτηρα σπασιματος, και τυχαινει απο κει να βγαινει και ο θορυβος. Οσοι το πηραν ολοι εμφανισαν το ιδιο θεμα 1-2 βδομαδες μετα. Με λιγο χαλαρωμα στην εν λογω βιδα το προβλημα διορθωνεται, γιατι περαν της ηχορυπανσης, ειτε ειναι ποδηλατο, ειτε πατινι, σου δινει την εντυπωση οτι οδηγεις κατι προβληματικο.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!