Το συγκεκριμένο το έχω λίγες μέρες και το έχω στρώσει. Ως κάτοχος μεγάλου αλυσοπρίονου 3.5hp 50cm, το μικρο αυτό με 1.34hp και λάμα στενή (curving) είναι χωρίς γρανάζι, η συγκεκριμένη 25cm, πάει τρένο, είναι δυνατό έχει νεύρο, φυσικά μετά το στρώσιμο: {στο πρώτο 1λίτρο καύσιμο+ 25ml λάδι ((για δίχρονους!!)) (περίπου 3-4 γεμίσματα βγάζει) και χαλαρές κοπές σε κλαδιά, χωρίς τέρμα γκάζια με αρκετά ξερόγκαζα στα χαμηλά ίσα ίσα πριν γυρίσει η αλυσίδα για να λαδώνει ο κύλινδρος. Στο δεύτερο λίτρο 26ml λάδι και μετά για πάντα 25ml ανά λίτρο δλδ 1:40 στα 5ίτρα καύσιμο είναι 125ml λάδι}.
Εκκινεί πανεύκολα, κόβει τα πάντα, είναι διβιδο και η αλυσίδα ΔΕΝ χαλαρώνει εύκολα μετά από αρκετές ώρες κοπής ((προσοχή επειδή δεν έχει γρανάζι την πρώτη φορά λαδώστε με το λάδι αλυσίδας μερικές σταγόνες, στο αυλάκι της λάμας και ανοίξτε την ρύθμιση της αντλίας λαδιού, από κάτω στο max (το βιδάκι κάνει 90* περιστροφή μόνο! μην το ζορίζετε δεν βγάζει κέρματα) μέχρι να ανεβάσει η αντλία λάδι, μετά αφού θα λαδώνει αρκετά γυρίστε στο min επαρκεί μια χαρά η ποσότητα λαδιού)).
Μην σφίγγετε κάργα την αλυσίδα να μην γυρνάει... η αλυσίδα πρέπει να μπορεί, με λίγο δύναμη, να γυρίζει με το χέρι (αυτά γιατί είδα στα σχόλια ότι κάποιοι την κάψανε την λάμα).
Το μηχανάκι είναι euro5 και δεν μυρίζει διχρονίλα έχει χαμηλή κατανάλωση.
Κάτι που μου έκανε θετική εντύπωση, είναι ότι δεν ζεσταίνετε και ότι κρυώνει γρήγορα, σε παύση που έκανα για να το γεμίσω λάδι αλυσίδας και καύσιμο μετά θέλει 5-15 δευτερόλεπτα να ζεσταθεί.
Τα ρελαντί από το εργοστάσιο, είναι λίγο ψηλά για τα γούστα μου, όποτε το κατέβασα λίγο να μην κάνει τόσο θόρυβο και καταναλώνει στο ρελαντί.
Σε λίγα ρεζερβουάρ ακόμα και θα φύγει και ο πνίχτης (το μεταλλικό που έχει κάτω από το φίλτρο (το κάνει πιο απαλό, πιο αθόρυβο και πιο χαλαρό στο γκάζι)) -δεν έχει καιρικές θερμοκρασίες < -0- , για πιο καλή αναπνοή (λίγο πιο νευρικό και πιο στροφάτο) και θα ρυθμιστεί το καρμπιρατέρ με τα ειδικά κατσαβιδάκια, (!!!αν δεν είστε σίγουροι για το πως ρυθμίζει το καρμπιρατέρ και δεν ξέρετε μην το πειράξετε!!!) απευθυνθείτε σε κάποιον που έχει εμπειρία.
Η αλυσίδα που έχει είναι πολύ καλή, κόβει πυκνό ροκανίδι και είναι και άγρια όποτε δεν θέλει πίεση.
Από ότι διάβασα με λάμα με ρολεμάν - γρανάζι είναι πύραυλος, οπότε κάποια στιγμή είναι στην άμεση αναβάθμιση.
Μετά από 10λιτρα καύσιμο αλλαγή το μαμά μπουζί με DENSO ή NGK.
Είναι καλοζυγισμένο ακόμα και γεμάτο με τα υγρά, ξεκούραστο και άνετο.
Το κόστος όλων όσων περιγράφω, δεν ξεπερνά τα 25-45 ευρώ και κάνουν το μηχανάκι καλύτερο από τα κλαδευτικά των 300+ ευρώ.
Μέτα από καθημερινή σχεδόν χρήση και μερικούς τόνους κόψιμο και τεμάχισμα καυσόξυλα (έχει κόψει και αρκετούς κορμούς γιατί βαριόμουν να κουβαλάω το μεγάλο) έχω να πω πως η αλυσίδα μαμά είναι πολύ ανθεκτική, δεν στομώνει εύκολα, κόβει και σκληρά ξερά και καμένα πολύ εύκολα, πήρα και δεύτερη ίδια εφεδρική και ακόμα δεν την άλλαξα.
Το μηχανάκι μετά από το στρώσιμο αλλάχτηκε και το κινεζιά μπουζί, είναι απόλαυση, θερμοκρασίες δεν έχει κανένα θέμα έχει τύχει να το δουλεύω 3,5 ώρες συνεχόμενα μόνο έσβηνα για να βάλω καύσιμο λάδι το πολύ ένα 4λεπτο, και ήταν νορμάλ και τα πλαστικά και τα καυσαέρια. φυσικά καθημερινό καθάρισμα με πανάκι και πινελάκι τις οπές αερισμού.
Η λάμα στους κορμούς, ξέβαψαν τα γράμματα άλλα είναι λογικό, πάντως δεν άναψε να στραβώσει κτλ.
Ένα θετικό που δεν αναφέρετε πουθενά, παρά μόνο στις οδηγίες και το δοκίμασα κιόλας, είναι ότι αν χτυπήσει η λάμα (δυνατά) πχ από πέσιμο κλαδιού, κορμού ή πτώση του αλυσοπρίονου κουμπώνει αυτόματα το φρένο αλυσίδας.
Προσοχή ιδιαίτερη!! είναι σχετικά επικίνδυνο (για το αριστερό χέρι), σε σχέση με τα ¨κλασσικά¨αλυσοπρίονα που έχεις πάντα και τα 2 χέρια πάνω στο μηχανάκι. Επίσης είναι πολύ ευκίνητο (κάνεις κινήσεις εύκολα και θέλει προσοχή μην ακουμπήσεις πχ σε πόδι σου, χέρι σου κτλ.) όποτε για αρχάριο που δεν έχει σχετική εμπειρία τυποποιημένων κινήσεων δεν θα το πρότεινα.