Arai RX-7V Noriyuki Haga Replica Κράνος Μηχανής Full Face με Pinlock
Κράνη Μηχανής

Arai RX-7V Noriyuki Haga Replica Κράνος Μηχανής Full Face με PinlockΚωδικός: 25443615

  • Κατασκευασμένο από Composite Fibre
  • Τεχνολογία FFS που απομειώνει τον θόρυβο από τον άνεμο 
  • Πλήρες σύστημα εξαερισμού
  • Εσωτερική επένδυση Eco Pure Liner αφαιρούμενη και πλενόμενη
Δες όλη την περιγραφή
  • Κατασκευασμένο από Composite Fibre
  • Τεχνολογία FFS που απομειώνει τον θόρυβο από τον άνεμο 
  • Πλήρες σύστημα εξαερισμού
  • Εσωτερική επένδυση Eco Pure Liner αφαιρούμενη και πλενόμενη
Δες όλη την περιγραφή
ΠαράδοσηΠέμ, 19 Σεπ - Δευ, 23 Σεπ
+8,00 €μεταφορικά

Επιλεγμένο κατάστημα

Άλλαξες γνώμη; Κανένα πρόβλημα!

Μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου δωρεάν, εύκολα και γρήγορα.

Μάθε περισσότερα

Αναφορά προϊόντος

από 899,00 €

Όλα τα καταστήματα

Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής

  1. 935,00 €

  2. 936,00 €

  3. 899,00 €

Περιγραφή

  • Κατασκευασμένο από Composite Fibre
  • Τεχνολογία FFS που απομειώνει τον θόρυβο από τον άνεμο 
  • Πλήρες σύστημα εξαερισμού
  • Εσωτερική επένδυση Eco Pure Liner αφαιρούμενη και πλενόμενη
  • Ανταχαρακτική εξωτερική διάφανη ζελατίνα
  • Αντιθαμβωτική μεμβράνη Pinlock
  • Σύστημα κουμπώματος Double-D
  • Πιστοποίηση ECE22-05 & Snell


Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ο εξαερισμός του είναι ικανοποιητικός και έχει καλή ποιότητα υλικών.

Κατασκευαστής

Arai

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Full Face
Χρώμα
Πολύχρωμο
Υλικό
Composite Fibre
Φύλο
Άνδρας
Κούμπωμα
Double D Ring
Επιπλέον Χαρακτηριστικά
Αφαιρούμενο / Πλενόμενο Εσωτερικό
Πιστοποίηση
ECE 22.05
Pinlock (Αντιθαμβωτική Μεμβράνη)
Περιέχεται στην Συσκευασία

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Biker
    5
    45 στους 48 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Γειά .

    Προσπαθούσα ανεπιτυχώς επί τρεις μήνες να αγοράσω το εικονιζόμενο κράνος σε L μέγεθος από την Ελλάδα . Η καλύτερη τιμή που πέτυχα κάποια στιγμή ήταν 760.οο € περίπου . Αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα και να το πάρω . Μου ανακοίνωσαν πως θα το έχουν ετοιμοπαράδοτο σε 40 μέρες στην τιμή των 950,οο € . Τελικά το αγόρασα από την Ιταλία , έναντι του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 860,οο € .
    Το κράνος εφαρμόζει άριστα , αφήνοντας ένα ευχάριστο «κενό» στα αυτιά . Οι διοπτροφόροι δεν θα δυσκολευτούν με τα γυαλιά τους .
    Η ορατότητά του είναι επαρκέστατη .
    Οι χειρισμοί της ζελατίνας και των αεροδυναμικών βοηθημάτων του , απαιτούν έναν κάποιο χρόνο εξοικείωσης .
    Βολικό το νέο κούμπωμα της ζελατίνας , όπως και η εξαγωγή της και η επανατοποθέτησή της .
    Το λουράκι του είναι ίδιο κι απαράλλαχτο εδώ και τριάντα χρόνια . Ομολογώ πως θα με βόλευε κάτι νεώτερο .
    Αφού το φορέσεις , θα διαπιστώσεις πως ακούς μιά χαρά τί γίνεται γύρω σου . Η αεροδυναμική του συμπεριφορά δεν προκαλεί εντύπωση . Ο αερισμός του είναι υπεραρκετός . Άλλωστε , έχει αεραγωγούς στο σαγΩνι , στο επιρρίνιο , στο μέτωπο ... , με δυό κουβέντες έχει δέκα αεραγωγούς .
    Με ξένισε λίγο το γεγονός πως δεν έχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο όπως τα προηγούμενα . Είναι , όμως , μαλακό και υφασμάτινο , οπότε είναι μιά ευπρόσδεκτη αλλαγή γιά τους περισσότερους , αν και εμένα μου άρεσε η προηγούμενη εκδοχή .
    Μετά τα 140kmh η ζελατίνα θα κατέβει και θα κουμπώσει μόνη της , εκτός αν έχεις κάποια ιδιαίτερη κάλυψη από το fairing . Βέβαια , το σφύριγμα του αέρα με την ζελατίνα ανοιχτή είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό .
    Μετά τα περίπου 180-200kmh ( ταχύτητα με την οποία δεν κινούμαι στους δρόμους , μου το είπε ένας φίλος από το Κωριό , δεν τον ξέρεις ) το κράνος «ισιώνει» το κεφάλι σου και δεν σου επιτρέπει περιστροφές μεγαλύτερες των ( πάνω-κάτω) 30° . Αρκούν και με το παραπάνω γιά να ελέγξεις τον καθρέφτη , πάντως .
    Από κει και πάνω , θέλοντας ( ο προαναφερθείς φίλος ) να το ζορίσει , έφτασε μέχρι τα περίπου 270 με το κράνος εκτός ζελατίνας fairing , οπότε και έβαλε το κεφάλι μέσα γιά να μην το βάλει στην κάσα .
    Ουδέν πρόβλημα , εξαιρουμένου φυσικά του γεγονότος πως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι σε αυτές τις ταχύτητες είναι ενοχλητικοί . Το κράνος , αν είχε ένα λουράκι πιό σύγχρονο και καλύτερη «ακουστική» , θα ήταν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ένα θαύμα της τεχνολογίας . Θα το κρατήσω , όπως και τον μπαμπά και τον παππού του , μιά δεκαετία και έπειτα θα το αντικαταστήσω με το σύγχρονο ανάλογό του .
    Αυτά .
    Γειά και χαρά .

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη