Υπέρ : ταχύτητα , οθόνη , μικρό μέγεθος-χειρίζεται με ένα χέρι , ενισχυμένο rugged-IP68, MIL-STD-810G , υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση , αφαιρούμενη μπαταρία , επώνυμο , εξαιρετική σχέση κόστους/απόδοσης-ποιότητας.
Κατά : είναι 4G όχι 5 , η μπαταρία είναι μικρή αλλά γι' αυτό φορτίζει γρήγορα , μου βγάζει 8 ώρες συνεχούς χρήσης με πλοήγηση GPS-ομιλία-μουσική-μηνύματα.
Αν θέλετε καλύτερες φωτογραφίες και βίντεο πάρτε iphone. Επίσης ο ήχος που βγάζει από το ηχείο για μουσική δεν είναι καλός. Δε με αφορά γιατί ακούω από ακουστικά. Και σε αυτή την περίπτωση πάτε σε iphone.
Update : Και μετά μόλις 10 μήνες και εντός εγγύησης , χάλασε η κύρια κάμερα. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω Samsung κινητό και η πρώτη φορά που κινητό μου βγάζει βλάβη (τα προηγούμενα ήταν , η τότε αμερικάνικη , Motorola , iphone και cat). Μετά από αυτό στο μέλλον θα αποφύγω κατά το δυνατό τα Samsung. Να δούμε επί την ευκαιρία τι λέει και το service.
Update : Στο service από 14-5-24. "Θα κάνουμε έλεγχο και μέχρι αύριο θα σας πάρουμε τηλ.". 15-5 δεν έχω πάρει τηλ. , τους παίρνω εγώ. "Είναι χαλασμένη η κάμερα , την παραγγείλαμε θα σας πάρουμε τηλ. μέχρι αύριο." 16-5 2024 : Δε με παίρνουν τηλ. πάω εγώ από το service. "Πότε θα πάρω το κινητό γιατί το χρειάζομαι ?" , "Να δούμε αν θα έρθει η κάμερα αύριο" (γενικώς ............ "αύριο"). "Κι αν δεν έρθει αύριο πότε θα έρθει ?" , "δεν ξέρουμε γιατί έρχεται με παραγγελία από το εξωτερικό". Το παίρνω πίσω. Παίρνω την Samsung και λέω τι έγινε με το εξουσιοδοτημένο και μου λένε "αααααααα , εμείς δε μπορούμε να κάνουμε κάτι είναι θέμα εξουσιοδοτημένου. Αφήστε τα στοιχεία σας να ενημερώσουμε τον προϊστάμενό , μας μήπως σας πάρει τηλ.".
Παίρνω τηλ. άλλον "εξουσιοδοτημένο". "Το ανταλλακτικό δεν υπάρχει καν σε στοκ , οπότε δε μπορεί να γίνει παραγγελία. Παίρνετε τηλ. ανά βδομάδα μήπως υπάρξει". Ο άλλος έλεγε ότι υπάρχει. Κάποιος απ' τους 2 λέει ψέματα , μάλλον ο "αύριο".
Πήρα το κινητό να κάνω τουλάχιστον δουλειά μου , με την χαλασμένη κάμερα , και μετά θα κάνω εβδομαδιαία .......... δημοσκόπηση αν υπάρχει το ανταλλακτικό. Ποτέ ξανά Samsung , ποτέ κινεζιές , και τι μένει ? Cat και Apple.
Update : 21-5-2024. Ακόμη δεν υπάρχει το ανταλλακτικό............
Update : 5-6-2024. Τελικά πήγα και το άφησε ξανά σε εξουσιοδοτημένο service την 3-6-2024 , γιατί έτσι μου είπε η τηλ. υποστήριξη της Samsung και γιατί εν τω μεταξύ αναγκάστηκα να πάρω καινούργιο κινητό. Αυτή τη φορά δεν το πήγα στον "αύριο" αλλά σε άλλον. Σε 2 μέρες με πήραν τηλ. και μου λένε "βρήκαμε την κάμερα , την βάλαμε πάνω και πάλι πρόβλημα. Είναι πλακέτα τελικά θα αλλάξουμε και αυτήν. Σε 2 μέρες θα σας πάρουμε τηλ. να έρθετε να το πάρετε.". Αν ισχύει , υποθέτω ότι έχει διαφορά από service σε service. Θεωρητικά την 7-6-2024 θα είναι έτοιμο.
Update : Το service της Samsung στην Πλ. Αμερικής έσωσε το προφίλ της. Πράγματι το παρέλαβα 7-6-2024 με αλλαγμένη κάμερα και μητρική.