Επανέρχομαι μετά από 6-7 μήνες χρήσης.
(+)
Συνεχίζει να φτιάχνει καταπληκτικό καφέ!
(-)
Από την αρχή παρουσίασε πρόβλημα στο πίσω κουμπί on-off, άλλοτε έκλεινε, άλλοτε δεν έκλεινε και άλλοτε προσπαθούσε να κλείσει μάταια. Μετά από 6 μήνες άρχισε να τρέχει νερό την ώρα που έφτιαχνες καφέ από το βρυσάκι παραγωγής ατμού και έχοντας πολύ μικρό σκαφάκι, είχε σαν αποτέλεσμα να πλημυρίζει τον πάγκο με νερό.
Την πήγα στο κατάστημα που την αγόρασα, την κράτησαν 15 μέρες για τεχνικό έλεγχο αφού την έστειλαν σε κάποιον τεχνικό τους.
Με την επιστροφή με ενημέρωσαν ότι έγινε καθάρισμα του boiler και η μηχανή είναι οκ.
Του ρώτησα αν είδαν το πρόβλημα του πίσω κουμπιού και με ενημέρωσαν ότι η μηχανή δεν έχει σύστημα να κλείνει μόνη της (λες και ο κατασκευαστής δεν είχε τι άλλο να κάνει και έβαλε 2 κουμπιά on-off) και ότι η μηχανή είναι οκ.
Την πήγα σπίτι και πράγματι διαπίστωσα ότι σταμάτησε να τρέχει νερό την ώρα που φτιάχνεις καφέ. Το πίσω κουμπί όμως συνεχίζει τα τρελά του και τις περισσότερες φορές προσπαθεί να κλείσει χωρίς να τα καταφέρνει. Μιλώντας απευθείας αυτή τη φορά με τον τεχνικό που την εξέτασε και εξηγώντας για το πρόβλημα που παρουσιάζει το κουμπί μου είπε ότι θα πρέπει να κάνω τον κόπο και να την ξαναπάω. Πραγματικά το σκέφτομαι να ξανατρέχω πέρα δώθε και να μην έχω μηχανή για 15 μέρες. Προτιμώ να κλείνω και τους 2 διακόπτες χειροκίνητα κάθε φορά. Αν μου παρουσιαστεί κάποιο άλλο πρόβλημα θα την στείλω και για το κουμπί.
Το βασικότερο θέμα που διαπίστωσα όμως με όλη αυτή την διαδικασία επιστροφής και επισκευής (και πρέπει πιστεύω να το επισημάνω ώστε να το προσέξει όποιος θέλει να αγοράσει μηχανές espresso BRIEL) είναι η εγγύηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ, οι μηχανές espresso της BRIEL που έχω δει, πωλούνται με 2 χρόνια ή με 10 χρόνια εγγύηση. Υπέθεσα ότι 2 χρόνια είναι η εγγύηση στο κατάστημα και τα υπόλοιπα χρόνια τα παρέχει ο αντιπρόσωπος, αλλά δεν ισχύει. Οι μηχανές που έχουν 10 χρόνια γίνονται εισαγωγή και μεταπώληση από έναν αντιπρόσωπο στην Ελλάδα και οι άλλες (υποθέτω) γίνονται εισαγωγή απευθείας από το εκάστοτε κατάστημα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κάλυψη πέραν των 2 ετών.
(--)
Να προσθέσω στα φάουλ της κατασκευάστριας εταιρείας (https://briel.pt/) ότι:
1) Το website είναι μόνο στα Ισπανικά και τα Πορτογαλικά (άντε να βγάλεις άκρη).
Οδηγίες για τα προϊόντα της στο website δεν υπάρχουν, παρά μόνο μερικά βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά κάποιον νέων προϊόντων. Θα πρέπει να γνωρίζουν ότι από τη στιγμή που πωλείται στην Ε.Ε. ένα προϊόν, θα πρέπει να υπάρχουν οι οδηγίες και τα manual των τεχνικών χαρακτηριστικών τους στα ελληνικά (άντε Αγγλικά που ξέρουν αρκετοί).
2) Δεν υπάρχει στο website καμία αναφορά για αντιπρόσωπους των χωρών που υπάρχουν τα προϊόντα τους και φυσικά ούτε για την Ελλάδα.
Θα την επέλεγα μόνο για την ποιότητα του καφέ που παρασκευάζει, στα υπόλοιπα θέλει μεγάλη βελτίωση πιστεύω.
Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μέσω email (στα Αγγλικά) με την κατασκευάστρια εταιρεία μήπως μπορέσω και διαπιστώσω αν η εγγύηση των 10 χρόνων παρέχεται από την ίδια την BRIEL ή από κάποιον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα. Aν η εταιρεία παρέχει εκ κατασκευής 10 χρόνια εγγύηση, θα υπάρχει πρόβλημα με αυτούς που δίνουν 2 χρόνια (τουλάχιστον για τη δική μου αγορά του προϊόντος, στη περίπτωση που παρουσιάσει πρόβλημα).