Ο λόγος αγοράς του, Inventor Rise Pro Wi-Fi με ζεόλιθο (model: RS-WUI-08L), τον Ιανουαριο του 2022 ήταν κυρίως λόγο των σχολίων που διάβασα, καθώς έψαχνα αφυγραντήρα με Wi-Fi.
Αφυγραντήρες στην Ελλάδα χρησιμοποιώ από το 2015 και μόνο MEACO (ζεόλιθου) καθώς το Service της αντιπροσωπείας ήταν και παραμένει απίστευτο (είμαι κάτοικος Αθηνών και έχω τη δυνατότητα να παω ο ίδιος τον αφυγραντήρα για επισκευές κατόπιν συνεννόησης, καθώς σε παραλιακές οικίες δεν γίνεται να μείνεις χωρίς αφυγραντήρα πάνω από 1-2 ημέρες...και αυτές ηλιόλουστες...!!!).
Ο λόγος που αφιερώνω τον πολύτιμο χρόνο μου γράφοντας αυτό το κείμενο, είναι για να γλυτώσω όσους ποιό πολλούς ανθρώπους μπορώ από την ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ του ευγενικού κατά τα άλλα SERVICE της INVENTOR .
Ο συγκεκριμένος αφυγραντήρας παρουσίασε πρόβλημα (ένδειξη C1) εντός 1-μήνος από την αγορά του, που μετά από αρκετή ταλαιπωρεία και τηλέφωνα με το service τον πήγα ο ίδιος στον Άγιο Στέφανο όπου όπως μου είπαν τότε προφορικά έγινε αλλάγη αντίστασης, αλλά στο αρχείο αναφέρεται ως "επαναπρογραματισμος πλακέτας".
Τα προβλήματα (ενδείξεις C1 + C2) συνεχίστηκαν περιστασιακά και το χειμώνα (10.2022 - 4-2023), αλλά η χρήση του ήταν αρκετά περιορισμένη.
Τα προβλήματα συνεχίστηκαν από τον 10.2023 - έως σήμερα 4.3.2024 με πάρα πολλά τηλέφωνήματα στο service, όχι μόνο ενδείξεων C1 + C2, αλλά και πρόβλημα στη λειτουργεία συνεχόμενης ροής του νερού (με λάστιχο), που σημαίνει ότι εάν λείψεις για ένα 3-μέρο γυρίζεις σε "αλλο" σπίτι από ότι το άφησες...!!!
Η προτεινόμενη λύση ήταν να πάω (ή να στείλω με courrier) τον αφυγραντήρα στο service για 10-εργασιμες + χρόνο courrier για να τον επισκευάσουν ή εφόσον κρίνουν να τον αντικαταστήσουν. Σήμερα ο χρόνος επισκευής έγινε 7-εργάσιμες...αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε σπίτια σε περιοχες με υψηλή υγρασία 1.5-2-εβδομάδες (7-10-εργάσιμες) χωρίς αφυγραντήρα είναι καταστροφή.
Πρότεινα/παρακάλεσα από τον Οκτώβριο-Νοέμβριο 2023 (ενδείξεις C1 + C2) στο service να τον πάω εγώ ο ίδιος κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού όποτε και ότι ώρα θέλουν αλλά δεν δέχτηκαν καθώς αυτή είναι "η πολιτική της εταιρείας" (αυτό γινεται σε άλλες αντιπροσωπείες...υπάρχει κατανόηση του προβλήματος του καταναλωτή).
Προσπάθησα να αλλάξει προς το καλύτερο αυτή η "πολιτική" της εταιρείας αλλά έπεσα μεταφορικά σε "Chinese walls", μεταξύ διοίκησης/Decision Makers και υπαλλήλων (authority kick)... too hard to get in touch with the Decision Maker...
Συνεπώς:
Αγορά άλλου αφυγραντήρα (για να μπορούμε να πηγαίνουμε και καμιά εκδρομούλα 3-4-ημέρες),
Αγορά μπρίζας Wi-Fi καθώς οι "καλοί" αφυγραντήρες με ενσωματομένω Wi-Fi εξαντλήθηκαν (τέλος σαιζόν)
Εσείς μπορείται να κρίνεται εάν τα 5-χρόνια service και η "ευγένεια" των υπαλλήλων του service κρίβει τα ελλατωματικά προιόντα,
Και στην τελική εάν αξίζει το ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ, με τηλεφωνήματα-ταλαιπωρία-χρόνος χωρίς τον αφυγραντήρα όταν τον χρειάζεσαι, για €50-€80 λιγότερα για έναν inventor σε σχέση με άλλες αντιπροσωπείες που διαθέτουν και καλύτερα προιόντα και ποιό customer-oriented service νοοτροπία.