Green Cell EV14 Επιτοίχιος Τριφασικός Σταθμός Φόρτισης 22kW με Ενσωματωμένο Καλώδιο Type 2

Green Cell EV14 Επιτοίχιος Τριφασικός Σταθμός Φόρτισης 22kW με Ενσωματωμένο Καλώδιο Type 2Κωδικός: 32391922

Σταθμός φόρτισης Wallbox της εταιρίας Green Cell με κωδική ονομασία μοντέλου EV14.

Διαθέτει πιστοποίηση IP66, μπορεί να λειτουργήσει σε θερμοκρασίες από -40 έως και 55 βαθμούς Κελσίου. Παρέχει...

Δες όλη την περιγραφή

Σταθμός φόρτισης Wallbox της εταιρίας Green Cell με κωδική ονομασία μοντέλου EV14.

Διαθέτει πιστοποίηση IP66, μπορεί να λειτουργήσει σε θερμοκρασίες από -40 έως και 55 βαθμούς Κελσίου. Παρέχει προστασία βραχυκυκλώματος, δέχεται τριφασικό ρεύμα 380V / 20V AC στα 50 Hz, και έχει ένταση φόρτισης μέχρι 22 κιλοβατώρες.

534,48
ΠαράδοσηΤετ, 25 Σεπ - Τρί, 01 Οκτ
+17,00 €μεταφορικά

Επιλεγμένο κατάστημα

Αναφορά προϊόντος

από 534,48 €

Όλα τα καταστήματα

Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής

  1. Επίσημος μεταπωλητής
    578,00 €

  2. 555,25 €

  3. 534,48 €

  4. 534,55 €

  5. 551,68 €

  6. 861,70 €

  7. 795,51 €

  8. 535,60 €

  9. 742,42 €

  10. 771,55 €

Περιγραφή

Σταθμός φόρτισης Wallbox της εταιρίας Green Cell με κωδική ονομασία μοντέλου EV14.

Διαθέτει πιστοποίηση IP66, μπορεί να λειτουργήσει σε θερμοκρασίες από -40 έως και 55 βαθμούς Κελσίου. Παρέχει προστασία βραχυκυκλώματος, δέχεται τριφασικό ρεύμα 380V / 20V AC στα 50 Hz, και έχει ένταση φόρτισης μέχρι 22 κιλοβατώρες.

Κατασκευαστής

Green Cell

Χαρακτηριστικά

Τοποθέτηση
Επιτοίχιος
Αριθμός Φάσεων
Τριφασικός
Ισχύς Φόρτισης
22 kW
Ενσωματωμένο Καλώδιο
Ναι
Θύρα Φόρτισης
Type 2

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Georgios-Maria
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά από GoldenByte

    Έχω το συγκεκριμένο φορτιστή από τα μέσα Νοεμβρίου και τον χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά. Κατά την έναρξη της φόρτισης ( επίπεδο φόρτισης μπαταρίας κάτω του 90%) και αν το αυτοκίνητο μπαίνει για φόρτιση κατευθείαν με την άφιξή του στο σπίτι, ακόμη κι αν έχει περάσει και αρκετή ώρα μετά από αυτή, ο φορτιστής δίνει ισχύ 22,3-22,8 KW . Tώρα πώς ένας φορτιστής 22 kw, μπορεί να υπερβαίνει τη μέγιστη ισχύ παροχής ρεύματος, είναι ένα θέμα προς διερεύνηση . Αν τώρα το αυτοκίνητο είναι κρύο, δηλ. έχουν περάσει τουλάχιστον 4 ώρες από την τελευταία χρήση του, η έναρξη της φόρτισης δίνει 21,4-21,8 Kw ισχύος. Στη συνέχεια και μέχρι το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας να υπερβεί το 95% η συσκευή δίνει την προαναφερθείσα για κάθε περίπτωση ισχύ. Όταν τώρα το επίπεδο φόρτισης υπερβεί το 95%, τότε και μόνο τότε , η παρεχόμενη ισχύς του φορτιστή πέφτει κάτω από τα 20 Kw και σταδιακά προσεγγίζει τα 10 από τα οποία πέφτει και πιο κάτω μέχρι τα 7 αφού το αυτοκίνητο έχει φτάσει στο 99% του επιπέδου φόρτισης και παραμένει σε αυτό για μπορεί και πάνω από μία ώρα πολλές φορές χωρίς ουσιαστικά να προσθέτει ενέργεια στη μπαταρία. Τώρα που πάει, αν πηγαίνει κάπου, η ενδεικνυόμενη στην οθόνη του φορτιστή ισχύς δεν μπορώ να ξέρω . Πάντως, η αυτονομία του αυτοκινήτου δεν αυξάνεται περαιτέρω.
    Η προαναφερθείσα συμπεριφορά δεν είχε παρατηρηθεί από τις πρώτες φορές χρήσης του φορτιστή. Θυμάμαι ότι τις πρώτες φορές χρήσης του φορτιστή, ανεξαρτήτως του πόση ώρα είχε περάσει από την άφιξη του αυτοκινήτου, η ισχύς έναρξης ήταν πάντοτε κάτω από τα 22 Kw. Όταν το επίπεδο φόρτισης υπερέβαινε το 80% , η παρεχόμενη ισχύς του φορτιστή έπεφτε στο μισό δηλ. κάτω από 11Kw. Με επίπεδο φόρτισης 90% και πάνω η ισχύς υποβιβαζόταν κάτω από τα 5 Kw και θυμάμαι πλησιάζοντας στην πλήρη φόρτιση είχα δει και 3,5 Kw. Πότε συγκεκριμένα άλλαξε η συμπεριφορά του φορτιστή και έγινε η προαναφερθείσα προβληματική, δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Νομίζω πάντως ότι έγινε, μετά από τους πρώτους 3 μήνες, σχεδόν καθημερινής χρήσης.
    Τώρα με την προαναφερθείσα προβληματική συμπεριφορά του φορτιστή, αν το αυτοκίνητο μπαίνει για φόρτιση λίγη ώρα μετά την χρήση του, όταν το επίπεδο φόρτισης υπερβεί το 90%, σχεδόν πάντα μπαίνει σε λειτουργία ο inverter του αυτοκινήτου για την ψύξη της μπαταρίας. Αυτό σημαίνει ότι με την προβληματική συμπεριφορά του φορτιστή, η μπαταρία ταλαιπωρείται, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη διάρκεια ζωής της . Επίσης η μπαταρία δείχνει ότι πιέζεται και για ένα άλλο λόγο : όταν η ένδειξη του επιπέδου φόρτισης φτάσει το 99%, αν βγάλω το αυτοκίνητο από τη φόρτιση, μετά από λίγη ώρα (5-10 λεπτά), το επίπεδο φόρτισης έχει πέσει στο 85-90% και το ίδιο και η αυτονομία του αυτοκινήτου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

21 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)