Ασφάλεια αγορών Skroutz
Φυσική Γ΄ Λυκείου, Α΄ ΤόμοςΚωδικός: 37539426
- Συγγραφείς: Θεόδωρος Πενέσης, Διονύσης Συνοδινός
- Εκδότης: Ελληνοεκδοτική
- Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
- Έτος έκδοσης: 2022
- Αριθμός σελίδων: 496
- Κωδικός ISBN-13: 9789605635107
- Διαστάσεις: 17×24
Αγόρασε μαζί
Παρόμοια προϊόντα
- Top αξιολογήσεις
Σχολικά Βοηθήματα
Φυσική Γ' Λυκείου , Α' Τομος Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας
Ad από BookmaniaShopΠροστέθηκεΣχολικά Βοηθήματα
Ηλεκτρομαγνητισμός & Επαναληπτικά Θέματα: Φυσική Γ' Λυκείου, Θετικής Κατεύθυνσης
από 14,31 €ΠροστέθηκεΣχολικά Βοηθήματα
50+1 Κριτήρια Αξιολόγησης Φυσικής Γ' Λυκείου, Ώρα για Επανάληψη
Ad από e-shop ZTΠροστέθηκε
Όλα τα καταστήματα
Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής
- 15,03 €
- 14,93 €
- 17,01 €
- 15,98 €
- 15,98 €
Περιγραφή
Το νέο εκπαιδευτικό βιβλίο Φυσική Γ΄ Λυκείου – Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας, Α΄ τόμος περιέχει τα κεφάλαια: Κρούσεις και Μηχανική στερεού σώματος και ανταποκρίνεται στη νέα διδακτέα-εξεταστέα ύλη 2022-23, όπως ορίζεται στο σχετικό ΦΕΚ 3731/14.07.2022.
Τα κεφάλαια του βιβλίου οργανώνονται σε ενότητες καθεμία από τις οποίες περιλαμβάνει:
- Πρόταση μελέτης
- Θεωρία
- Μεθοδολογία επίλυσης ασκήσεων και παραδείγματα εφαρμογής
- Λυμένες ασκήσεις
- Θέματα για απάντηση
- Ασκήσεις – Προβλήματα προς λύση
Στο τέλος του βιβλίου βρίσκονται οι αναλυτικές απαντήσεις – λύσεις των θεμάτων, των ασκήσεων και των προβλημάτων.
Χαρακτηριστικά
- Είδος
- Σχολικό Βοήθημα
- Σχολική Μονάδα
- Γενική Εκπαίδευση
- Σχολική Τάξη
- Γ' Λυκείου
- Μάθημα
- Φυσική
- Υπότιτλος
- Α΄ Τόμος
- Μορφή
- Μαλακό Εξώφυλλο
- Αριθμός σελίδων
- 496
- Έτος έκδοσης
- 2022
- Διαστάσεις
- 17x24 cm
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ερωτήσεις
78 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚαλησπέρα , τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμνεο βοηθημα; Ειναι καταλληλο ωστε ο μαθητης να ειναι καλυμμενος να γραψει ακομη και αριστα;