Συν
.στιβαρή κατασκευή
.πολύ καλή ποιότητα υλικών
.σε κακοτραχαλο έδαφος, οδόστρωμα με κυβολιθους, λακκούβες, χωματόδρομο απορροφά τους κραδασμούς και κινείται άνετα και αβίαστα
. Κλείνει με το ένα χέρι κάνοντας τα εξής βήματα α. Ασφαλιζεις τους εμπρός τροχούς να πηγαίνουν ευθεία ( αλλιώς όταν διπλώνει το καροτσι και αυτοί δεν είναι ευθεία, το καροτσι πέφτει : αυτό συγκαταλεγεται στα πλην), β. Ρίχνεις το κάθισμα ( ανεξαρτήτως αν βλέπει μπρος ή πίσω - προσοχή όταν βλέπει πίσω κατά το δίπλωμα βρίσκει πλαγίως στο βραχίονα ), γ. Κατεβάζεις το χερούλι να διπλώσει προς τα κάτω
Προσοχή: όταν πάτε να το ξεδιπλώσετε υπάρχει μια ασφάλεια που δένει το κάθισμα με το κάτω βραχίονα
.χωράει σε opel corsa αλλά πιάνει όλο το πορτ μπαγαζ
.είναι δυνατό να ανέβει κάποιος έναν όροφο σκάλες κουβαλώντας το
. Πλενομενο ύφασμα
. Μεγάλη κουκούλα
. Ωραίος ποδόσακος
.Καλό φρένο
. Δερμάτινες λεπτομέρειες
. Χρησιμοποιείται και για νεογεννητα γιατί το κάθισμα ξαπλώνει τελείως
Πλην
. Σχετικά βαρύ αλλά αξίζει λόγω της στιβαρότητας
.στην τιμή περιλαμβάνεται μόνο το καροτσι όλα τα υπόλοιπα πωλούνται χωριστά (ποδόσακος, αδιάβροχο καλυμμα, κουνουπιέρα, ποτηροθηκη, ομπρέλα, τσάντα αλλαξιερα κλπ). Οι τιμές είναι ιδιαίτερα υψηλές (βέβαια η ποιότητα είναι πολύ καλή). Αναγκαστικά κάποια από αυτά πρέπει να αγορασθουν από τη cybex γιατί άλλων εταιριών δεν ταιριάζουν .
. Η τσάντα αλλαξιερα απευθύνεται μόνο σε γυναίκες
.οι κλασικοί πλαστικοί γαντζοι του εμπορίου δεν χωράνε άνετα στο δερμάτινο μέρος του χερουλιου
. Για να προσαρμοσθεί το καροτσι αυτοκινητου στο σκελετό του καροτσιου απαιτούνται ανταπτορες που πωλούνται χωριστά
. Γενικά καλό είναι να δείτε τα βιντεάκια της εταιρίας στο youtube για να μην παιδευτείτε με τις λειτουργίες, πώς στήνεται το καρότσι κλπ
Μετά από 2 μήνες χρήσης:
.Το άνοιγμα, κλείσιμο είναι πολύ μπελαλίδικο. Ο λόγος είναι απλός, είναι αδύνατο να ασφαλίσεις τις μπροστινες ρόδες κάθε φορά πριν το κλείσεις . Έτσι το καροτσι πέφτει. Ούτε λόγος να το κάνει κάποιος αυτό κρατώντας το μωρο.
.Επίσης, το καροτσι μου έβγαλε και πρόβλημα. Ο δεξιός άξονας του καροτσιου ο οποίος περιστρέφεται όταν ανοίγει η πλάτη του καροτσιου, κολλάει, δεν ανοίγει εν ολίγοις το καροτσι και έχω μείνει χωρίς καροτσι.
. Κατά το ξεδιπλωμα πολλές φορές η μία πλευρά του καροτσιου βρίσκει/ εγκλωβιζεται στον αποθηκευτικό χώρο του καροτσιου και τι καροτσι δεν μπορεί να ανοίξει.