70Mai Dash Cam A810 Σετ Κάμερα DVR Αυτοκινήτου για Παρμπρίζ & Κάμερα Οπισθοπορείας
Κάμερες/DVR Αυτοκινήτου

70Mai Dash Cam A810 Σετ Κάμερα DVR Αυτοκινήτου για Παρμπρίζ & Κάμερα Οπισθοπορείας Κωδικός: 48204208

Κάμερα DVR αυτοκινήτου Dash Cam A810 της εταιρείας 70Mai. Στηρίζεται στο παρμπρίζ. για πιο σταθερό κράτημα στους κραδασμούς του αυτοκινήτου. Στο σετ περιλαμβάνεται κάμερα οπισθοπορείας για καταγραφή...

Δες όλη την περιγραφή

Κάμερα DVR αυτοκινήτου Dash Cam A810 της εταιρείας 70Mai. Στηρίζεται στο παρμπρίζ. για πιο σταθερό κράτημα στους κραδασμούς του αυτοκινήτου. Στο σετ περιλαμβάνεται κάμερα οπισθοπορείας για καταγραφή της πίσω πορείας του αυτοκινήτου. Παράλληλα τροφοδοτείται με καλώδιο από την υποδοχή του αναπτήρα του αυτοκινήτου.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν...

Δες όλη την περιγραφή
262,93
ΠαράδοσηΔευ, 05 Αυγ - Τετ, 07 Αυγ
+39,99 €

Πωλείται από

Απόθεμα 5 τεμάχια

από 262,93 €

Όλα τα καταστήματα

Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής

  1. 164,90 €

  2. 298,90 €

  3. 262,93 €

Περιγραφή

Κάμερα DVR αυτοκινήτου Dash Cam A810 της εταιρείας 70Mai. Στηρίζεται στο παρμπρίζ. για πιο σταθερό κράτημα στους κραδασμούς του αυτοκινήτου. Στο σετ περιλαμβάνεται κάμερα οπισθοπορείας για καταγραφή της πίσω πορείας του αυτοκινήτου. Παράλληλα τροφοδοτείται με καλώδιο από την υποδοχή του αναπτήρα του αυτοκινήτου.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί τραβάει καλής ποιότητας video.

Κατασκευαστής

70Mai

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
A810+RC12
Τοποθέτηση
στο Παρμπρίζ
Οθόνη
Όχι
Διάσταση Οθόνης
-
Στήριξη
-
Λειτουργίες
-
Ανάλυση Βίντεο
-
με Κάμερα Οπισθοπορείας
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • panagiotisdrakoulakos
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ας ξεκινήσω με τον σημαντικότερο λόγο που κάποιος θα επιλέξει την συγκεκριμένη κάμερα, την ποιότητα της εικόνας.
    Χωρίς υπερβολή έχει εξαιρετική εικόνα, ευκρινής, ευδιάκριτη, με σωστά χρώματα ενώ και το HDR είναι όντως πραγματικό HDR και όχι κάτι ψευτοεφέ που έχουν πολλές άλλες κάμερες που ισχυρίζονται το ίδιο.
    Διακρίνεις πανεύκολα πινακίδες και λεπτομέρειες σε απόσταση που με άλλες κάμερες απλά το ονειρεύεσαι.
    Αν έπρεπε να περιγράψω την εικόνα με λίγα λόγια θα έλεγα ότι άνετα βάζει κάτω πολλά μοντέλα Gopro, ειδικά τα παλαιότερα!
    Ακόμα και βράδυ σε επαρχιακή χωρίς άλλο φωτισμό παρά μόνο με τα φώτα του αυτοκινήτου ο θόρυβος είναι ελάχιστος και η ορατότητα σε σχετική απόσταση άπλετη, ενώ π.χ. σε εξόδους απο τούνελ το HDR κάνει εξαιρετική δουλειά και λίγο πρίν βγείς ακόμα απο το τούνελ καταφέρνει και βλέπεις κάποιες αχνές λεπτομέρειες έξω απο το τούνελ που έχει ήλιο την στιγμή που όλες οι άλλες κάμερες που έχω δεί και δοκιμάσει απλά "καίνε" το πλάνο εμφανίζοντας μια κατάλευκη λάμψη.
    η δουλειά που έχουν κάνει στην 70Mai στον αλγόριθμο με την ανάλυση του βίντεο είναι πραγματικά εξαιρετική, δε το περίμενα απο dashcam!
    Η εικόνα είναι πολύ ευρυγώνια καλύπτοντας άνετα ολόκληρο το παρμπρίζ αλλά και τα κολονάκια, ενώ η γωνία πάνω κάτω αλλάζει πανεύκολα αφού μετακινείται ανάλογα ο φακός.
    Το Wifi της κάμερας είναι αρκετά γρήγορο (τουλάχιστον σε σχέση με άλλα wifi απο dashcam που έχω δοκιμάσει) και μεταφέρει στο κινητό ένα αρχείο "SOS" περίπου των 120MB σε πάνω-κάτω ένα λεπτό.
    Επίσης στα εξεσουάρ υπάρχουν κίτ hardwire απλό (για να λειτουργεί και το parking mode) κιτ hardwire με αντάπτορα 4G (για να βάλετε μια κάρτα SIM και να βλέπετε real time στο κινητό την κάμερα στο αυτοκίνητο αλλά και το στίγμα GPS) και φίλτρο Polarized για να μην έχει αντανακλάσεις στο τζάμι απο τον ήλιο και να βελτιώσει κατά πολύ την ευκρίνεια της κάμερας)
    Αυτό που εκτίμησα περισσότερο και πραγματικά έβγαλα το καπέλο στην κάμερα, είναι ότι το βράδυ φαίνονται καθαρά πινακίδες ακόμα και σε αυτοκίνητα που κινούνται!
    Δεν έχω ιδέα πως το κατάφεραν, δεν έχω ξαναδεί καμία άλλη κάμερα να το καταφέρνει αυτό.
    Πιθανολογώ ότι λόγω HDR η κάμερα κάνει δύο λήψεις με διαφορετικούς χρόνους έκθεσης, μια κανονική και μια πολύ γρήγορη και σκοτεινή για να καταφέρει να πιάσει λεπτομέρειες, και μετά συνδυάζει τις δύο αυτές λήψεις σε μία (αυτή είναι και η αρχή λειτουργίας του πραγματικού HDR)

    Και εδώ τελειώνουν τα θετικά!

    Η κατασκευή είναι απο μαύρο ματ πλαστικό που λόγω σχήματος και υλικού εκτίθεται μόνιμα κάτω απο τον ήλιο πίσω απο το παρμπρίζ χωρίς τρόπο να μειωθεί η θερμοκρασία, άλλες κάμερες π.χ. χρησιμοποιούν μέταλλο στο σώμα της κάμερας (πολλά μοντέλα της Nextbase το κάνουν αυτό π.χ.) ή το σώμα βρίσκεται λίγο πιο πίσω σε σχέση με το φακό για να "κρυφτεί" απο τον ουρανό του αυτοκινήτου και να είναι εκτεθειμένος μόνο ο φακός κοντά στο τζάμι και κάτω απο τον ήλιο, αλλά όχι!
    Αυτή η κάμερα μοιάζει με μικρό καλοριφέρ αν την αγγίξεις, καλοκαιρινό μήνα με παρκαρισμένο αυτοκίνητο και σβηστή κάμερα, την μέτρησα με θερμόμετρο υπερύθρων να έχει φτάσει τους 63 βαθμούς κελσίου!
    Θα μου πείς και είναι τόσο κακό αυτό;
    Ναι! γιατί ο πάνσοφος Κινέζος έχει βάλει μέσα κανονική μπαταρία λιθίου αντί για πυκνωτή, με συνέπεια:
    1. η μπαταρία λόγω θερμοκρασίας να αποτελεί κίνδυνο ανάφλεξης
    2. η πρόβλεψη για την ζωή της μπαταρίας (και της κάμερας) να είναι εξαιρετικά περιορισμένη.
    Άρα αυτή η κάμερα κανονικά προορίζεται για πιο βόρειες χώρες, που έχουν λιγότερους καύσωνες και θερμοκρασίες και όχι χώρες της Μεσογείου, εκτός και αν κάθε φορά σκεπάζετε το αυτοκίνητο με κουκούλα οπότε αυτόματα ξεχνάτε το parking mode γιατί πολύ απλά η κάμερα δεν θα βλέπει τι συμβαίνει γύρω απο το αυτοκίνητο.

    Η οθόνη δεν είναι touch αλλά η κάμερα έχει πραγματικά κουμπιά πράγμα που είναι καλό (κατά την γνώμη μου), βασικά οτιδήποτε μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου δεν είναι touch και έχει κουμπιά για να το λειτουργήσεις είναι καλό γιατί δεν σου αποσπά την προσοχή από την οδήγηση και το πατάς με την αφή (δεν το λεώ εγω, το λένε όλες οι επιτροπές και οργανισμοί για την οδική ασφάλεια αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες το κάνουν γαργάρα), το πρόβλημα όμως εδώ με τα κουμπιά είναι ότι αν η οθόνη είναι σβηστή, για να αποθηκεύσεις ένα βίντεο, δεν αρκεί να πατήσεις μία φορά το κουμπί "SOS" αλλά πρέπει να πατήσεις πρώτα ένα οποιοδήποτε κουμπί για να ανοίξει η οθόνη, να περιμένεις ένα δευτερόλεπτο για να εμφανιστεί το μενού δίπλα απο το κάθε κουμπί, και ΜΕΤΑ να πατήσεις το κουμπί "SOS"
    Την πιο απλή λειτουργία των dashcam οι Κινέζοι κατάφεραν και την έκαναν επιστήμη...

    Η πίσω κάμερα είναι απλά τραγικά άθλια.
    Τα χρώματα ξεπλυμένα, το κόντραστ ανύπαρκτο, η ανάλυση (παρόλο που είναι 1080p) μοιάζει με interpolated 720p ενώ ο θόρυβος είναι παρόν παντού και πάντα, οι πινακίδες διακρίνονται μόνο σε πολύ μικρές αποστάσεις ενώ το βράδυ τα βίντεο είναι απλά διακοσμητικά.
    Η εικόνα θυμίζει κινητό τηλέφωνο του 2008.

    Εμπρός, παρόλο την εξαιρετικά καλή ποιότητα εικόνας, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του βίντεο είναι επίσης τραγικά άθλια.
    Στην 70mai ισχυρίζονται ότι η σούπερ κάμερά τους καταγράφει στα απίστευτα και φοβερά 25 καρέ το δευτερόλεπτο!
    Όντως, τα παραγόμενα αρχεία βίντεο είναι H.265 στα 31000kbps και 25fps.
    OK, άλλες κάμερες 4K γράφουν στα 30 και 60fps, αλλά με τέτοια ποιότητα στην εικόνα θα μου πείς κάπου πρέπει να υστερεί.
    Μόνο που η κάμερα στην πραγματικότητα δεν καταγράφει ούτε κάν στα 25fps αλλά κάπου στα 21-22fps!
    ανοίγοντας το original βίντεο και πηγαίνοντας καρέ-καρέ, υπάρχουν μερικά καρέ που είναι διπλά και επαναλαμβάνονται, τα τοποθετεί μαζί η κάμερα ώστε να συμπληρωθεί ο αριθμός 25 κάθε δευτερόλεπτο και να αποθηκεύσει έτσι το βίντεο.
    Το βλέπει κανείς και ψάχνοντας βίντεο reviews της κάμερας στο YouTube ότι η κίνηση του βίντεο, ειδικά τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά δεν είναι καθόλου ρευστή αλλά είναι "σπαστική".
    Αυτό γίνεται επειδή το πραγματικό βίντεο είναι 21-22 καρέ, και η κάμερα κάνει insert διπλά καρέ για μπορέσει το τμήμα marketing της 70Mai να ισχυριστεί ότι το βίντεό τους είναι 25fps!
    Και φυσικά σχεδόν κανένα review δεν το αναφέρει αυτό για ευνόητους λόγους!

    Ψάχνοντας να βρώ λύση στο παραπάνω πρόβλημα, απενεργοποίησα το HDR, άλλαξα την συμπίεση του βίντεο απο "High quality" σε normal, πείραξα διάφορα άλλα χωρίς όμως αποτέλεσμα.
    αυτό που είχε αποτέλεσμα ήταν να αλλάξω το refresh rate απο 60Hz (NTSK)σε 50Hz (PAL) και επιτέλους η κάμερα έγραφε σε 25fps.
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα 50Hz δεν είναι προεπιλεγμένη ρύθμιση εφόσον η κάμερα δεν λειτουργεί σωστά!
    Η άχρηστη πληροφορία που ανακάλυψα ήταν ότι αν αποσυνδέσω την πίσω κάμερα ως δια μαγείας η κάμερα έγραφε 30fps!
    Προφανώς η πίσω κάμερα είναι 25fps και για να καταφέρει η μπροστινή να συμβαδίσει με την πατάτα που την συνοδεύει στο κουτί, αναγκαστικά γράφει και αυτή 25fps!
    Αυτό θα πει θάψιμο προϊόντος απο τον κατασκευαστή!

    Θα μου πείς ΟΚ, δεν σκοπεύει κάποιος να γυρίσει κινηματογραφική ταινία με μια dashcam και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η ποιότητα της εικόνας και οι μακρινές λεπτομέρειες να είναι καθαρές.
    Θα συμφωνήσω!
    Και εδώ βρίσκεται η μεγαλύτερη αποτυχία της συγκεκριμένης κάμερας και ο λόγος της βαθμολογίας μου:
    Τα βίντεο "SOS" που θα αποθηκεύσει αυτόματα η κάμερα σε περίπτωση ατυχήματος.
    Όλες οι Dashcam όταν πατάμε το κουμπί "SOS" αποθηκεύουν τα προηγούμενα 10-15 δευτερόλεπτα και τα επόμενα 30-60, το ίδιο συμβαίνει και όταν ανιχνεύσουν μόνες τους κάποια σύγκρουση.
    Αυτή η κάμερα αποθηκεύει τα προηγούμενα... δύο (2) δευτερόλεπτα και τα επόμενα 30!
    Που σημαίνει ότι είτε πατήσουμε το κουμπί απο μόνοι μας είτε ενεργοποιηθεί αυτόματα λόγο σύγκρουσης, ΔΕΝ θα έχουμε σε βίντεο του τι προηγήθηκε της σύγκρουσης, μια παραβίαση ΣΤΟΠ, μια συμπεριφορά που οδήγησε σε ατύχημα κτλ.
    Θα πρέπει να είμαστε σε θέση (ζωντανοί, όρθιοι και με πρόσβαση στην κάμερα) να ψάξουμε στην μνήμη τα κανονικά βίντεο της κάμερας και να αντιγράψουμε το επίμαχο βίντεο πριν αυτό σβηστεί αυτόματα απο την κάμερα.
    Βέβαια ακόμα και στην παραπάνω απλή αντιγραφή του "SOS" βίντεο, η 70mai κατάφερε και έβαλε και εκεί εμπόδια!
    Τα κανονικά "απλά" βίντεο μπορεί να είναι 1, 2 ή 3 λεπτά, όταν πατάμε όμως το κουμπί "SOS" το κανονικό βίντεο ανεξαρτήτως σε ποιό χρονικό σημείο έχει φτάσει, κόβεται, και ξεκινάει απο εκεί και πέρα το βίντεο "SOS" διάρκειας 30sec.
    Οπότε για να κρατήσουμε/αποθηκεύσουμε το επίμαχο βίντεο αλλά και του τι προηγήθηκε, πρέπει να βρούμε στον φάκελο "SOS" το βίντεο που πατήσαμε το κουμπί και μετά στον φάκελο "normal" (που περιέχει δεκάδες ή και εκατοντάδες βίντεο) το βίντεο που έγραψε πρίν πατήσουμε το κουμπί!
    Με όλη αυτή τη διαδικασία εννοείται ότι το βίντεο μιας σύγκρουσης θα είναι "κομμένο" σε δύο διαφορετικά αρχεία, αυτό που προηγήθηκε και αυτό που αποθηκεύτηκε, και θα πρέπει να τα ενώσουμε σε ένα αρχείο αν θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε.
    Και φυσικά όλο αυτό είναι η διαδικασία μόνο για την μπροστινή κάμερα, για την πίσω πρέπει να κάνουμε όλα τα παραπάνω απο την αρχή!

    Τέτοια μεγαλειώδη πατάτα δεν την έχω ξαναδεί σε dashcam!
    Πραγματικά δίνει την εντύπωση ότι στην 70mai είτε δεν έχουν οδηγήσει ποτέ είτε είναι η πρώτη κάμερα για αυτοκίνητο που έφτιαξε ποτέ κανείς!
    Αν δεν είχα προλάβει να περάσω τα καλώδια μέσα στο αυτοκίνητο και αν η ποιότητα της εικόνας, ειδικά η ευκρίνεια των πινακίδων, δεν ήταν πραγματικά τόσο καλή, θα την είχα πακετάρει και θα την είχα στείλει πίσω για να πάρω επιστροφή χρημάτων.
    Η ποιότητα της εικόνας είναι ο μόνος λόγος για τα δύο αστέρια, αν δεν είχε και αυτό δεν θα άξιζε ούτε το ένα που είναι το ελάχιστο.

    Εν ολίγοις, για ψυχαγωγικούς λόγους είναι ίσως η καλύτερη κάμερα στην κατηγορία της τιμής της!
    Για λόγους ασφαλείας όμως είναι φόλα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

10 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
yiannis.simeonidis

το μοντελο αυτο ενεργοποιείται και καταγράφει οταν ειναι σβηστο το αυτοκινητο,παρκαρισμένο;

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες