Ασφάλεια αγορών Skroutz
Ηθική των επιχειρήσεων, Φιλοσοφική - ψυχολογική θεώρηση του χρήματος Κωδικός: 8764892
- Συγγραφέας: Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
- Εκδότης: Gutenberg
- Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
- Έτος έκδοσης: 2016
- Αριθμός σελίδων: 248
- Κωδικός ISBN-13: 9789600117417
- Διαστάσεις: 24×17
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Εκπαιδευτικά & Παιδαγωγικά Βιβλία
Ο φόβος της "αριστείας", Δημοκρατία και εκπαίδευση χαρισματικών
ΠροστέθηκεΕκπαιδευτικά & Παιδαγωγικά Βιβλία
Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής: 15-18 Απριλίου 2010
Προστέθηκε
Παρόμοια προϊόντα
Βιβλία Αυτοβελτίωσης
The Subtle Art Of Not Giving A F*ck, Η Ευγενής Τέχνη του να τα Γράφεις Όλα στα...!
Ad από SilverProductsΠροστέθηκε- Top αξιολογήσεις
- Top αξιολογήσεις
Βιβλία Αυτοβελτίωσης
Το Βιβλίο που θα Ήθελες να Είχαν Διαβάσει οι Γονείς σου
Ad από BooklibertyΠροστέθηκε Βιβλία Αυτοβελτίωσης
Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους
Ad από SilverProductsΠροστέθηκε- Top αξιολογήσεις
Όλα τα καταστήματα
Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής
- 10,20 €
- 10,50 €
- 12,00 €
- 12,00 €
- 10,50 €
Περιγραφή
Το θεματικό πεδίο της Ηθικής των Επιχειρήσεων, διεθνώς γνωστό ως Business Ethics, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα της παγκοσμιοποίησης και του σκληρού ανταγωνισμού, ενδεχομένως ηχεί ως παράδοξο ή ακόμη και ως μη ρεαλιστικό, λόγω και της υφιστάμενης τάσης για άρνηση κάθε συσχέτισης μεταξύ της ηθικής και των επιχειρήσεων. Συχνά, η υιοθέτηση μακιαβελικών πρακτικών από την πλευρά των σύγχρονων οργανισμών, η οποία αποσκοπεί στην επίτευξη του μέγιστου κέρδους με το ελάχιστο δυνατό κόστος, σηματοδοτεί μια τρέχουσα αντίληψη επί τη βάσει του ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να υπηρετεί τους στόχους που έχει θέσει χωρίς απαραιτήτως να αξιολογεί τις πράξεις ή παραλείψεις της υπό το πρίσμα της ηθικής. Αυτή η αντίληψη διαμορφώνει και το επιχείρημα ότι ηθική και επιχειρήσεις συνιστούν έννοιες ασύμπτωτες και ότι η όποια σύνδεσή τους στη θεματική της ηθικής των επιχειρήσεων συνιστά απλώς μια αντίφαση, δεδομένου μάλιστα ότι -όπως υποστηρίζεται- η ηθική στάση αναφέρεται σε αμιγώς προσωπική επιλογή. Στην ανωτέρω ευρύτερη προβληματική επικεντρώνεται το ανά χείρας πόνημα, καθώς και στη συζήτηση σχετικά με τους υφιστάμενους μύθους ως προς την ηθική των επιχειρήσεων.
Χαρακτηριστικά
- Είδος
- Αυτοβελτίωση
- Γλώσσα
- Ελληνικά
- Υπότιτλος
- Φιλοσοφική - ψυχολογική θεώρηση του χρήματος
- Μορφή
- Μαλακό Εξώφυλλο
- Αριθμός σελίδων
- 248
- Έτος έκδοσης
- 2016
- Διαστάσεις
- 24x17 cm
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.