Skroutz: Σου φέρνει τη μόδα και αναλύει πως διαμορφώνονται οι online αγορές
Το 30% των καταναλωτών που αγόρασαν προϊόντα μόδας από το Skroutz, επανέρχονται για παραγγελίες μόδας περισσότερες από μια φορές.
Το 30% των καταναλωτών που αγόρασαν προϊόντα μόδας από το Skroutz, επανέρχονται για παραγγελίες μόδας περισσότερες από μια φορές.
Πρόσκληση των μετόχων της Skroutz Α.Ε. σε Τακτική Γενική Συνέλευση
Κατεβάστε το αρχείοΗ νέα υπηρεσία Skroutz Market Intelligence προσφέρει πρόσβαση στα δεδομένα πωλήσεων του Skroutz. Η υπηρεσία αφορά εισαγωγείς, κατασκευαστές και επίσημους διανομείς εμπορικών σημάτων προϊόντων που διακινούνται στο Skroutz.
Η χρεωστική κάρτα παραμένει ο πιο δημοφιλής τρόπος πληρωμής, ενώ το Πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” κερδίζει έδαφος.
To Skroutz προσφέρει Performance Marketing λύση για τη δημιουργία, τη διαχείριση και την παρακολούθηση campaigns προώθησης προϊόντων.
Το Skroutz προσφέρει πλέον και αυθημερόν παράδοση για αγορές που πραγματοποιούνται μέσω Skroutz για Αθήνα και Πειραιά.
1 εκατομμύριο παραγγελίες σχεδόν, έχουν εξυπηρετήσει τα Skroutz Point μέσω Skroutz Last Mile μεταφορικής, μέσα στον ενάμιση χρόνο λειτουργίας τους.
Το Skroutz επενδύει στην εκπαίδευση και την ταχύτερη εξυπηρέτηση των εμπόρων για να βελτιώσουν την επιχειρησιακή τους απόδοση.