Must για τους φίλους της προσομοίωσης πτήσεων, μιας και πρακτικά δεν υπάρχει αντίπαλο δέος στην κατηγορία του σε αυτό το κόστος. Μεταξύ άλλων έχει το πλεονέκτημα της συμβατότητας με σχεδόν όλα τα flight sims χωρίς ιδιαίτερες ρυθμίσεις ή σκάλισμα. Η δε εγκατάσταση των Windows drivers είναι πολύ απλή, τουλάχιστον από τότε που ανέλαβε η Logitech γιατί στο παρελθόν υπήρχαν προβλήματα με τους SPAD drivers.
Σαν συσκευή μοιάζει πολύ με την αντίστοιχη που έχουν τα πραγματικά εκπαιδευτικά αεροπλάνα γενικής αεροπορίας. Αξιοπρεπής ποιότητα κατασκευής, δυνατότητα να βιδωθεί σε stack πάνω (ή κάτω) από άλλα προϊόντα της σειράς αλλά και τρίτων κατασκευαστών (πχ. Honeycomb Alpha Yoke) με τις βίδες να συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία. Επίσης δεν χρησιμοποιείται μόνο για συντονισμό συχνοτήτων επικοινωνίας, ραδιοβοηθημάτων και του transponder, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και σαν DME εμφανίζοντας ταχύτητα/απόσταση/ETA. Με ακόμα περισσότερο ψάξιμο μπορούμε να βρούμε scripts που πρακτικά εμφανίζουν στο panel ό,τι αριθμούς μπορεί να τραβήξει κάποιος από το εκάστοτε flight sim API.
Ακόμα και στην απλούστερη λειτουργία του όμως (για radio/NAV) κάνει αυτό που πρέπει και προσθέτει ένα στοιχείο ρεαλισμού. Το τελευταίο έχει και πρακτική αξία μιας και όποιος πετάει με ATC (πολύ περισσότερο αν πετάει online σε VATSIM/IVAO) θα βρει πολύ πιο εύκολο να χειρίζεται τις επικοινωνίες μέσω του Logitech Radio Panel τις στιγμές που υπάρχει πίεση χρόνου κατά την απογείωση/προσέγγιση, παρά να ψάχνει με το ποντίκι στο cockpit για να σετάρει τις συχνότητες.
Ένα αρνητικό, ίσως το σημαντικότερο, είναι ότι το αριστερό knob είναι πολύ σφιχτό και ταλαιπωρεί τα χέρια του χειριστή ενώ μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα αν η συσκευή δεν είναι καλά στερεωμένη.
Update μετά από 6 μήνες χρήσης: συνεχίζει να λειτουργεί άψογα. Τα knobs στα αριστερά δεν έχουν μαλακώσει καθόλου ενώ χρησιμοποιώ το Radio Panel μέσω της εφαρμογής spad.next, η οποία έχει πλήρη συμβατότητα με το περιφερειακό και μπορεί να προγραμματίσει το τελευταίο ώστε να κάνει πράγματα που δεν είχαν σχεδιαστεί από τον κατασκευαστή του.
Για παράδειγμα μέσω του spad.next μπορείς πολύ εύκολα να ορίσεις μέσω γραφικού περιβάλλοντος ότι το παρατεταμένο πάτημα του δεξιού active/standby κουμπιού θα αλλάζει τιμές μεταξύ DME 1 και DME 2 (ή αντί να δείχνει απόσταση/ταχύτητα θα εμφανίζει πχ. το χρόνο ΕΤΑ). Ή να σετάρεις ότι στο XPDR mode εκτός από το transponder code θα ελέγχεις τις βαρομετρικές και με το πάτημα του active/standby θα αλλάζεις μεταξύ τοπικής QNH και standard QNE.
Γενικά κάνεις ό,τι σε βολεύει. Τώρα τελευταία που έχει πέσει η τιμή από το ψυχολογικό όριο των 100 ευρώ σκέφτομαι να αγοράσω και ένα δεύτερο.