12,50 €
Πωλείται από
Απόθεμα 5+ τεμάχια
Ασφάλεια αγορών Skroutz
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
12,50 €
Πωλείται από
Απόθεμα 5+ τεμάχια
Ασφάλεια αγορών Skroutz
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Χρησιμοποιήθηκε το Protec P1180 σε Fiat Punto Evo 1.4 (2010-120000km) & VW Passat 1.8T (2005-180000km) μετά από αλλαγή λαδιών με τη χρήση του Protec P1001 για εσωτερικό καθαρισμό της μηχανής και κατόπιν χρησιμοποιήθηκε και το Protec P2233VIC. Οι μηχανές και στα δύο γουργουρίζουν διαφορετικά και το καταλαβαίνει κανείς άμεσα. Το Fiat έβγαλε πρόβλημα στο σύστημα multiair και η αντιπροσωπεία ζητούσε 1800€ για επισκευή, έμπορος μεταχειρισμένων μου τα συνέστησε, γιατί τα χρησιμοποιεί και ναι το λαμπάκι στο Fiat έσβησε, κανένα πρόβλημα.
Πρώτη φορά σε Citroen c2 vts στα 140.000 χλμ (αρχές καλοκαιριού) με πολύ καλή συντήρηση, αλλά χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει πριν κανένα άλλο ίδιο προϊόν, πέραν των Liqui Moly Fuel Injection Cleaner και Liqui Moly Hydraulic Lifter Additive. Ακολούθησε φυσικά αλλαγή λαδιών-φίλτρου και μιας και είχαν κάνει τα χιλιόμετρα τους (30 χιλ+) και των μπουζί. Από την αλλαγή έχουν γίνει περίπου 5.500 χλμ και λόγω και των νέων λαδιών (Elf srx 5w40 που αντικατέστησαν τα LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W-40) υπάρχει σημαντική διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα προς το καλύτερο, λιγότερος θόρυβος, πιο ομαλή κίνηση και καλύτερες αλλαγές στο σασμάν.
Για να λειτουργήσει και να αποδώσει σωστά χρειάζεται ο κινητήρας του αυτοκινήτου να έχει φτάσει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας. Προστίθεται είτε στο παλιό λάδι, είτε σε καινούργιο χαμηλής τιμής (έχοντας φυσικά αφαιρεθεί το παλιό) που το χρησιμοποιούμε μόνο για ξέπλυμα. Η δεύτερη λύση είναι ακόμη καλύτερη έστω και αν κοστίζει.
Παραμένει στον κινητήρα με αναμμένη μηχανή για 10-15 λεπτά (αν το αυτοκίνητο έχει πάνω από 100.000 χλμ καλύτερα τα 15 λεπτά) χωρίς το αυτοκίνητο να κινηθεί.
Όταν έχει ολοκληρωθεί κάθε εργασία χρειάζεται το αυτοκίνητο πρώτα να ζεσταθεί για 5-6 λεπτά και μετά να κινηθεί για 30-40 χιλιόμετρα με συνεχόμενη ταχύτητα (110- 120+) πριν ακινητοποιηθεί. Μια βόλτα στην εθνική ή στην Αττική οδό επιβάλλεται.
Είναι ένα πρόσθετο μια γερμανικής εταιρείας με εξειδίκευση σε τέτοια προϊόντα και με άριστες κριτικές γεγονός που μου έδωσε και εμένα το έναυσμα για να ψάξω και να το επιλέξω.
Είναι όντως ένα εξαιρετικό καθαριστικό που τα αξίζει τα χρήματα του.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Οντως ένα εξαιρετικό καθαριστικό που τα αξίζει τα χρήματα του.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετικό ...κάνει ότι λέει......για δύσκολες καταστάσεις χρειάζεται επανάληψη ....
Από τα καλύτερα της αγοράς
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό προϊόν έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση καθαριότητας ου κινητήρα!
139 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΑν το αυτοκίνητο έχει μικροδιαρροή από το κάρτερ, είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο προϊόν;