Το τιμόνι λειτουργεί εξαιρετικά αθόρυβα και ομαλά. Το κιβώτιο ταχυτήτων και μια ξεχωριστή μονάδα με πεντάλ φρένου και γκαζιού καθιστούν το κέντρο ελέγχου σας αληθοφανές, επιτρέποντας τη γρήγορη απόκριση, την επιτάχυνση καθώς και το βολικό φρενάρισμα και την αλλαγή ταχυτήτων.
Η οδήγησή σας θα είναι τόσο δυναμική σαν να βρίσκεστε πίσω από το τιμόνι ενός πραγματικού αυτοκινήτου ράλι. Οι γωνίες στροφής 270 μοιρών σας επιτρέπουν να μπείτε πλήρως στον αγώνα. Μπορεί να στερεωθεί με βεντούζες, γεγονός που εξασφαλίζει τη σταθερότητα του τιμονιού ακόμα και στους πιο απαιτητικούς αγώνες.