Παλαιότερα αγόραζα μόνο επώνυμες μονάδες. Όμως, εκτός από δυο, οι υπόλοιπες με απογοήτευσαν.
Έτσι τώρα, λόγω των εποχών, στράφηκα σε μια πιο φτηνή λύση προκειμένου να αντικαταστήσω ένα άθλιο Pionner που υπήρχε.
Λόγω της ιδιορρυθμίας του dashboard του αυτοκινήτου μου το 1 DIN ήταν μονόδρομος.
Κατά συνέπεια, οι επιλογές μου ήταν είτε κάτι με ανακλινόμενη οθόνη, είτε κάτι σαν αυτό με οθόνη 4’’.
Προτίμησα το δεύτερο επειδή αφενός με πιο μεγάλη οθόνη θα κρύβονταν, έστω και μερικώς, τα όργανα στη μέση του ταμπλό και αφετέρου επειδή δεν ήθελα να μπω στη διαδικασία να κάνω μόντες και καγκουριές.
Απέφυγα την οθόνη αφής επειδή αν και, σε θεωρητικό πεδίο, φαίνεται πιο εύχρηστη, πρακτικά δεν είναι. Συν του γεγονότος ότι αρκετές από αυτές δεν έχουν άμεση απόκριση.
Η συσκευή είναι κινέζικη φυσικά, αλλά είναι της εταιρείας «VIGORWORK» που θεωρείται από τις καλές. Η πρώτη κυκλοφορία του έγινε το 2019 ενώ αυτά με την ελληνική γλώσσα είναι νεότερα.
Από το εργοστάσιο έρχεται με πλήρες σετ που περιλαμβάνει και κάμερα οπισθοπορείας. Σε άλλες χώρες της ΕΕ, όλο το σετ στοιχίζει 45 ευρώ περίπου. Όμως, το ελληνικό δαιμόνιο αποφάσισε να αφαιρεί την κάμερα και την εργοστασιακή συσκευασία, βάζοντας τη μονάδα μέσα σε χαρτόκουτο.
Από εκεί και πέρα:
Η εγκατάστασή του είναι εύκολη. Ακόμα και εσείς να μην μπορείτε, ένας ηλεκτρολόγος αυτοκίνητων με 20-30 ευρώ θα σας το τοποθετήσει σε λίγα λεπτά.
Ο χειρισμός του επίσης εύκολος.
Για να μπείτε στο Μενού του, απλά πατήστε το στρογγυλό κουμπί για 3 δευτερόλεπτα. Εναλλακτικά, μπορείτε και από το αντίστοιχο πλήκτρο του χειριστηρίου του (αφού φυσικά, τοποθετήσετε δυο ΑΑΑ μπαταρίες).
Γυρνώντας το στρογγυλό κουμπί προς τα δεξιά, θα φτάσετε στις επιλογές.
Από εκεί μπορείτε να ορίσετε ώρα και ημερομηνία και ότι άλλο μπορεί να θελήσετε (αν και τα υπόλοιπα είναι μια χαρά προρυθμισμένα).
Για την αλλαγή της ώρας, αφού είστε στη συγκεκριμένη επιλογή, πατήστε μια φορά το στρογγυλό κουμπί. Θα δείτε μια πράσινη γραμμή κάτω από την ένδειξη της ώρας.
Πατήστε και μια ακόμα φορά το στρογγυλό κουμπί ώστε αυτή η γραμμούλα να γίνει πορτοκαλί.
Τώρα, γυρνώντας το στρογγυλό κουμπί προς τα δεξιά ή στα αριστερά αυξομειώνετε την ώρα.
Αφού τη ρυθμίσετε, πατάτε μια φορά το στρογγυλό κουμπί προκειμένου να μεταφερθείτε στα λεπτά. Και εδώ θα τα ρυθμίσετε με τον ίδιο τρόπο.
Αντίστοιχα, με την ίδια λογική, μπορείτε να ρυθμίσετε και όλα τα υπόλοιπα. Όπως για παράδειγμα, το χρώμα φωτισμού της οθόνης (από προεπιλογή αναβοσβήνει σε όλα τα χρώματα κάτι, μάλλον, ενοχλητικό).
Όλα είναι στα ελληνικά και δεν θα δυσκολευτείτε.
Η σύνδεση του ΒΤ με το κινητό σας γίνεται πολύ εύκολα, ανοίγοντας το ΒΤ του τηλεφώνου σας και κάνοντας αναζήτηση για νέες συσκευές. Αμέσως θα δει το «car BT» το οποίο επιλέγετε και η σύνδεση θα γίνει αμέσως.
Αυτά τα γράφω επειδή η συσκευασία έρχεται χωρίς manual (ακόμα και αν γράφουν ότι περιλαμβάνεται) και αν το ζητήσετε από το κατάστημα να σας το στείλουν με mail, θα λάβετε κάτι εντελώς άκυρο.
Στα γρήγορα δοκίμασα, βίντεο, USB stick, SD card (υποστηρίζει πολλά format) και ομιλία.
Όλα δουλέψανε μια χαρά. Όπως και το υπέρυθρο χειριστήριο.
Ακόμα και αν κολλήσετε κάπου, με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για «4023DM» θα βρείτε αρκετές πληροφορίες ως ακόμα και μερικά βίντεο στο Yοutube.
Ο ήχος με το ΒΤ δεν είναι ο καλύτερος αλλά είναι ικανοποιητικός.
Ο ήχος γενικότερα της μονάδας, είναι καλός αλλά φυσικά, έχει να κάνει και με τα ηχεία του αυτοκινήτου.
Στα υπόψιν ότι δεν περιλαμβάνει το πλαίσιο (ναι, το αφαιρούν και αυτό) και έτσι θα πρέπει να το παραγγείλετε έξτρα. Μικρο το κακό όμως και να μην το βάλετε.
Εν κατακλείδι είναι μια μονάδα με τις αναγκαίες ρυθμίσεις, ικανοποιητικής κατασκευής που κάνει τη δουλειά της.