Αφιερώστε λίγο χρόνο για να το διαβάσετε αυτό το εκπαιδευτικό κείμενο και θα γελάσετε πολύ ταυτόχρονα, σας το υπόσχομαι. Ας ξεκινήσω από τα βασικά. Βρήκα λοιπόν το Samsung Galaxy S21 Ultra 12/128GB το ασημί σε τιμή 907€ με φορτιστή δώρο. Χάρηκα αρχικά για την τιμή γιατί είχε ~200 ευρώ διαφορά. Κανονικά η συσκευή έκανε 1199€ ? τότε αν θυμάμαι καλά.
Ανοίγω την συσκευή και για 3 μέρες δεν έβρισκα ούτε μισό ψεγάδι προφανώς από τον ενθουσιασμό. Όμως επειδή το κινητό για μένα είναι εργαλείο δουλειάς και όχι για μόστρα, μετά το 3ημεράκι άρχισα να παρατηρώ διάφορα περίεργα.
GPS: Έχανε πολύ συχνά το GPS. Το googlαρα και είδα ότι όλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα και ΘΑ φτιαχτεί με firmware update. Ακόμα φτιάχνεται.
ΑΠΟΔΟΣΗ: Τον “καλό” τους επεξεργαστή τον Snapdragon δεν τον φέρνουν εδώ Ευρώπη. Δεν είχα κάποιο θέμα με τον Exynos παρόλα αυτά γιατί σε τετοιο επίπεδο η διαφορά είναι μικρή αλλά πληρώνεις premium συσκευή και η λεπτομέρεια θα κάνει την διαφορά.
ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 5.000mA βγάζει δε βγάζει 5-6 ώρες screen time brightness στο αυτόματο και σας λέω τελική. Με SIM μέσα, με δεδομένα, με WIFI το 50% της ημέρας και με signal ΕλλαδΧΑΧΧΑΧΑΑΧας που όλα αυτά τρώνε παραπάνω μπαταρία από τα τεστ που βλέπετε στο YouTube.
Κόστος 1000€+++ συσκευής με τα παραπάνω προβλήματα από μαμά της. Μμμ. Πάμε στα ωραία τώρα.
Μια μέρα βλέπω το σήμα χάνεται και επανέρχεται με τρελό ρυθμό σα να μην έχει πιει πρωινό καφέ. Αυτό συνεχίζεται όλη μέρα και η συσκευή φτάνει 300 βαθμούς σε επίπεδο που φοβήθηκα και την έκλεισα. Έβαλα άλλη SIM όμως δεν εφταιγε αυτό. Έκανα factory reset, δεν έπιασε. Ήδη όλο αυτό είναι ταλαιπωρία.
Καλώ την Samsung Hellas, με τα πολλά με στέλνουν σε ένα official συνεργείο τους εδώ Αθήνα. Το πάω εκεί, το παραλαμβάνουν και θα με “ειδοποιήσουν”. Με τα πολλά μου δίνουν ένα Samsung A30s μετά από δική μου απαίτηση(?) καθώς δεν θα είχα καν κινητό. Μετά τις 3 μέρες με ειδοποιούν ότι δεν διορθώνεται και μου εκδίδει η Samsung ένα exeption DOA. Με καλούν από το κατάστημα και μου εξηγούν ότι πρέπει να πάω από το κατάστημα τους και επειδή δεν έχουν πλέον συσκευή να μου δώσουν, θα μου επιστραφεί το ποσό αγοράς. Τα 900€ δηλαδή θυμάστε στην αρχή;
Ο φορτιστής κοστίζει 15€ πάνω κάτω, και το κινητό είναι πλέον στα 1024€. Με απλά μαθηματικά βρίσκει κανείς ότι εγώ καλούμαι: να πληρώσω +140€ +ταλαιπωρία +βενζίνες ή εισητηρια παρ το όπως θες +χασούρα από τις μέρες που έχει προκύψει η βλάβη και δε μπορώ να δουλέψω, και όλα αυτά χωρίς εγώ να φταίω σε κάτι. Ο επόμενος μπορεί να είσαι ΕΣΥ οπότε δώσε βάση στο παρακάτω.
Για την Samsung, την εταιρεία κολοσσό, είναι ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ και ΚΑΛΥΤΕΡΟ από το να στείλει απλά μια νέα συσκευή, να εκδώσει DOA και να μπει ο πελάτης που τους εμπιστεύτηκε έναν ΣΚΑΣΜΟ λεφτά, εγώ εσύ ο διπλανός μας, σε διαδικασίες και ταλαιπωρία. Μιλάω με τον υπεύθυνο στην Samsung Hellas μου λέει πως αυτό γίνεται παγκοσμια.
Αποτέλεσμα:
1 Έχω χάσει 1+ εβδομάδα που χωρίς αυτό το εργαλείο χάνω λεφτά.
2 Η Samsung δεν νοιάζεται ΚΑΝ για τον πελάτη της.
3 Πρέπει να μπω σε διαδικασίες για να πάρω τα χρήματα μου πίσω και μετά να αγοράσω κάτι άλλο ή και το ίδιο με επιπλέον κόστος χωρίς να φταίω.
Πάμε πάλι. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ ΣΤΟ 9ΜΗΝΟ σε συσκευή που κοστίζει 3 μισθούς και δεν ντρέπονται.
Άρα για όσους σέβεστε τον εαυτό σας, ποτέ ξανά πάνω από 8 κατοστάρικα για κινητό και μακριά από SAMSUNG. Εκ των υστέρων είδα ότι και παγκοσμίως τους βρίζουν όλοι και ειδικά τώρα με το S22 τα έκαναν θάλασσα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!