Αγοράστηκε στα 378 ευρώ, λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του στην Ελληνική αγορά.
Έφυγα απο Samsung Galaxy S7 (4 χρόνια χρήσης) το οποίο έδωσα στη μητέρα μου και απο Xiaomi Redmi Note 8T (1 χρόνο χρήσης) το οποίο κόλλαγε απίστευτα καθώς τα 3GB Ram δεν ήταν αρκετά για εφαρμογές πέρα του gmail και του messenger και χρειαζόμουν κάτι πιο δυνατό για την καθημερινότητα μου.
Στο Mi 11 Lite (5G), μετά απο ακριβώς 7 μήνες καθημερινής χρήσης μου χάλασε το home button/δαχτυλικό αποτύπωμα που βρίσκεται στα δεξιά της συσκευής. Πλέον εκτελεί το άνοιγμα/κλείσιμο της οθόνης 1 στις 5 φορές ενώ η αναγνώριση έχει πάψει να δουλεύει τελείως. Για προστασία έχω Spigen θήκη που είχα πάρει απο την πρώτη ημέρα κιόλας για μέγιστη προστασία και ένα Spigen tempered glass για προστασία της οθόνης.
Πολύ κρίμα μιας και θεωρείται mini ναυαρχίδα της Xiaomi αυτή τη στιγμή που γράφω την αξιολόγηση...δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Πιστεύω και θέλω να πιστεύω πως πρόκειται για ελλατωματικό αισθητήρα και έτυχα στην περίπτωση.
Δυστηχώς είναι μόλις 1 χρόνο η εγγύηση και αυτός είναι ο λόγος που αφαιρώ δεύτερο αστέρι απο την αξιολόγηση μου. Περίμενα 2 χρόνια καθώς σε όλες τις υπόλοιπες κατασκευάστριες εταιρίες τόσο είναι, για προϊόντα που πωλούνται εντός Ε.Ε. πάντα.
Θα το πάω για εγγύηση απο το κατάστημα που το αγόρασα και θα επιστρτέψω με αναλυτικότερη αξιολόγηση του προϊόντος με την πρώτη ευκαιρία.
Edit 15/11/2021: Το πήγα σε εξουσιοδωτημένο service του καταστήματος απο το οποίο το αγόρασα (όχι στο επίσημο service της Xiaomi, την InfoQuest) και περιμένω νεότερα.
(1 ημέρα χωρίς κινητό)
Edit 18/11/2021: 4 ημέρες αργότερα επικοινώνησα μαζί τους και διαπίστωσαν ότι όντως υπήρχε θέμα με το κουμπί. Αναμένουν παραγγελία απο το εξωτερικό ώστε να γίνει η αντικατάσταση του απο εβδομάδα.
(5 ημέρες χωρίς κινητό)
Edit 24/11/2021: Με ενημέρωσαν πως δεν βρέθηκε εν τέλη ανταλλακτικό του τηλεφώνου και πως θα πρέπει να γίνει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση.
(10 ημέρες χωρίς κινητό)
Με το που έχω την νέα συσκευή στα χέρια μου θα συνεχίσω σε μια πιο ολοκληρωμένη αξιολόγηση που θα περιλαμβάνει και τα θετικά του τα οποία είναι αρκετά.
Update 11/11/2022:
Δεν πρόλαβε καλά-καλά να κλείσει χρόνο και χάλασε για τα καλά αυτή τη φορά! Όταν το έβαλα να φορτήσει (απενμεργοποιημένο) έδειχνε να φορτίζει με υπερβολικά αργούς ρυθμούς και υπερθερμάνθηκε. Το άφησα για να δω πόση ώρα θα πάρει να φτάσει στο 100% αλλά ποτέ δεν έφτασε και ποτέ δεν άνοιξε. Στο 73% μπαταρίας προσπάθησα να το ανοίξω και μπήκε σε ένα ατέρμων boot loop (https://www.youtube.com/watch?v=Z50EwDgG870&t=331s&ab_channel=TOPFONE4U). Άναβε η οθόνη με το Xiaomi logo, έδειχνε πως φορτίζει κατευθείαν και ξανά απο την αρχή μέχρι να αποφωρτηστεί τελείως. Μετά απο μια ημέρα δοκιμών το κινητό δεν ανάβει καθόλου εντός ή εκτός πρίζας, τελείως non responsive και δια παντώς κλινικά νεκρό (εύχομαι). Είναι η δεύτερη συσκευή που μου στέλνω με εγγύηση και ελπίζω να μην την αγοράσει κανείς άλλος και την πατήσει όπως εγώ...πολύ ταλαιπωρία τόσες ημέρες χωρίς κινητό. Παρήγγειλα το Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G με δανεικά χρήματα για να μην μείνω πάλι χωρίς κινητό 10+ ημέρες. Θα επανέλθω καθώς ενημερώνομαι με νεότερα απο το κατάστημα και το service που έχει αυτή τη στιγμή την συσκευή μου.
Εν τέλη έγινε καταγγελία μέσω του συνήγορου του καταναλωτή (https://www.synigoroskatanaloti.gr/el) καθώς δεν μου επέστρεφαν τα χρήματα μου, και μετά απο 20 ημερολογιακές ημέρες με ενημέρωσαν να περάσω να παραλάβω τα χρήματα μου πίσω.
--> Τελικό συμπεράσμα: Όσο κράτησε ήταν καλό αλλά χίλιες φορές να πάρει κανείς κατώτερο Xiaomi π.χ. Redmi Note 10/10 Pro ή και καλύτερο (!) 11/11 Pro/11 Pro+ και να του βγάλει 4ετία παρά αυτό το χάλι με αρχική 400 ευρώ...έλεος. Εγώ προσπωικά έκανα καταγγελεία (http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_links.html) στον συνήγορο του καταναλωτή γιατί δεν μου έδιναν τα λεφτά μου πίσω και ένα μήνα μετά που τα πήρα πήγα σε iPhone 13 5G και ησύχασα.