Το κινητό δυστυχώς δεν αξίζει τα λεφτά του! To proximity sensor δεν υπάρχει καν στο κινητό παρά μία προσομοίωση μέσω υπερήχων του ηχείου και του μικροφώνου του, εντελώς δυσλειτουργικό (πιάνει 1 στις 10 με αποτέλεσμα να πατάς συνέχεια το mute όταν μιλάς σε κλήση). Η οθόνη μετά από 7 περίπου μήνες έσβησε ξαφνικά! Το έστειλα στο κατάστημα για να το στείλουν στο service μέσα στην εγγύηση, 25 περίπου μέρες για να μου έρθει πίσω ανακατασκευασμένο. Ok γίνονται αυτά! Δεν πέρασε μήνας και ξαφνικά αρχίζει να μην πιάνει σήμα cosmote. Έπιανε για 2 λεπτά και μετά το έχανε ώσπου δεν ξαναέπιασε ποτέ! Το ξαναστέλνω στο μαγαζί που το αγόρασα ζητώντας αντικατάσταση, με γράφουν κανονικά για να το ξαναστείλουν στο service. Περνάνε άλλες 20 μέρες μου το στέλνουν πίσω με αντικατάσταση κεραίας και καλά, όπως έλεγε το πόρισμα του τεχνικού. Το ανοίγω και....... σήμα cosmote 0 (emergency calls only)!! Παίρνω στο service κατευθείαν γινόμαστε ζμπαράλια, ζητάω αντικατάσταση, μου λένε ξαναστείλ'το απευθείας σε εμάς. Το στέλνω, σε 4 μέρες πίσω σε μένα με πόρισμα τεχνικού - εντολή προς το κατάστημα αγοράς να εκδοθεί πιστωτικό (επιτέλους λέω και μακριά!!). Το στέλνω στο κατάστημα με τα χαρτιά όλα από το service τα πάντα αριθμό βλάβης αριθμό IMEI πόρισμα τεχνικού εντολή για πιστωτικό και τι μου λένε?? Εεεεεμ πρέπει να το στείλουμε κι εμείς ξανά στo service γιατί δεν σας πιστεύουμε και τα έγγραφα που μας έστειλαν μπορεί να είναι fake!! Το παρέλαβαν στο κατάστημα 13/02/2023 και σήμερα 17/02/2023 το κινητό αγνοείται, δεν έχουν ενημερώσει καν ότι το παρέλαβαν (όμως ξέρω ότι το παρέλαβαν γιατί έχω το tracking number της courier) και στο τηλέφωνο που τους πήρα, μια ευγενική κατά τα άλλα κοπέλα δεν γνώριζε που είναι το κινητό αυτή την στιγμή και σε μια φάση της διαδικασίας βρισκόμαστε, παρά μόνο τις γενικότητες που λένε σε όλους, κύριε είναι το πρωτόκολλο που πρέπει να ακολουθηθεί! 2 μήνες + χωρίς κινητό και όπου να ναι λήγει και η εγγύηση! Απαράδεκτο κινητό, απαράδεκτο κατάστημα, απαράδεκτα όλα, μακριά!