Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω; Χρόνια πελάτης Samsung, αγόρασα το ψυγείο με τις καλύτερες διαθέσεις και κατέληξα να το έχω μετανιώσει. Ζήτησα να έρθει τεχνικός της εταιρίας ώστε να γίνει αλλαγή στη φορά της πόρτας του ψυγείου, ήρθε ο τεχνικός, έγινε η αλλαγή.
Όλα οκ μέχρι εδώ.
Μετά από λίγες μέρες, παρατήρησα πάγο στο εσωτερικό του ψυγείου και νερά στην πλάτη του ψυγείου, και διαπίστωσα ότι από την αριστερή πλευρά είχε κενό η πόρτα της συντήρησης, δεν έκανε δηλαδή σωστή επαφή στο κλείσιμο, με αποτέλεσμα να περνάει αέρας μέσα το ψυγείο για αυτό και η δημιουργία πάγου. Με λίγα λόγια μετά την αλλαγή φοράς πόρτας, δημιουργήθηκε θέμα.
Μετά από αλλεπάλληλες επικοινωνίες με την εταιρία και μετά από πολλά τηλεφωνήματα, έστειλε η εταιρία καινούρια λάστιχα (για συντήρηση και κατάψυξη) ώστε να αντικαταστήσει τα λάστιχα του νέου μας ψυγείου (ήταν ελλατωματικα τα λάστιχα σε ψυγείο λίγων ημερών παρακαλώ!! Άκουσον - άκουσον).
Συν του ότι παρακολουθώ τη θερμοκρασία του ψυγείου μου μετά το θέμα με την πόρτα της συντήρησης που παρέμεινε μισάνοιχτη για αρκετές μέρες, και έχω παρατηρήσει ότι ενώ έχω ρυθμισμένη τη θερμοκρασία συντήρησης στους 3 βαθμούς, το θερμόμετρο ψυγείου που έχω αγοράσει και έχω βάλει μέσα, δείχνει 4-5 βαθμούς. Πολύ πιθανόν να δημιουργήθηκε κάποιο θέμα από την κακή λειτουργία εκείνων των ημερών με τη μισάνοιχτη πόρτα. Φυσικά και δε θα το αφήσω στην τύχη του. Θα το παρακολουθήσω λίγες μέρες ακόμη και θα πράξω αναλόγως. Μέχρι και επιστολή στην Κορέα θα σταλεί...
Επίσης όσο αφορά το αθόρυβο που αναφέρθηκε, δε θα το έλεγα. Έχω και δεύτερο ψυγείο άλλης εταιρίας και πιο παλιάς τεχνολογίας και κάνει λιγότερο θόρυβο από αυτο. Μέσα στη μέρα που έχει και ήχους της μέρας, και μια χαρά το ακούω το ψυγείο. Κάνει και ένα κρακ κρουκ επίσης κάποιες στιγμές, όπως όταν πιέζουμε ένα πλαστικό μπουκάλι νερού.
Αυτό που με ενόχλησε πιο πολύ από όλα όμως, είναι η κακή και αργή εξυπηρέτηση της εταιρίας, που είμαι και χρόνια πελάτης τους με αγορά πολλών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών Samsung, αλλά πλέον ο ψυγειοκαταψυκτης αυτός, ήταν το τελευταίο που έχω αγοράσει. Δε μου ζήτησαν ούτε ένα συγνώμη έτσι για τα μάτια..