Ηλεκτρικά Πατίνια

Xiaomi Mi 3 Γκρι Ηλεκτρικό Πατίνι με 25km/h Max Ταχύτητα και 30km Αυτονομία σε Γκρι Χρώμα Κωδικός: 30773582

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ισχύς μοτέρ: 300W
  • Μέγιστο βάρος χρήστη: 100 κιλά
  • Βάρος: 13.2 κιλά
  • Μέγεθος ελαστικών: 8,5"
  • Μπαταρία: 7650 mAh
  • Χρόνος φόρτισης: 5.5 ώρες

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή ποιότητα κατασκευής.

Δες όλη την περιγραφή
499,33
ΠαράδοσηΤρί, 16 Ιουλ - Δευ, 22 Ιουλ
+13,99 €

Πωλείται από

από 499,33 €

Περιγραφή

Αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης

Το Mi Electric Scooter 3 είναι το ιδανικό για όσους αναζητούν ένα ποιοτικό σκούτερ πόλης, με ισχυρή απόδοση κινητήρα χωρίς ψήκτρες και ισχύ 300W. Φτάνει τα 25 χλμ./ ώρα, τα 30 χλμ. αυτονομία και έχει ικανότητα ανάβασης με κλίση 16%.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή ποιότητα κατασκευής.

Μέγιστη ισχύς 600W

Ισχυρότερη απόδοση με μέγιστη ισχύ 600W. Το σκούτερ μπορεί να φτάσει τη μέγιστη ταχύτητα 25km/h και έχει ικανότητα ανάβασης με κλίση 16%. Ώθησε τον εαυτό σου προς τα εμπρός με μόνο ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού.

30χλμ. αυτονομία

Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS) μπορεί να ανακτήσει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και την κύλιση και να τη μετατρέψει σε χρησιμοποιήσιμη ηλεκτρική ενέργεια για περαιτέρω βελτίωση του εύρους κίνησης. Μπορείτε να διασχίζετε ελεύθερα πλατιούς δρόμους και στενά δρομάκια, απολαμβάνοντας το όμορφο τοπίο κατά μήκος της διαδρομής.

Τρεις λειτουργίες ταχύτητας, εύκολη εναλλαγή

Απλώς πάτησε το κουμπί λειτουργίας δύο φορές για εναλλαγή μεταξύ τριών λειτουργιών. Κατά τη μετακίνηση στην εργασία, πάτησε το S για να πας πιο γρήγορα. Όταν ταξιδεύεις γύρω από το πάρκο, πάτησε D και σε πολυσύχναστους χώρους, μπορείς να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία πεζών για να περπατάς δίπλα. Η ασφάλεια των τρόπων ταχύτητας έχει αξιολογηθεί από την TÜV Rheinland σύμφωνα με τους κανονισμούς EN17128.

Έξυπνη και ανθεκτική μπαταρία

Όταν το επίπεδο της μπαταρίας είναι κάτω από 30% και το σκούτερ δεν είναι ενεργοποιημένο για περίπου 10 συνεχόμενες ημέρες, η μπαταρία θα τεθεί σε κατάσταση αναστολής για να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της. Επιπλέον, το Battery Management System (BMS) 5ης γενιάς θα διατηρήσει την μπαταρία σας ασφαλή.

Ασφαλέστερο και πιο διακριτικό

Προστασία ανακλαστήρα τριών πλευρών

Το σκούτερ δεν διαθέτει μόνο ένα πίσω προειδοποιητικό φως LED, αλλά και ένα μεγάλο εμπρόσθιο φως ανακλαστήρα και αμφίπλευρους ανακλαστήρες για να σας κρατήσει ασφαλείς.

Νέο πίσω δισκόφρενο με διπλό τακάκι για μεγαλύτερη σταθερότητα

Το δισκόφρενο με διπλό τακάκι προσφέρει αποτελεσματικό φρενάρισμα για γρήγορη απόκριση και παρατείνει τη διάρκεια ζωής στα τακάκια των φρένων, καθιστώντας την οδήγηση ασφαλέστερη.

Γρήγορη αναδίπλωση σε 3 βήματα

Πρωτοποριακή σχεδίαση αναδίπλωσης που αξιολογείται από την TÜV Rheinland (σύμφωνα με το πρότυπο EN17128) για μινιμαλιστική εμφάνιση, πρακτική αποθήκευση και μεγαλύτερη σταθερότητα.

Βήμα 1: Ανασηκώστε το κούμπωμα σύνδεσης

Βήμα 2: Σηκώστε ξανά το κούμπωμα και πιέστε προς τα κάτω

Βήμα 3: Διπλώστε το

Στιβαρό και ταυτόχρονα ελαφρύ

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από σώμα αλουμινίου Series 6 υψηλής αντοχής, εξοπλισμένο με πιο άνετα πνευματικά ελαστικά. Το συνολικό βάρος είναι μόνο 13 κιλά, καθιστώντας το βολικό να το παίρνετε μαζί σας ενώ ταξιδεύετε.

Νέος σχεδιασμός χαμηλού προφίλ, με εξατομικευμένη χρωματική σύνθεση

Απέχοντας από ό,τι θεωρείται βαρετό, η εντυπωσιακή του εμφάνιση προσθέτει ομορφιά στη ζωή σας ανά πάσα στιγμή και όπου κι αν πάτε.

Ολοκαίνουργια ενσωματωμένη οθόνη χωρίς χωρίσματα

Οι προηγουμένως διαχωρισμένες περιοχές της οθόνης συγχωνεύονται πλέον σε ένα σύνολο, το οποίο είναι πιο ενοποιημένο, καθαρό και οπτικά ολοκληρωμένο.

Καθαρός σχεδιασμός και ολοκληρωμένη προστασία

Η ολοκληρωμένη σχεδιαστική άποψη υλοποιείται επίσης στο μαλακό φτερό, το οποίο μπορεί να αποτρέψει ατυχήματα που προκαλούνται από λανθασμένο χειρισμό, να εμποδίσει τη σκόνη και να επιτρέψει τον ευκολότερο καθαρισμό.

Mi Home / Xiaomi Home app

Με τις λειτουργίες του Mi Home app, λειτουργίες όπως αναβαθμίσεις firmware και το κλείδωμα ή ξεκλείδωμα του σκούτερ μπορούν να πραγματοποιηθούν χρησιμοποιώντας Bluetooth. Μπορείτε επίσης να προβάλετε δεδομένα οδήγησης ανά πάσα στιγμή και να τροποποιήσετε διάφορες εξατομικευμένες ρυθμίσεις.

Περιεχόμενα συσκευασίας:

  • Mi Electric Scooter 3
  • Τροφοδοτικό
  • T-share κλειδί Allen
  • Εκτεταμένος προσαρμογέας ακροφυσίου
  • Βίδες x 5
  • Ελαστικό x 1
  • Εγχειρίδιο χρήστη
  • Σημαντικές πληροφορίες
  • Προδιαγραφές

Λεπτομέρειες:

  • Μέγιστη ταχύτητα: 25 χλμ./ώρα (Pedestrian mode: 5 χλμ./ώρα, D: 20 χλμ./ώρα, S: 25 χλμ./ώρα)
  • Εμβέλεια: 30 χλμ.
  • Βάρος: 13,2 κιλά
  • Κλίση αναρρίχησης: 16%
  • Φρενάρισμα: EABS + πίσω δισκόφρενο με διπλό τακάκι
  • Ονομαστική ισχύς: 300W
  • Μέγιστη ισχύς: 600W
  • Πνευματικά ελαστικά 8,5" μπροστά και πίσω
  • Ελεγκτής προστασίας υπέρτασης: 29V ± 0.5V
  • Όριο ρεύματος ελεγκτή: 17A ± 0.5A
  • Κινητήρας DC χωρίς ψήκτρες
  • Μέγιστο φορτίο: 100 κιλά
  • Ύψος αναβάτη: 120 - 200 εκ.
  • Ηλικία αναβάτη: 18-50
  • Θερμοκρασία λειτουργίας: -10°C ~ 40°C
  • Θερμοκρασία αποθήκευσης: -20°C ~ 45°C
  • Βαθμολογία IP: IP54
  • Χρόνος φόρτισης: 5,5 ώρες

Προδιαγραφές μπαταρίας

  • Μπαταρία ιόντων λιθίου
  • Μοντέλο μπαταρίας: NE1003-H
  • Ονομαστική χωρητικότητα: 7650mAh/ 275Wh
  • Ονομαστική τάση: 36VDC
  • Μέγιστη τάση φόρτισης: 42VDC
  • Εύρος θερμοκρασίας φόρτισης: 0°C ~ + 40°C
  • Βάρος μπαταρίας: 1,6 κιλά
  • Κυκλική διάρκεια ζωής: 500 κύκλοι φόρτισης με ισχύ που διατηρείται πάνω από 70%

Κατασκευαστής

Xiaomi

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
BHR4853GL

Γενικά

Τύπος
Ηλεκτρικά Scooter
Χρώμα
Γκρι
Παιδικό
Όχι

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ταχύτητα
25 km/h
Μέγιστη Αυτονομία
30 km
Ονομαστική Ισχύς Μοτέρ
300 W
Μέγιστη Ισχύς Μοτέρ
600 W
Μέγιστο Βάρος Αναβάτη
100 kg
Βάρος
13,2 kg
Διάσταση Τροχών
8,5 "

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Σύνδεση Bluetooth
Ναι
Ηχεία
Όχι
Κάθισμα
-
Αναρτήσεις
Χωρίς Ανάρτηση
Τύπος Ελαστικών
με Αέρα
Χωρητικότητα Μπαταρίας
7650 mAh
Χρόνος Φόρτισης
5.5 hrs

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
+31Εικόνες

Αξιολογήσεις χρηστών

Alexandros_TSILIANIS
5
32 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

αρχικά για όσους σκέφτονται να πάρουν το 3 ή το mi 2 pro. Θα σας έλεγα πάρτε το 3. Αυτό το scooter στην ουσία πρόκειται για ένα υβρίδιο θα το χαρακτήριζα καθώς φέρει το μοτέρ του mi 2 την μπαταρία του mi 1s (άρα και το βάρος του) και το πρόγραμμα στο μοτέρ (τα 600w και της επιδώσεις) του mi 2 pro AMG ενώ φέρει και κάποιες καινούργιες δικές του βελτιώσεις όπως το μηχανισμό αναδίπλωσης και τη διπλή δαγκάνα και τακάκια στο δισκόφρενο.

μια επεξήγηση για την ισχύ του μοτέρ. στο drive mode βγάζει 300w και στο sport mode 600w οπότε μπορείτε να επιλέξετε πχ αν θες να ανέβεις μια μεγάλη ανηφόρα στα 600 ή καλύτερη αυτονομία και στα 300. https://youtu.be/3ML17n312Yk να και το review μου κάντε μου εκεί ότι ερώτηση θέλετε

  • Αυτονομία μπαταρίας
  • Φρένα
  • Μεταφορά
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Konstantinos_Somos98
2
6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Λοιπόν εδώ χρήστης με 150 χλμ πριν 2 εβδομάδες το πηρα το πατινι το χρησιμοποιω καθε μερα για απόσταση 20 με 22 χλμ το πατινι με έχει λύσει τα ποδια η αυτονομία του οντως είναι 30χλμ απλά μετά απο τα 15 πέφτει η τάση και κινείται πιο αργά αλλα φτανει τις ταχύτητες που αναφέρει πολύ καλο αξίζει καθε ευρώ το συστήνω αναπόφευκτα. ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ πλέον αγοραστής με 3500 χλμ η αυτονομία είναι τόσο χάλια που είναι ούτε καν τα μισά μετά τα 3 κιβώτια αρχίζει και κάνει σαν γαϊδούρι και νιώθεις ότι θα σβήσει δεν το συνιστώ καλύτερα να πάρεις κάτι πολύ πιο δυνατό ή ενα μηχανάκι δεν αξίζει εαν είχε πολύ μεγαλύτερη μπαταρία μπορεί να αξιζε

  • Αυτονομία μπαταρίας
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris_Sonntag_sitaras4352
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ το αγόρασα όταν έχει 407 € είναι ένα πολύ καλό σκούτερ ιδικά για πρώτο πολύ αξιόπιστο το έχω περίπου έναν χρόνο και δεν έχει πάθει τίποτα επίσης δεν έχω πέσει ακόμα ούτε μια φορά ακόμα και τώρα που έχει 460 αξίζει

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gregory.petris
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καλό πατίνι, μεταφέρεται εύκολα παντού. Προσοχή με τα λάστιχα σαμπρέλας, θέλουν διαρκώς φούσκωμα αλλιώς καταστρέφονται. Επίσης, το φούσκωμα του μπροστινού τροχού είναι αρκετά δύσκολο. Γενικά, είναι ένα τίμιο πατίνι.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HALOED_Gate
    3
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    3 αστεράκια διότι έχω κάποια παράπονα, έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουμε αρκετά μοντέλα xiomi όπως xiomi 1s,xiomi 2 pro, xiomi 3 lite και πάει λέγοντας, το πατίνι έχει αρκετή ισχύει μέχρι ένα συγκεκριμένο όριο, δηλαδή δοκίμασα να ανέβω δικάβαλο με έναν ξάδερφο μου σε μια ανηφόρα 50 μέτρων και αρκετά υψηλή, με ανέβασε με φουλ μπαταρία, αφού λοιπόν έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουμε τόσα μοντέλο πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι καλύτερο το μοντέλο 3, δηλαδή να έχει καλύτερη αυτονομία, να μην τελειώνει τόσο εύκολα η μπαταρία και να είναι άχρηστο μετά από το 25%. στην ευθεία με 30% πάει 22-23 για έναν αναβάτη τον 60 κιλών, πιστεύω πως η μπαταρία είναι ένα θέμα και πως θα πρέπει να τα φτιάξουμε

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THanasis_Kathreptis
    2
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το πατίνι είναι απαίσιο αρχικά δεν έχει περισσότερη δύναμη από 1s όπως λέει στην περιγραφή. Δεύτερον δεν έχει τόσο μεγάλη δύναμη όπως επίσης λέει στην περιγραφή. Όταν η μπαταρία κατεβαίνει η μπαταρία κατω από το μισό δεν έχει καθόλου δύναμη μια απλή μικρή αναφορά την ανεβαίνει με 10 χλμ και στην ευθεία με το ζόρι να πιάσει 20. Τρίτον όταν η μπαταρία φτάσει στο 1,5 το πατίνι στην ανηφόρα πάει με 6-7 και στην ευθεία με 13-14. Επίσης όταν πάει μια γραμμή σταματάει να λειτουργεί. Και τέταρτον από τα 30χλμ αυτονομία η μπαταρία κράτησε 13χλμ αυτονομία. Είναι η χειρότερη αγορά που έχω κάνει και κατά την γνώμη μου το 1s είναι καλύτερο από αυτό που είναι υποτίθεται ποιο αναφαθισμενο. Μην κάνετε το λάθος και το αγοράσετε

    • Φρένα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Prasakis1004
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εχει ενα ο φίλος μου και ειναι 45 κιλά τον αντέχει με το παραπάνω ανεβαίνει μια μεγάλη σε κλήση ανηφόρα εύκολα εκτος στο τελος ζορίζεται και παει με 4 κατά τα αλλα οταν παει η μπαταρία 50% και κατω δυσκολεύεται να φτάσει τα 25

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMOS_DIMOS1909
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι το καλύτερο πατίνι για τα χρήματα του, δεν έχω κανένα παράπονο.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μεταφορά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Kypriotis7878
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    πάρα πολύ ωραίο το προτείνω σε όλους καθώς όχι μόνο ανεβαίνει μικρές ανηφόρες αλλά και τεράστιες με επιπτώσεις βέβαια στην ταχύτητα αλλά και είναι ένα πάρα πολύ καλό μεταφορικό μέσο. το έχω περίπου πέντε μήνες και μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάτι αρνητικό σχετικά με αυτό. πολύ καλή ποιότητα κτλπ

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alkis.lambrakis
    4
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρνητικά:
    Η μπαταρία δεν καλύπτει την απόσταση που υπόσχεται η εταιρεία.
    Η απόσταση πεδισης είναι επικίνδυνα μεγάλη καθώς οι μικροί τροχοί δεν έχουν την απαραίτητη τριβή να σταματήσουν το όχημα. Στο τέλος ολισθαίνει και ο θεός βοηθός.
    Γενικά σχόλια:
    Μετά την ιχνηλάτηση των καλύτερων διαδρομών προς τους συνήθεις προορισμούς σου θα καταλάβεις την χρηστικότητα του. Γρήγορο, βολικό και αποθηκεύεται εύκολα. Πρέπει να αντιμετωπίζεις το πατίνι σαν εργαλείο και όχι σαν παιχνίδι. Εάν έχεις γνώσεις μηχανικού (πολυτεχνίτης, η οποιοδήποτε κοντινό πτυχίο) και νιώθεις την φυσική τότε ξερεις πως να του συμπεριφερθείς ώστε να αποδώσει. Επίσης να ξέρεις ότι τα πατίνια της Xiaomi έχουν το ίδιο σασί άρα μπορείς να πάρεις μπαταρίες από άλλα καλύτερα πατίνια και να τις βάλεις σε αυτό. Τώρα εάν είσαι ένας απλός καθημερινός άνθρωπος και θέλεις απλά να γλυτώσεις περπάτημα, μελέτησέ το καλά γιατί στο τέλος μπορεί να απογοητευτείς.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos lompotesis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά το καλύτερο πατίνι που έχω αγοράσει είμαι 85 κιλά και δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα σε ανηφόρες ειδικά δεν το περίμενα ότι θα είχε τόσο δυναμη! Πραγματικά αξίζει τα λεφτά του στο φουλ!

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NikosDomanos_A
    3
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 αστέρια καθαρά για την αυτονομία μπαταρίας. Και αυτό είναι το ζητουμενο. 20χλμ σε επίπεδη πολη... Δώσε 100€ παραπανω και παρε τα 45χλμ αυτονομία..

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Samoth_Pan
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα 30χλμ αυτονομία δεν νομίζω να τα δείτε ποτέ. Το καλύτερο που είχα δει ήταν 25 (σε φουλ επίπεδη πόλη).
    Πλέον, μετά από 9 μήνες χρήσης και 1200χλμ έχει πέσει κι άλλο. Βγάζει γύρω στα 20-22 χλμ. Και από αυτά δεν βγαίνουν όλα άνετα. Όταν η μπαταρία πέσει κάτω από 50% ξεχνάς πολλές ανηφόρες. Στα 30% και κάτω πάει μόνο σε επίπεδο έδαφος (αντί για 20χλμ/ώρα θα πάει κάπου 15)και σε κατηφόρες μόνο θα πιάνει την τελική του. Από τα 25% και κάτω ακόμα χειρότερα. Θα σας θέσω ένα παράδειγμα χρήσης.
    Το χρησιμοποιώ (στην τωρινή κατάσταση 1200χλμ)για να πηγαινοερχομαι δουλειά. Απέχει 3,5 χλμ οπότε 14χλμ 2 πήγαινελα. Δεν επιχειρώ καν επόμενη διαδρομή αν δεν φορτίσω, ξέρω ότι οριακά θα με έφτανε για άλλη μια φορά δουλειά (θα ήταν πλέον στα 17,5) και θα πήγαινε αργά με αδυναμία στις ανηφόρες.
    Ίσως θα έπρεπε να μη το χρησιμοποιώ για περιττές βόλτες και να φυλάω τη ζωή της μπαταρίας του για μεταφορικους λόγους. Αυτά, όταν τα φτύσει τελείως θα ξανακάνω update.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SmartUnboxers
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό πατίνι, που με βόλεψε για τη σταθερότητά του, το δυνατό του φρένου και την δυνατότητα μεταφοράς.
    Η έλλειψη ανάρτησης φαίνεται ιδιαίτερα σε έντονες αναταράξεις αλλά τα λάστιχα κάνουν καλή απόσβεση.
    Η ονομαστική αυτονομία είναι εφικτή στο normal mode, αλλά όταν η μπαταρία πέφτει κάτω από το 50%, ρίχνει λίγο την απόδοση. Πιθανόν αυτό να συμβαίνει καθώς τα κιλά μου πλησιάζουν τα μέγιστα κιλά του scooter.
    Στο βάρος μου ίσως οφείλεται και το γεγονός πως δεν τραβάει πολύ ακόμα και σε μέτριες ανηφορικές διαδρομές.

    Θετικά:
    - Σταθερότητα
    - Αποτελεσματικότητα φρένου

    Αρνητικά:
    - Αυτονομία σε Sport Mode
    - Περιορισμένη δυνατότητα σε ανηφορικές διαδρομές

    Μπορείτε να βρείτε την πλήρη δοκιμή στο κανάλι μας στο YouTube

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex Vasiliou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολο σε μεταφορά
    Τα φρένα είναι απότομα (δίκοπο μαχαίρι)
    Τα 30km αυτονομία είναι υπολογισμένα σε επίπεδη άσφαλτο με άτομο 75 κιλών και ταχύτητα 15kph. Σε πραγματική χρήση δύσκολα πάει πάνω από 25km

    Easy to transfer
    The brakes are sudden and very effective (a double-edged sword)
    The 30km range is calculated on a flat asphalt surface, with a person weighing 75kg riding at a speed of 15kph. In real-world usage, you will struggle to get more than 25km out of it

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ardrum04
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν πιστεύω οτι θα βγαλει 30 χλμτρ αυτονομια μονο αν εχει πολλες κατηφορες ( εχει mode να γεμιζει η ματαρία όσο φρενάρει ) στις ανηφόρες δυσκολεύεται η αλήθεια είναι (81kg) και πέφτουν οι αποδώσεις οσο πέφτει η μπαταρία

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paylos_Kerpiniotis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήδη 3 μήνες κάτοχος και δεν έχω λόγια. Εξαιρετικη μετακινηση με αυτό. Σου προσφέρει ένα αίσθημα ασφάλειας και σταθερότητας κάνοντας έτσι τις βόλτες απολαυστικές. Τέλος δεν άργησε και η χρήση του για δουλειά όπου το σούπερ μάρκετ και τα φροντιστήρια έγιναν παιχνιδάκι .παιδιά 2ο χρόνο ασπροπροσωπος κανένα θέμα με τίποτα ένα λάστιχο άλλαξα μετά από δύο χρόνια χρήσης τι να πω αξιο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Panagiotou8148
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, η αυτονομία σε sport mode για να λέμε την αλήθεια μειώνετε αλλά εμένα με εξυπηρετεί για τις ανάγκες μου! ΠΟΛΥ μεγάλη προσοχή στους νέους χρήστες διότι οι οδηγοί των ι.χ. δεν σε υπολογίζουν! Πάντα στην άκρη του δρόμου να δίνετε χώρο στους βιαστικούς να περάσουν, αν και να ξέρετε στο φανάρι πάλι δίπλα θα είστε. Προσοχή στις λακούβες διότι έχει μικρές ρόδες… Και το κυριότερο μαζί με το σκουτερ να αγοράσετε και ένα κράνος!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eliskroutz21
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το χρησιμοποιώ κυρίως για μετακίνηση στη δουλειά.
    Κωλώνει σε μία μόνο ανηφόρα (με αρκετή κλίση) όπου τη βγάζει οριακά.
    σε διαδρομή 9 χλμ μου τρώει μπαταρία 35% - 40%.
    Είμαι περίπου 80 κιλά
    Έχω πάρει κι ένα επιπλέον φορτιστή (ένα φθηνο που φορτίζει πιο αργά) και το φορτίζω και στη δουλειά
    γιατί όπως έχουν πει και οι άλλοι, όταν πέφτει η φόρτιση πέφτουν κατακόρυφα και οι επιδόσεις οπότε όπως καταλαβαίνετε με το ζόρι βγάζει 18χλμ και για να είναι κάποιος σίγουρος καλύτερα να υπολογίσει 15χλμ.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTOFOROS_KOZAKIS
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την δουλειά που το πήρα εγώ (βολτες με πατίνια μόνο σε πάρκα με οικογένεια) είναι πραγματικά υπέροχο.Ψυχαγωγία διασκεδαση παιχνίδι όλα τα έχει!
    Για μέσο μετακίνησης δεν έχω άποψη αν βολευει (οχι μονο αυτό οποιοδήποτε πατίνι) γιατι κατα την δικια μου θεωρία ειναι αυτοκτονία.Ο καθενας ομως οπως το βλέπει!

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asynephs
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατοχος του ενα μηνα παρατηρησα τα εξης:Καλη ποιοτητα κατασκευης με δυνατο μπροστινο φως την νυχτα.Λιγο το φρενο ειναι αποτομο κ τα χιλιομετρα αυτονομιας που λεει ουτε κατα διανοια δεν τα βγαζει.Ειμαι 80 κιλα με οδηγηση σε ισιο δρομο και βγαζει 10-15km max στο sport mode.Σε ανηφορα με μικρη κλιση ζοριζεται κ παει με 15 km το μεγιστο.Σε γενικες γραμμες αξιζει τα χρηματα του για μετακινησεις μικρων αποστασεων αλλα δεν αγγιζει τις προδιαγραφες.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ειναι αρκετα δυνατο και βγαζει την ταχυτητα που λεει ανετα, η αυτονομια προφανως θα διαφερει αναλογα τα κιλα του αναβατη. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι καλυτερη απο τα προηγουμενα μοντελα αλλα αυτο που πρεπει να προσεξετε ειναι οτι ειναι συχνο φαινομενο να μπαζουν νερα στην οθονη με αποτελεσμα να σκουριαζουν οι επαφες και καποια στιγμη να σταματαει να λειτουργει τελειως το πατινι. Το πισω φρενο θα ελεγα οτι δεν με ικανοποιει ιδιαιτερα για τα κιλα μου. Απο εκει και περα θα ηθελα να πλαστικο καπακι πανω στο σταντ γιατι ειναι μεταλλικο και αφηνει σημαδια πανω στα πλακακια αν καταλαθος το συρεις. Επισης να πω οτι για το υψος μου 1,88+ οι χειρολαβες ειναι λιγο πιο χαμηλα απ οτι θα ηθελα με αποτελεσμα με ποναει λιγο η μεση μου μετα απο καποια ωρα γιατι ειμαι ελαφρα σκυμμενος οταν το οδηγαω

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stratos.zah
    5
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σωστά βήματα.
    Το αγοράζεις.
    ΔΕΝ το κάνεις αναβάθμιση και ΔΕΝ χρησιμοποιείς την μαμά εφαρμογή.
    Με τρίτες εφαρμογές ξεκλειδώνεις διάφορες πολύ χρήσιμες λειτουργίες και έχεις ένα αξιόλογο πατίνι, που το μόνο αρνητικό που εντοπίζω είναι το απότομο φρένο.
    Αν κάνεις βέβαια το λάθος και το "αναβαθμίσεις" εκτός του ότι δεν θα δεις καμία διαφορά, θα ξεχάσεις τα ξεκλειδώματα, εκτός αν σκάσεις λεφτά για έξτρα εξαρτήματα ( programmer , κολλητήρι..... ή νέο display+ bluetooth module) και φυσικά τα πας καλά με τα κατσαβίδια και το λύσιμο δέσιμο (θα σπαταλήσεις μάλιστα και αρκετό χρόνο) , για να κάνεις αυτό που μπορούσες εξ αρχής χωρίς ταλαιπωρία.
    Εγώ είμαι 110 κιλά και με μετακινεί χωρίς θέμα.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μεταφορά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yaphets0_o
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    95 κιλα με κουβαλαει φουλ ανετα σε ανηφορες κλπ. Απο την μπαταρια ομως και το safe mode ειμαι απογοητευμενος. 13-14 με το ζορι χλμ βγαζει μονο σε sport mode. Αμα πεσει η μπαταρια κατω απο 50% αρχιζει και ριχνει τις επιδοσεις του και δεν παει μια. Αμα πειραξεις το λογοσμικο δεν θα σε πηγαινει ουτε μεχρι το περιπτερο για τσιγαρα απο θεμα αυτονομιας(ειναι και ο λογος που δεν το εκανα). Σε γενικες γραμμες απο θεμα οικονομιας καθως εχω αυτοκινητο με τεραστια καταναλωση, με εχει σωσει. Σε 3 μηνες εκανα 325 χλμ. Με ενα χρονο χρησης κανεις αποσβεση τα λεφτα σου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arxagelos17
    3
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν ξέρω πως μετράνε την αυτονομία της μπαταρίας, σε D mode και με βάρος παιδιού είτε κινέζου στα 60kg? Για ποια 30km αυτονομία λέμε ρε παιδιά? Εμένα σε S mode 25χιλ/ω και 90kg που είμαι σύνολο με την τσάντα που κουβαλάω μου βγάζει δεν μου βγάζει 10χιλ μέσο όρο και μιλάω για δρόμο ευθεία χωρίς ανηφόρες! κάθε γραμμή δηλαδή από τις 5 που έχει μου βάζει 2 χιλιόμετρα, άσε που όταν φτάσει στην 3η γραμμή ρίχνει την ταχύτητα μόνο του και πάει σαν χελώνα. Καλή ποιότητα κατασκευής δεν λέω αλλά η μπαταρία του απλά δεν βγάζει τα χιλιόμετρα που λένε! πάλι καλά δεν πήρα το μικρότερο μοντέλο θα με άφηνε κάθε μέρα στον δρόμο. Άμα το πάρει ο γιος μου που είναι 40kg ναι ίσως βγάλει πιο πολλά χιλιόμετρα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k_onstantina
    5
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το έχω μόλις μία μέρα !για πρώτη φορά που πήγα βόλτα με πατίνι αν και το φοβόμουν ,μου φανηκε υπέροχο ,ειδικά όταν ελέγχεις εσύ το γκάζι στο χέρι .αν δω κάτι που δεν Μ άρεσε θα αφήσω κι άλλη αξιολόγηση αργότερα

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christosb
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώην κάτοχος του πρώτου μοντέλου Xiaomi M365, αναφέρω ότι η νέα έκδοση είναι απλά καταπληκτική. Απίστευτα δυνατοτερο μοτέρ, μεγάλη αυτονομία, καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Επιπλέον μπορείτε να κάνετε και αναβάθμιση προσθέτοντας αναρτήσεις που πραγματικά θα κάνουν την εμπειρία τελείως διαφορετική ειδικά αν μένετε σε περιοχή με πολλά ανισόπεδα σημεία στο έδαφος. Αν πάλι μένετε κάπου που οι δρόμοι είναι πιο φλατ τότε ειλικρινά ούτε αυτό χρειάζεται.

    Στα πλαίσια των διαφορών που παρατήρησα είναι ότι: 1) έχει πολύ μεγαλύτερη ροπή 2) ανεβαίνει ικανοποιητική ανηφόρα χωρίς να πέσει σχεδόν ούτε ένα χλμ/ώρα πράγμα το οποίο με εξέπληξε ειλικρινά γιατί στο προηγούμενο δυστυχώς έπεφτε πολύ (σημείωση είμαι 65κιλά). Και αυτό συμβαίνει και στο Drive mode και στο Sports mode. Προσωπικά εμένα μου αρκεί τόσο το Drive mode που τελικώς η αυτονομία του είναι ατελείωτη ειλικρινά. 3) Η σχέση ποιότητας κατασκευής και τιμής είναι σε άλλο level.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

383 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
dimos_431

μολισ το αγορασα και πηγα να το δοκιμασω σε σχεδον ευθεια και δεν τραβαει .Μαξ 10-11 χλμ/ωρα. μπαταρια στο 50-60 %. Θελει πρωτα γερη φορτιση και μετα να το δοκιμασω ?τι φαση?

CHRISTOFOROS_KOZAKIS

Σε Pedestrian mode σε εντελως ισιο δρομο ,στην αρχη παει 2-3 χιλιομετρα ξερω γω και μετα σταματαει εντελως ενω παταω το γκαζι και φουλ φορτισμενο.
Γινεται και σε αλλον αυτο ; Eιμαι 93 κιλα !

alexia220203

Καλησπερα, να κανω μια ερωτηση;; με την βροχη τι γινεται;;; μπορω να το χρησιμοποιησω και σε βροχη ή θα χω θεμα;;

Babis_Vavouliotis

Όχι την βροχή την αποφεύγουμε και σε βρεγμένο δρόμο μόνο με ελάχιστο νερό. Κίνδυνος ζημιάς στην μπαταρία, κοντρόλερ κλπ...

Δες όλες τις ερωτήσεις (27)
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες