Συμπεριφορά Καταναλωτή , 3η Έκδοση
Βιβλία Οικονομικών

Συμπεριφορά Καταναλωτή , 3η ΈκδοσηΚωδικός: 32759953

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται...

Δες όλη την περιγραφή

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση. Στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς συμβάλουν επιστήμες όπως το μάρκετινγκ, η ψυχολογία και η οικονομική...

Δες όλη την περιγραφή
  • Εκδότης: Rosili
  • Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2021
  • Αριθμός σελίδων: 416
  • Κωδικός ISBN-13: 9786185131784
  • Διαστάσεις: 17×24
47,25
ΠαράδοσηΠαρ, 20 Σεπ - Τρί, 24 Σεπ
+5,00 €μεταφορικά

Επιλεγμένο κατάστημα

Απόθεμα 1 τεμάχιο

Αναφορά προϊόντος

Παρόμοια προϊόντα

από 47,25 €

Περιγραφή

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση. Στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς συμβάλουν επιστήμες όπως το μάρκετινγκ, η ψυχολογία και η οικονομική επιστήμη. Η συμπεριφορά καταναλωτή έχει συνδεθεί με τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ, διότι συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι που δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Το βιβλίο αυτό στηριζόμενο στη διεθνή βιβλιογραφία και επιστημονική έρευνα προσφέρει στον αναγνώστη τα θεωρητικά και αναλυτικά εργαλεία για την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί αφ' ενός στην άρτια πραγμάτευση του θέματος και, αφ' ετέρου, στην κάλυψη των ιδιαιτέρων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων. Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μία εφηρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με τη λήψη αποφάσεων. Στο βιβλίο εξετάζονται τα εξής θέματα:

  • Οι θεμελιώδεις αρχές και έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή
  • Αντίληψη, μάθηση και στάσεις του καταναλωτή
  • Παράγοντες επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς
  • Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα και τρόπος ζωής
  • Η διαδικασία λήψεως αγοραστικών αποφάσεων
  • Θεωρία και μέθοδοι κατάτμησης της αγοράς
  • Ανάλυση διακριτών επιλογών στην καταναλωτική συμπεριφορά
  • Η συμπεριφορά του καταναλωτή μετά την αγορά του προϊόντος
  • Η συμπεριφορά του καταναλωτή έναντι της καινοτομίας
  • Η προστασία καταναλωτή
  • Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο εμπόριο
  • Εξελικτική ψυχολογία και συμπεριφορά καταναλωτή.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Οικονομία
Γλώσσα
Ελληνικά
Υπότιτλος
3η Έκδοση
Μορφή
Μαλακό Εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
416
Έτος έκδοσης
2021
Διαστάσεις
17x24 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη