Ogilvy on Advertising in the Digital Age
Επιστημονικά Βιβλία

Ogilvy on Advertising in the Digital Age Κωδικός: 34909839

David Ogilvy is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Advertising gave no-nonsense, essential advice to those in marketing, PR, advertising and...

Δες όλη την περιγραφή

David Ogilvy is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Advertising gave no-nonsense, essential advice to those in marketing, PR, advertising and other related industries wanting to improve their success rate. It has become the industry handbook.

Ogilvy wrote his book before the Digital Revolution, and in...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφέας: Miles Young
  • Εκδότης: Welbeck
  • Μορφή: Σκληρό Εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2017
  • Αριθμός σελίδων: 288
  • Κωδικός ISBN-13: 9781847960870
  • Διαστάσεις: 18×7x24.7
43,13
ΠαράδοσηΠαρ, 16 Αυγ - Πέμ, 22 Αυγ
+5,00 €μεταφορικά

Πωλείται από

από 43,13 €

Όλα τα καταστήματα

Υπολογισμός τιμών για:Κύπρος, Άλλοι τρόποι πληρωμής

  1. 46,38 €

  2. 43,13 €

Περιγραφή

David Ogilvy is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Advertising gave no-nonsense, essential advice to those in marketing, PR, advertising and other related industries wanting to improve their success rate. It has become the industry handbook.

Ogilvy wrote his book before the Digital Revolution, and in this sequel, Miles Young brings the same erudite scrutiny to advertising in the digital age as he examines the challenges that agencies and their clients have faced with the arrival of 'digital'. He demonstrates how to respond astutely and successfully to the myriad possibilities the digital world has to offer. The book is comprehensive in its reach, touching on all areas, from brand response to social media, pervasive creativity, smart content and good storytelling, to cautions about the power of big data, and what we can learn from the latest neuroscience findings and emerging markets. Backed up by sound research and an illustrious career working out of offices in the UK, US and Hong Kong, Young cuts through the 'noise' surrounding digital to outline some essential truths and offer sound practical advice.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Internet & Social Media
Γλώσσα
Αγγλικά
Μορφή
Σκληρό Εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
288
Έτος έκδοσης
2017
Διαστάσεις
18.7x24.7 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες