Joie Καθισματάκι Αυτοκινήτου i-Spin Safe i-Size 0-18 kg με Isofix Coal
Παιδικά Καθίσματα Αυτοκινήτου

Joie Καθισματάκι Αυτοκινήτου i-Spin Safe i-Size 0-18 kg με Isofix CoalΚωδικός: 40774729

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Εγκατάσταση Isofix & Πόδι Στήριξης
  • Περιστροφή 90°
  • Κατάλληλο για 40-105cm
  • Πιστοποιημένο τεστ Swedish Plus
  • Προστασία πλευρικής πρόσκρουσης
  • Ανάκλιση 6 θέσεων
Δες όλη την περιγραφή
370,00
ΠαράδοσηΠέμ, 19 Σεπ - Δευ, 23 Σεπ
+65,00 €μεταφορικά

Επιλεγμένο κατάστημα

Απόθεμα 1 τεμάχιο

Αναφορά προϊόντος

από 370,00 €

Περιγραφή

Τοποθέτηση Μόνο προς τα Πίσω & Περιστροφή 90°

Όλοι οι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας συμφωνούν, ότι ο ασφαλέστερος προσανατολισμός για ένα κάθισμα αυτοκινήτου είναι προς τα πίσω. Το i-Spin Safe είναι ένα κάθισμα που βλέπει μόνο προς τα πίσω.

Το κάθισμα περιστρέφεται στη βάση του κατά 90° προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και μπορείτε να το στρίψετε μόνο με το ένα χέρι, προς κάθε πόρτα του αυτοκινήτου, καθιστώντας την είσοδο και την έξοδο του παιδιού εύκολη και άνετη.


Εγκατάσταση με Isofix

Απλώς κάντε κλικ στους βραχίονες Isofix στη θέση τους στο αυτοκίνητό σας και, στη συνέχεια, προσαρμόστε το πόδι 19 θέσεων έως ότου η ένδειξη σκέλους φορτίου γίνει πράσινη για να σας δείξει ότι έχει τοποθετηθεί σωστά.


Ασφάλεια σε Κάθε Διαδρομή

Τα προστατευτικά πάνελ Surround Safety επεκτείνονται αυτόματα όταν το παιδί βρίσκεται στο κάθισμα, για επιπλέον ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Υπάρχει ζώνη 5 σημείων με καλύμματα ώμων και πόρπης. Το ένθετο Grow-With-Me διασφαλίζει ότι είναι σωστά τοποθετημένα όταν είναι μικρά.

Το i-Spin Safe έχει περάσει ένα σύνολο δοκιμών ασφαλείας, έχει δοκιμαστεί σύμφωνα με το R129 (i-Size) και η Joie έχει περάσει με επιτυχία και από το εκτενές Swedish Plus Test, που θεωρείται το πιο σκληρό σύνολο δοκιμών πρόσκρουσης για καθίσματα αυτοκινήτου στον κόσμο.

Άνεση για Όλους

Εκτός από το περιστρεφόμενο κάθισμα 90° με το ένα χέρι, υπάρχουν 6 διαφορετικές λειτουργίες ανάκλισης, οι οποίες μπορούν να ρυθμιστούν όλες χωρίς να επανατοποθετηθεί το κάθισμα. 

Το επεκτεινόμενο προσκέφαλο ρυθμίζεται ταυτόχρονα με τη ζώνη, με μία κίνηση, για να σας εξασφαλίσει ότι και τα δύο βρίσκονται στο σωστό για το παιδί ύψος.

Extra Χαρακτηριστικά

  • Μόνο με όψη προς τα πίσω για πρόσθετη ασφάλεια.
  • Βρεφικά ένθετα Grow-with-me
  • Προσκέφαλο Tri-Protect
  • Μαλακά αφαιρούμενα και πλενόμενα υφάσματα
  • Ενσωματωμένος πλευρικός αερισμός 
  • Βάρος: 14.6 kg
  • Διαστάσεις: 65x58x55-62 cm 

Κατασκευαστής

Joie

Χαρακτηριστικά

Οδηγοί Προϊόντος

Εγχειρίδιο Χρήσης
Κωδικός Προϊόντος
C1801WACOL000

Γενικά Χαρακτηριστικά

Προσανατολισμός
Πίσω
Πλήθος Σημείων Πρόσδεσης Ζώνης
5
Βάρος Καθίσματος
14,6 kg
Χρώμα
Μαύρο

Ηλικιακή Ομάδα

Ομάδα Βάρους
0-18 kg
Ηλικιακό Group
Group 0, Group 0+, Group 1
Μέγιστη Ηλικία Παιδιού
4 χρονών
Ελάχιστο Ύψος Παιδιού
40 cm
Μέγιστο Ύψος Παιδιού
105 cm

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Χρώμα Κατασκευαστή
Coal
Ανάκλιση
Ναι
Περιστροφή
Ναι
Booster
Όχι
Top Tether
Όχι
Με Αφαιρούμενα Καλύμματα
Ναι
Με Βάση
Ναι

Προδιαγραφές Ασφαλείας

ADAC
Μη διαθέσιμη βαθμολογία
i-Size
Ναι
Προστασία Πλευρικής Σύγκρουσης
Ναι

Τοποθέτηση

ISOfix
Ναι
Ζώνη Αυτοκινήτου
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  • Eirini_E2285

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι για νεογέννητα όπως λέει, είναι για 60εκ+ και ίσως και λίγο μεγαλύτερα γιατί το μωρο ειναι πολύ καθιστό και παρόλο που το έχω στο τελευταίο για να όσο πιο ξαπλωτό γίνεται δεν είναι ιδανικό ακόμα. Δεν θα το έπαιρνα ως βασικό κάθισμα για πριν 6-7 μηνών. Ευτυχως έχουμε το αυγο ακόμα. Πριν 3 μηνων δςν βόλευε καθόλου το κεφαλάκι του.

    • Τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ασφάλεια
    • Άνεση καθίσματος
    • Άνεση στον ύπνο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kounavi69
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η προηγούμενη εμπειρία που έχω είναι από το αβγό Cybex Aton M-Isize το οποίο είχαμε μέχρι 15 μηνών, και μετά για άλλους 15 μήνες από το κάθισμα Joie i-Spin 360 i-Size ( το οποίο είναι σχεδόν το δίδυμο αδερφάκι του i-Spin Safe.

    Το κριτήριο επιλογής ήταν ότι είναι το ασφαλέστερο back facing κάθισμα και αν δεν κάνω λάθος το μόνο που έχει και επιλογή γυρίσματος κάθετα για να μπορέσεις να βάλεις το παιδί πιο εύκολα, (τόσο σε adac crash test αλλά και στο σημαντικά αυστηρότερο plus όπου δεν παίζουν ρόλο παράγοντες όπως ευκολία καθαρισμού υλικών ή ευχρηστία αλλά μόνο το αν επιβιώνει ή όχι το παιδί σε συνθήκες δυσκολότερης πρόσκρουσης από το adac) αλλά και η πολύ θετική εμπειρία που είχαμε από το i-Spin 360 i-Size

    Όσον αφορά στην ευκολία τοποθέτησης, η αλήθεια είναι ότι είναι εξαιρετικά απλή η διαδικασία και αν το μάθεις γίνεται σε λιγότερο από ένα λεπτό υπό την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο στο οποίο θα τοποθετηθεί έχει εύκολα isofix mounts. Εμάς σε BMW i3 μπαίνει και βγαίνει πανεύκολα, σε Tesla Model Y λίγο λιγότερο εύκολα λόγω κρυφών mounts, και σε RX8 μπαίνει λιγότερο εύκολα αλλά βγαίνει πολύ δύσκολα γιατί δεν έχεις χώρο να πατήσεις το κουμπί για να απελευθερώσει το isofix..

    Σημαντικό είναι ότι ο χώρος που μένει για τον μπροστινό επιβάτη δεν είναι πολύς ως backfacing, Άρα πριν το πάρετε αν δεν έχετε αμάξι με μεγάλους χώρους και έχετε ψηλό συνοδηγό ή το παίρνετε σαν δεύτερο παιδικό κάθισμα, κάντε δοκιμή ότι όντως χωράει και χωράτε και εσείς μπροστά.

    Στο δια ταύτα μου φαίνεται ολόιδιο με το i-Spin 360 i-Size με την εξαίρεση ότι τα μαξιλαράκια στις ζώνες εκατέρωθεν του λαιμού , παραμένουν αγκυρωμένα στο πάνω μέρος των ζωνών με αποτέλεσμα να μένουν πάντα δίπλα από τον λαιμό του παιδιού άρα δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβουν κάτω και να ενοχλεί το παιδί η ζώνη στον λαιμό, ενώ είναι και πολύ πολύ πιο δύσκολο να γυρίσει η ζώνη ανάποδα. Αυτή και μόνο η μικρή βελτίωση το κάνει πιο εύχρηστο από το i-Spin 360 i-Size. Βέβαια αντίθετα με τι i-spin 360 i-Size το I-spin safe δεν γυρίζει σε front facing.

    Η εφαρμογή του καλοκαιρινού καλύμματος (που είναι αναγκαίο γιατί χωρίς αυτό θα βράσει το παιδί καθώς βγαίνει και σε μαύρο χρώμα μόνο ) δεν είναι τόσο καλή προς τα πόδια με αποτέλεσμα πολλές φορές να βγαίνει από το κάθισμα ιδίως όταν προσπαθείς να σφίξεις ή χαλαρώσεις τη ζώνη για να βγάλεις το παιδί - πταίσμα.

    Όσοι ψάχνετε καλοκαιρινό κάλυμμα να ξέρετε ότι ταιριάζει ( και το γράφει και στο κουτί ) το κάλυμμα για το i-Spin 360 i-Size.

    • Τοποθέτηση
    • Άνεση καθίσματος
    • Άνεση στον ύπνο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ασφάλεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexiou_mrn
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα γράψω μία υπερ αναλυτική αξιολόγηση για να ξέρετε τι πρέπει να πάρετε (ή τι έπρεπε να είχατε πάρει)

    Σύμφωνα με τον ΚΟΚ παιδιά έως 15 χρονών απαιτούν ειδικό κάθισμα αλλιώς υπάρχει αφαίρεση αδείας κυκλοφορίας και του διπλώματος οδήγησης.
    Υπάρχουν δύο (2) πρότυπα ασφαλείας.
    Το R44 που παύει η ισχύς 1/9/23 και η πώληση των καθισμάτων με αυτή την οδηγία (παλιό, πάει με τα κιλά)
    Το R129 (ή i-Size) είναι το "νέο", παρουσιάστηκε το 2013 και έχει να κάνει με την ασφάλεια του παιδιού σύμφωνα με το ύψος καθώς επίσης και απαιτεί το παιδί να βλέπει προς τα πίσω για περισσότερο διάστημα μιας και οι τραυματισμοί αυχένα είναι συχνότεροι.
    Επίσης αυτό το κάθισμα έχει πιστοποιηθεί και από τον Σουηδικό κανονισμό ασφαλείας (Plus Test) ο οποίος είναι δυσκολότερος να κάνει pass ένα κάθισμα.

    Αυτό το κάθισμα στον ADAC (ψάξτε τι είναι) είναι Νο.1 (με συνολική βαθμολογία 1,6) για παιδιά από 40 έως 105εκ. σε ασφάλεια ή 0-4 ετών. Υπάρχουν φθηνότερα που πλησιάζουν αυτή τη βαθμολογία αλλά χάνουν σε ευκολία εγκατάστασης επειδή είναι 2 ή 3 κομμάτια ή επειδή η διαδικασία δεσίματος είναι δυσκολότερη.
    Έχει αυτοματισμό για να πετάγονται τα πλαϊνά αυτάκια τα οποία προσθέτουν μεγαλύτερη ικανότητα απορρόφησης σε πλαϊνή σύγκρουση.
    Τέλος τα crash test του ADAC είναι επάνω σε μία πραγματική πλατφόρμα αυτοκινήτου και όχι σε ένα βαγονάκι λούνα παρκ.

    Επίσης αυτό το κάθισμα ΕΧΕΙ περιστροφή για να βάλεις το παιδί μέσα στο κάθισμα και να το ασφαλίσεις όμως δε θα κλειδώσει ΠΟΤΕ προς τα εμπρός μιας και ο νέος κανονισμός θέλει τα παιδιά να βλέπουν προς τα πίσω έως και 4 ετών. Εάν σας αγχώνουν τα πόδια (αυτό άγχωνε και εμάς, τα παιδιά θα βρουν το τρόπο να βολέψουν τα πόδια ή ως οκλαδόν ή θα τα βάλουν επάνω στην πλάτη του καθίσματος. Είπαμε ξανά, πως ο νέος κανονισμός είναι ασφαλέστερος ως προς την θέση σύγκρουσης.

    Στα μείον τα οποία δεν είναι μειονεκτήματα για να ρίξω βαθμολογία είναι πως για να έχει την καλύτερη δυνατή ασφάλεια, δεν χωρίζει από την βάση isofix και είναι λίγο βαρύτερο από άλλα. Αν το βάλεις μία φορά μετά είναι παιχνιδάκι. Επίσης σημαντικό είναι ότι δεν γίνεται port bebe όπως γίνονται άλλα για τα οποία θα διαβάσετε στα crash test πως δεν είναι αξιόπιστος ο μηχανισμός ή για να είναι ένα port bebe πρέπει να το κάνεις ελαφρύ το οποίο απευθείας δε το κάνει τόσο ασφαλές. Έχουμε μάρσιπο για αυτή τη δουλειά ή το καρότσι.
    Πρέπει να διαβάσεις τις οδηγίες τοποθέτησης ή να δεις τα βίντεο της εταιρείας.
    Εξοικείωση είναι, μη τρομάξει κάποιος.
    Το κάθισμα χωράει σε Corsa C άνετα και πιάνει μία θέση επιβάτη. Το μπροστινό του κάθισμα δε θα μπορέσει να ξαπλώσει την πλάτη αλλά νομίζω είναι κατανοητό από όλους.

    Το συστήνω!

    • Τοποθέτηση
    • Άνεση καθίσματος
    • Άνεση στον ύπνο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ασφάλεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα πιο οικονομικά πιστοποιημένα καθισματάκια.

    • Τοποθέτηση
    • Άνεση καθίσματος
    • Άνεση στον ύπνο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ασφάλεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση καθίσματος
    • Άνεση στον ύπνο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ασφάλεια
    • Τοποθέτηση

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

15 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη