Αγοράστηκε στις 2/10. Αρχική εμπειρία πολύ καλή. Γρήγορο, καθαρό android, φωτογραφίες ικανοποιητικές, αν και LCD η οθόνη του, έχει αρκετά καλή φωτεινότητα ακόμη και στον ήλιο. Δεν είναι βέβαια OLED AMOLED κλπ. αλλά θα προβληματίσει μόνο σε απευθείας ήλιο επάνω της. Ήχος πολύ καλός. Γενικά ήμουν ευχαριστημένος μέχρι την 4η-5η ημέρα που χρειάστηκε να ενεργοπιήσω το hotspot, κάτι το οποίο είναι απαραίτητο για μένα. Δυστυχώς δεν δουλεύει. Ούτε με τις ενημερώσεις, ουτε με επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Δοκιμάστηκαν και άλλοι πάροχοι, άλλες κάρτες sim, καμία λύση. Οι συσκευές είτε συνδέονται αλλά χωρίς Internet, είτε δεν συνδέονται καθόλου. Δυστυχως εκ των υσ΄τερων ανακα΄λυψα ότι το θεμα hotspot είναι μεγάλο πρόβλημα σε πολλά μοντέλα της motorola. Μπειτε στο forum υποστήριξης της lenovo (που έχει αγοράσει την motorola) και θα καταλάβετε. Motorola g73, g72, g82, g84 edge 30, edge 30 fusion, edge 30 ultra Κλπ έχουν πρόβλημα.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι η μονη λύση που προτείνουν στο technical support online της μοτορολα, αφού έχεις δοκιμάσει όλες τις ρυθμίσεις-αλλαγές, είναι factory reset που δεν είναι λύση, αφού κάποιες φορές δουλέυει (σε κάποια μοντελα) και σε άλλες όχι. Σε εμένα δεν δούλεψε. Περιμένω απάντηση απο το επισημο service της μοτορολα.
Για μένα είναι ένα μεγάλο όχι, διότι σε software support παιζει να είναι χειρότερη και απο την xiaomi.
Update 26/10/2023:
Το κινητό τελικά έχει προβλημα στην μητρική όπως είπε το εξουσιοδοτημένο service της procordia. Δεν υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό και θα έπρεπε να περιμένω 15 ημέρες. Ζήτησα να γίνει τεχνική αναφορά για Dead on Arrival αφού μόλις στης 5η ημέρα χρήσης πήγε το κινητό στο service, με στόχο την αντικατάσταση συσκευής και τόσο το κατάστημα αγοράς όσο και το service δεν μπορούν να έρθουν σε συνεννόηση, ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλον. Ζήτησα να μιλήσω με τον υπέυθυνο του service και να μου ξεκαθαρίσει πότε ορίζεται μια συσκευή Dead on Arrival, μήπως εγώ δεν έχω καταλάβει καλά... Καμία επικοινωνία...
Το κατάστημα λέει ότι δεν μπορεί να δεχτεί ο προμηθευτής την αναφορά με τον τρόπο που είναι γραμμένη ως dead on arrival , και το service λέει ότι ο προμηθευτής θα πρέπει να δεχτεί αυτην την αναφορά και δεν μπορεί να την αλλάξει!!! Παίζουμε κυριολεκτικά με τις λέξεις!!!
Συμπέρασμα; Πήγα πάλι πίσω την συσκευή, αναγκασμενος να περιμένω αλλαγή μητρικής και ας ελπίσω ότι θα έχω το κινητό σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Για μένα είναι μηδέν στο συγκεκριμένο κατάστημα αγοράς, αλλά και στο εξουσιοδοτημενό service για την after sales υποστήριξη. Ποτέ ξανά, έλλειψη επαγγελματισμού ξεκάθαρα.
Update 17/11/2023: Μίλησα με το service αφού έβλεπα ότι στο status της συσκευής μου υπήρχε ακόμη η αναμονή για το ανταλλακτικό απο τον προμηθευτή. Με έκπληξη μου είπαν ότι έχει καθυστερήσει η επισκευή διότι ο προμηθευτής τους έφερε λάθος ανταλλακτικό (μητρική!!) και ότι θα έπρεπε να περιμένω λίγο ακόμη.
Μου ανέφεραν λοιπόν γραπτώς για πρώτη φορά ζητώντας συγγνωμη για την καθυστέρση των 10 ημερών (που στην πραγματικότητα ήταν 20) και ότι μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας (24 Νοεμβρίου) θα παραλάμβαναν το ανταλλακτικό.
Update 23/11/2023: Με κάλεσαν για να μου πουν ότι η συσκευή είναι έτοιμη... Δεν το πίστευα αρχικά! Τελικά παρέλαβα και όλα δείχνουν οκ.
Συνολικό συμπέρασμα για μένα: δεν θα ξαναπροτιμήσω την εταιρεία ξεκάθαρα μόνο για το θέμα της after sale υποστήριξης, πολύ κάτω του μετρίου. Και επειδή έχω εργαστεί στο παρελθόν στον τομέα, τα αρνητικά πάνε ξεκάθαρα στη διοίκηση της procordia και όχι στους τεχνικούς-υπαλλήλους της.