Γενικά είμαι πλήρως απογοητευμένος από την συσκευή και από την τεχνική υποστήριξη / service της D-Link στην Ελλάδα.
Η συσκευή που αγόρασα ήταν ελαττωματική. Οι ρυθμίσεις που έχει είναι λίγες και βασικές, η επιλογή του internet μεταξύ router και 4G modem φαίνεται να είναι "χαλασμένη" και να λειτουργεί απλά όταν αλλάζει σε οτιδήποτε και το χειρότερο δείχνει από το web interface ότι δέχεται μέχρι 10 συσκευές μέσω WiFi
Αγόρασα το συγκεκριμένο ρούτερ στις 15/11/2023, του έβαλα με κάρτα Cosmote (είχα βγάλει το PIN), λειτούργησε για λίγο μετά σταμάτησε, άλλαξα την ρύθμιση για την λειτουργία του internet και επανήλθε. Αλλαξα το SSID του WiFi4 και στάτησε να λειτουργεί το WiFi4, μετά από άπειρα reset και ON/OFF του WiFi4 εξακολουθούσε να μην λειτουργεί.
Το πρόβλημα μου είναι ότι η τεχνική υπηρεσία της D-Link ήταν ανύπαρκτη στην Ελλάδα, τηλεφωνικά αρχικά μίλησα μαζί τους τον Νοέμβριο και μου είπαν ότι ή τους το πάω εγώ στην Μιχαλακοπούλου (αν θυμάμαι καλά) ή το πάω στο μαγαζί που το αγόρασα να το στείλει το μαγαζί. Το πήγα στο μαγαζί που το αγόρασα μετά από μερικές μέρες αγοράς ως DOA, το έστειλαν στην D-Link και μετά μου το έδωσαν πίσω γιατί "δεν βρέθηκε πρόβλημα".
Το πρόβλημα εξακολουθούσε όμως. Αντάλλαξα μία εβδομάδα email με την global τεχνική υπηρεσία της D-Link και μου είπαν ότι βλέπουν πρόβλημα να το στείλω για επισκευή. Έπαιρνα τηλέφωνο την τεχνική υπηρεσία της D-Link στην Ελλάδα και το τηλέφωνο τους δεν λειτουργούσε επί μία εβδομάδα!
Το έστειλα πάλι πίσω μέσω του καταστήματος που το αγόρασα μαζί με μία εκτύπωση των email από την επικοινωνία που είχα με την D-Link, Σήμερα 02/02/2024, το service μου έστειλε ένα DWR-960 όχι το DWR-960W το οποίο μέχρι στιγμής φαίνεται να λειτουργεί αρκετά καλύτερα.