The Business of Belonging, How to Make Community your Competitive Advantage
Βιβλία Οικονομικών

The Business of Belonging, How to Make Community your Competitive AdvantageΚωδικός: 48471921

The rise of the internet has brought with it an inexorable, almost shockingly persistent drive toward community. From the first social networks to the GameStop trading revolution, engaged communities...

Δες όλη την περιγραφή

The rise of the internet has brought with it an inexorable, almost shockingly persistent drive toward community. From the first social networks to the GameStop trading revolution, engaged communities have shown the ability to transform industries. Businesses need to harness that power. As business community expert David Spinks shows in The Business of...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφέας: David Spinks
  • Εκδότης: Wiley
  • Μορφή: Σκληρό Εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2021
  • Αριθμός σελίδων: 208
  • Κωδικός ISBN-13: 9781119766124
  • Διαστάσεις: 15.7×22.3
31,80
ΠαράδοσηΠέμ, 10 Οκτ - Τετ, 16 Οκτ
+5,00 €μεταφορικά

Επιλεγμένο κατάστημα

Αναφορά προϊόντος

Παρόμοια προϊόντα

από 28,62 €

Περιγραφή

The rise of the internet has brought with it an inexorable, almost shockingly persistent drive toward community. From the first social networks to the GameStop trading revolution, engaged communities have shown the ability to transform industries. Businesses need to harness that power. As business community expert David Spinks shows in The Business of Belonging: How to Make Community your Competitive Advantage, the successful brands of tomorrow will be those that create authentic connection, giving customers a sense of real belonging and unlocking unprecedented scale as a result.

In his career of over 10 years in the business of building community, Spinks has learned what a winning community strategy looks like. From the fundamental concepts―including how community drives measurable business value and what the appropriate metrics are―to high-level community design and practical engagement techniques, The Business of Belonging is an epic journey into the world of community building.

This book is for decision makers who want to better understand the value and opportunity of community, and for community professionals who want to level up their strategy. Featuring a foreword by Startup Grind and Bevy cofounder Derek Andersen, it will give you a step-by-step model for strategically planning, creating, facilitating, and measuring communities that drive business growth. Attracting and retaining community members who are also loyal customers, brand evangelists, and leaders―that’s the goal for today’s connected businesses, and this book is the map to getting there.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Διοίκηση - Μάνατζμεντ
Γλώσσα
Αγγλικά
Υπότιτλος
How to Make Community your Competitive Advantage
Μορφή
Σκληρό Εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
208
Έτος έκδοσης
2021
Διαστάσεις
15.7x22.3 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • 5
    Ομάδα Skroutz

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτο βιβλίο, από το δημιουργό του CMX που παρακολουθώ αρκετά χρόνια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη