Η μηχανοκίνητη αποχαιρετηστήρια ωδή στο PS4.
Το GT7 έρχεται να δείξει τι σημαίνει ολοκληρωμένο παιχνίδι όσον αφορά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το σημαντικότερο είναι ότι απευθύνεται σε όλους.
Η γκάμα αυτοκινήτων τεράστια και καλύπτει όλα τα γούστα. Αναμένεται και η προσθήκη περισσότερων στο μέλλον (άγνωστο εάν θα υπάρχει έξτρα κόστος).
Οι πίστες αρκετές (θα μπορούσαν να είναι περισσότερες) και επιστρέφουν θρυλικές πίστες του GT όπως το Trial Mountain για τους πιο μυημένους.
Η ποικιλία κρίνεται μεγάλη καθώς υπάρχουν οι αγώνες, τα διπλώματα, οι αποστολές, το music rally αναλόγως τη διάθεση. Θεωρητικά ο κορεσμός έρχεται αργά.
Το παιχνίδι απευθύνεται όπως προείπα σε όλους, σε κατευθύνει όμορφα στο campaign ενώ αξιοσημείωτες είναι οι ιστορικές αναφορές που θα εισάγουν και κάποιον που πρώτη φορά καταπιάνεται με GT στον υπέροχο κόσμο της αυτοκίνησης.
Δεν είναι απόλυτο σαν το Assetto Corsa Competizione (ούτε καν σαν το Assetto Corsa) ή το iRacing, δεν είναι φυσικά και arcade σαν NFS. Είναι simarcade τίτλος όπου αν αφαιρέσεις βοηθήματα, βάλεις συμπλέκτη και κιβώτιο τότε δεν θα μείνεις παραπονεμενος. Ο βαθμός δυσκολίας στο δύσκολο δεν με ικανοποιεί πλήρως (δεν ξέρω πως και αν θα προσαρμοστεί το ΑΙ όπως γράφεται στα reviews) ίσως βέβαια να υπάρχει άνεση λόγω ενασχόλησης με ACC. Η συμπεριφορά των αυτοκινήτων ποικίλλει ωστόσο κατ' εμέ είναι πολύ ρυθμισιμη. Χωρίς βοηθήματα δεν θεωρώ δυνατό τον έλεγχο με χειριστήριο, ειδικά όσον αφορά στη ρύθμιση του input και στο trail braking.
Η μουσική είναι ΕΠΙΚΗ (όπως και ο τίτλος αρχής) και συνοδεύει εκπληκτικά, τα γραφικά αν και PS4 υπέροχα (φανταστείτε στο PS5), τα μοντέλα και ο κόσμος προσεγμένα ενώ μπορείτε να περάσετε ένα ολόκληρο απόγευμα βγάζοντας το αγαπημένο σας αυτοκίνητο φωτό σε τοποθεσίες.
Στα συν η αυτόματη ρύθμιση των τιμονιων με πολύ καλές εργοστασιακές ρυθμίσεις (G29), παρόλα αυτά έχω δυσκολία στο να διαβάσει σωστά το κιβώτιο TH8ARS (ίσως επιλυθεί στο μέλλον).
Επίσης, η βελτίωση των αυτοκινήτων είναι μια απόλαυση έστω και δαπανηροτατη (αν θέλετε να τα κάνετε όλα μαζί). Πλήρης: περιλαμβάνει μηχανολογικά και αεροδυναμικα-οπτικα πακέτα ενώ μπορείτε να φορτώσετε έτοιμα layouts για την εμφάνιση.
Στα αρνητικά αν και θα γίνει γραφικός θεωρώ αδιανόητο να πληρώνεις έξτρα συνδρομή για να παίζεις online έχοντας ήδη καταβάλλει διόλου ευκαταφρόνητα ποσά για την αγορά τίτλων. Ένα μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού, το multiplayer, υπόκειται σε αυτό το ζήτημα και προσωπικά δεν έχω άποψη. Από το intro φαίνεται ότι υπάρχει το γνωστό σύστημα αξιολόγησης που προφυλάσσει από επιτήδειους έτοιμους να καταστρέψουν τον κόπο σας.
Ένας must τίτλος ακόμη και για μη-Petrolheads. Αξίζει η αγορά του και ο χρόνος που θα ξοδέψετε. Αν ξεκινάτε τώρα, ένα υπέροχο ταξίδι σας περιμένει και προοδευτικά, βγάζοντας σιγά σιγά τα βοηθήματα, θα απολαύσετε οδήγηση. Αν είστε ιερά τοτέμ με εμπειρία τότε θα πιάσετε τον εαυτό σας να χαμογελά και να σκέφτεται τα καλοκαίρια όπου το PS2 με SCART σε TV καθοδικού σωλήνα μας συντρόφευε με το GT4.
Εν κατακλείδι, το GT7 είναι το GT4 των ημερών!